JokerN_ Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hjemmedrakten ser vel lik ut som den forrige, bare med grå striper istedenfor svarte? Casemiro er bekreftet tilbake ser jeg. Petter Veland melder at de måtte punge ut 7,5m for at Porto ikke skulle kunne få beholde han. Merkelig, han kommer vel til å sitte på benken allikevel. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Tja, han er i alle fall en fullverdig defensiv midtbanespiller, og det har dere vel ikke lenger når Khedira forsvinner? Endret 5. juni 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hjemmedrakten ser vel lik ut som den forrige, bare med grå striper istedenfor svarte? Den forrige hjemmedrakten hadde jo elementer av rosa foran i kragen, på sidene og bak på ryggen, samt knapper i kragen. Denne er helt plain. Ligner mer på drakten i fjorårsesongen uten det oransje. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Ja det stemmer. Tenkte ikke på knappene. Syns det så ganske trist og kjedelig ut med grått istedenfor svarte striper. Fant et annet bilde her også: https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/MwddXwhZoKR9P3AGDZqT_v3W2xM=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2853844/B5aFDrKCIAAxyrr.0.jpg De to andre ser veldig fine ut da, syns jeg. Endret 5. juni 2015 av Sending! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Tja, han er i alle fall en fullverdig defensiv midtbanespiller, og det har dere vel ikke lenger når Khedira forsvinner?Usikker på hva du legger i "fullverdig", men Illaramendi er vel også defensiv midtbane. Mulig han blir nok solgt denne sesongen da. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ja det stemmer. Tenkte ikke på knappene. Syns det så ganske trist og kjedelig ut med grått istedenfor svarte striper. Fant et annet bilde her også: https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/MwddXwhZoKR9P3AGDZqT_v3W2xM=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2853844/B5aFDrKCIAAxyrr.0.jpg De to andre ser veldig fine ut da, syns jeg. Liker den gråe bedre etter å ha sett det bildet. Blåe Real drakter er jeg ingen fan av. Det er jo tross alt blått i halve drakten til Barca Hvorfor kan vi ikke tilbakeføre den lilla drakten fra 3 år tilbake? Den var smooooth. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Tja, han er i alle fall en fullverdig defensiv midtbanespiller, og det har dere vel ikke lenger når Khedira forsvinner?Usikker på hva du legger i "fullverdig", men Illaramendi er vel også defensiv midtbane. Mulig han blir nok solgt denne sesongen da. Jeg også Jeg trodde uansett av Illaramendi var sentral midtbane. My mistake Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Real Madrid kommer til Norge i august!http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/real-madrid-kommer-til-norge-i-august/a/23475094/ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Gjett om jeg skal ha billetter til den kampen! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Gjett om jeg skal ha billetter til den kampen!Gjetter at du skal. Var det rett? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Gjett om jeg ikke skal ha billetter til den kampen! Endret 22. juni 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ditto. Forferdelig uinteressant. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Har 3 billetter reservert hos PMN (realmadrid.no) som jeg ikke trenger allikevel da vi skal ha bedre plasser. Om noen er interessert i de kan vi ordne dette. PS: Billettene må betales innen 2 dager. Info om billettene: https://realmadrid.no/artikler/4920-billetter-til-valerenga-real-madrid-9-august-klokken-15-00 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Da var billetter bestilt til kampen mot Vålerenga. Hala Madrid!! 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Har nå betalt for de 3 billettene, men jeg skal fortsatt selge de alikevel. Selges for samme pris som jeg kjøpte de for, 530 kr per billett. Dette er billetter som egentlig koster 730 kr som PMN (realmadrid.no) har fått rabatt på. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Usikker på hvordan man ordner slik at innlegget vises istedenfor linken, tar gjerne imot tips https://www.facebook.com/Beckham/posts/10152809456041571:0 Trist at Casillas drar, men det er vel riktig tidspunkt. Lykke til videre Iker Lenke til kommentar
ødegoal Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Er det noen som vet om det blir utsolgt? Det blir årets kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå