Havard_92 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Sett edit knappen eller? Jaha? Er det noe spesielt med denne tråden som gjør at man må edite, mens andre tråder trengs ikke å edite? Pennant,med et pent mål Torres GERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAARD! jeg gråter nesten Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 0-1 til Villareal Fortsatt en stund til kampen er ferdig, men det ser ut til at en 8 poengsledelsen holder seg Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Gah, der ble det 1-1 gitt... Ville vært typisk Barca å få seg et sent mål til... Xavi som scorte faktigst... Han begynner å score veldig mye nå, har vært ganske passiv i fjor. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hvor lenge er det igjen av den kampen nå? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Da var det gjort, Villareal vant over Barcelona, som gir oss en 8 poengs luke og på VGD har barca fans allerede begynt å gratulere oss med seriegull nr 31. Dette var digg, så får vi håpe at vi ikke roter bort denne ledelsen. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Da var det gjort, Villareal vant over Barcelona, som gir oss en 8 poengs luke og på VGD har barca fans allerede begynt å gratulere oss med seriegull nr 31. Dette var digg, så får vi håpe at vi ikke roter bort denne ledelsen. Hehe Det var deilig å våkne til å vite at Barca hadde tapt! Føler meg likevel ikke helt trygg på at seriegullet er sikret med tanke på hvor fort poenga for sist, men det ser lovende ut Endret 10. mars 2008 av Sorbon Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Dersom vi skulle hentet inn en ny spiss, hvilken spiller ville dere hatt da? Benzema var nevnt her, og jeg syns han er meget god, men jeg tror nok han blir alt for dyr. Dessuten har han sagt at han ønsker å skrive under på en ny kontrakt. Dersom han ombestemmer seg, og vi er villige til å betale mange millioner for ham, så sier jeg ikke nei takk, men det er vel kanskje litt dumt å betale så mye som 800 mill. Står i tillegg på den danske hjemmesiden at Real Madrid er interessert i Luis Fabiano. Endret 10. mars 2008 av Sorbon Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Syntes vi burde prøve å kjøpe Diego først. Han er den playmakeren laget mangler. Blanding av deffensiv og offensiv. Og i stedet for å kjøpe flere gode, men ikke helt oppe i toppen gode spillere burde vi kvitte oss med de som ikke spiller og ikke vokser noe. Spisser har vi egentlig nok av. Får bare håpe talentet i Higuain blomstrer. Endret 10. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Luis Fabiano er mildt sagt en ferdigutviklet spiss. Nå begynner RvN/Raul å bli gamle, og Fabiano er toppscorer i ligan med 20 mål, så jeg ville ikke hatt noe i mot å få han på laget... Trur ikke det er så mye å hente i spillere som Higuain og Soldado. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Er enig i at vi burde kvitte oss med spillere som Soldado, men hvor er det blitt av Saviola egentlig? Er han skadet? Har ikke sett ham på lenge... Kanskje ikke jeg som har fulgt med så nøye men... Diego tror jeg og ville gjort seg, men er litt usikker på hvor stiv prisen blir. Noen som vet hvordan han har spilt for Werder Bremen i år? Har ikke sett dem spille. Tenkte mest på spiss med tanke på at RVN begynner å trekke på årene...Ikke av noen annen grunn. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Saviola har vært skadet leeeenge... Er såvidt tilbake nå, men det blir jo bare 10 minutter max per kamp, om han får spille i det hele tatt... Skikkelig skuff. Samme med Robben, skadet leeeenge, men nå som han fant formen kom denne taklinga her da... Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Saviola har vært skadet leeeenge... Er såvidt tilbake nå, men det blir jo bare 10 minutter max per kamp, om han får spille i det hele tatt... Skikkelig skuff. Samme med Robben, skadet leeeenge, men nå som han fant formen kom denne taklinga her da... Okei. Vet du hvordan han ble skadet da? Har ikke fått med meg det dessverre... Det var kjedelig med Robben! Fy flate! Nettopp kommet seg i form, og så ødelegger en horribel takling alt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Fy faen, så stygg den taklingen var. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Saviola er ikkje god nok. Raul er vel litt bob bob. Nissen er ok men skaper ikkje allverdens sjøl. Sko kjøpt Torres fra LFC så slår ein to fluer i ein smekk. Nei ein treng eit par forsterkninger for og komme tilbake til CL finalene. Forsvaret er godt på papiret men slepper inn alt for mange mål Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Vi er det laget i spania som har sluppet inn nest færrest mål da. Og du skal ikke si bob bob om Raul Fine bursdagsgaver? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Vi er det laget i spania som har sluppet inn nest færrest mål da.Og du skal ikke si bob bob om Raul Fine bursdagsgaver? Me like! Kom da hjem fra hyttetur til den skuffende opplsyningen om at Riazor spøkelset har slått til igjen... 1-0 til Deportivo over Real Madrid. Heldigvis spilte Barca uavgjort, og hjemturen ble ikke helsvart. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Dumt at Juan Mata gikk til Valencia sist sommer. 2 mål mot Barcelona er ikke dårlig for et ungt talent Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Real Madrid 2-3 Valencia... 14-3 i målsjanser xD Det er til å le av. Fint at Raul fikk seg et par mål, begynner å ta over for alle nistelrooys mål. Da var bæsja bare 4 poeng bak gitt... Er ikke no nærvøs, ganske sikker på at madrid tar gullet i år og. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Glemte at det var kamp... Det var ikke helt bra, men Valencia er i form igjen. Ser ut som Koeman har gjort en god jobb hittil Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Ja Madrid hadde overtaket store deler av kampen og det var lirr ufortjent, men sånn er fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå