Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelige greier. Det eneste jeg har vært misfornøyd med under Ancelotti, er hvordan vi har mistet fullstendig kontrollen på Atletico. Ellers syns jeg han har gjort en kjempejobb, og tror neste sesong hadde gått bedre enn denne sesongen. Vi har tross alt hatt mye uflaks med skader på viktige spillere i år, samt flere uheldige dommeravgjørelser som har tapt oss poeng.

 

Spillerne og de aller fleste fans støttet Ancelotti, så skal bli spennede å se hvordan folk reagerer videre. Tror Perez kanskje nettop har gravd sin egen grav med tanke president valget.

 

Takk for alt Carlo, spesielt La Décima 10 :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Vet ikke mye om Benitez sin tidligere karrière. Med det laget som venter han i Real Madrid, gitt at han ikke kommer i konflikt med ulike spillere, tror jeg det skal godt gjøres å legge i ruiner. Det blir mest sannsynlig noen forsterkninger i sommer også. som er bare fint for Benitez sin del. 

 

Ancelotti var en ydmyk og dyktig trener, selv om det er deler ved hans valg en kan kritisere. Lite rotering som til dels førte til et skademareritt på vitale spillere er noe av det. Han hadde heller ikke den beste statistikken mot topp tre i La Liga. Tok syv kamper - tror jeg - før Real Madrid klarte i det hele tatt å vinne mot Atletico Madrid. Det var heller ikke særlig imponerende statistikk mot topp fire i ligaen - kun 4 poeng av 18 (Valencia, Barcelona og Atletico Madrid), i følge managingmadrid. Det skal sies at hovedproblemet var skader på vitale forsvarsspillere (som da RM tapte 4-0 mot Atletico) og kanskje en av lagets viktigste spillere - Modric. Mot Sevilla f.eks tok man 6/6 poeng, så helt begredelig var det jo ikke mot de lagene som blir ansett gode. Tror Ancelotti hadde klart å få til gode resultater hadde han fått fortsette, men det toget er kjørt etter Perez' avgjørelse. 

 

Fint å få litt innspill angående Benitez fra de som kanskje kjenner mer til han. 

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Ifølge kommentatoren på pressekonferansen jeg så, så er Benitez født og oppvokst i Madrid, var junior i RM som 13 åring men slo aldri til. Vært trener for Castilla og ble nr. 2 i 99/00 sesongen. 2x ligamester med Valencia, trent Valladolid og Osasuna, og ble CL mester med Liverpool(samt finaletap). Vet ikke hvordan han gjorde det i Napoli. Er heller ikke bekjent med hvordan han er som trener.

Lenke til kommentar

Denne ansettelsen minner meg mer om Pellegrino 2 enn noe annet. En marionette di kan bruke i det politiske spillet passer Perez ypperlig.

Ancelotti hadde ihvertfall baller til å feks ikke ta ud Ødegaard til den cl-kampen.

 

Hvorfor i det minste ikke går for Klopp når han først og fremst er ledig?

Lenke til kommentar

Utover perioden i Inter har jo ikkje Benitez gjort det så hakkande dårleg, og har jo nok av merittar å vise til. Han har jo ei meir lovande fartstid enn dei fire-fem siste i Barca, utan at det har hatt noko å seie for suksessen deira. Så eg vil ikkje avfeie Benitez på nokon måte, sjølv om han ikkje vil få noko gratis. 

Ein veldig taktisk orientert manager med vekt på det defensive spelet. I Liverpool gjorde han det sterkt med god defensiv organisering og få mål mot, kreativitet i midten og kjappe angriparar som kunne spele på den kreativiteten. Kan sjå for meg nokså festlege resultat om det blir orden i Real-forsvaret og Bale/Ronaldo kan gå på løp på lure Modric-pasningar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skal visstnok være den nye Real-drakten:

 

real-madrid-15-16-home-kit-1.jpg

 

Ser legit ut, med tanke på mønsteret i bunn er helt i tråd med linja til Adidas pdd. Utrolig fin drakt!

 

Og dette kan være bortedrakten:

 

real-madrid-15-16-away-kit.jpg

 

Skeptisk, da det åpenbart ikke er et ekte bilde. Men liker fargesammensetningen!

Lenke til kommentar

Den første var ikke så verst, nesten prikk lik (som vanlig) fjorårets drakt. Det bekrefter vel nærmest at United-drakten som Young poserte i sannsynligvis er ekte vare da begge draktene har striper som stopper halvveis ned armen. Men RM-drakten så bedre ut siden hele er hvit. United-drakten er rød og så blir den plutselig hvit? Wtf? 

Men det ser ut til at ermene på United-drakten er mye lenger. Enten er RM-drakten barnestørrelse, eller så brukte Young størrelse XXL. Får håpe på det siste, da ser den nok bedre ut hvis man bruker en passende størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...