Roger Roger Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 En 2. plass bak Barcelona som kanskje har den beste trioen foran noensinne, og en semifinale i CL er grunn nok til å sparke han? Abramovich takter det her, fullstendig patetisk. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det Perez sa på pressekonferansen er noe av det dummeste jeg har hørt. Tydelig at selv Ronaldo ikke er større enn klubben, eller så la han bare ut det bildet for å få litt good guy pr. Hvem vet. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Kjedelige greier. Det eneste jeg har vært misfornøyd med under Ancelotti, er hvordan vi har mistet fullstendig kontrollen på Atletico. Ellers syns jeg han har gjort en kjempejobb, og tror neste sesong hadde gått bedre enn denne sesongen. Vi har tross alt hatt mye uflaks med skader på viktige spillere i år, samt flere uheldige dommeravgjørelser som har tapt oss poeng. Spillerne og de aller fleste fans støttet Ancelotti, så skal bli spennede å se hvordan folk reagerer videre. Tror Perez kanskje nettop har gravd sin egen grav med tanke president valget. Takk for alt Carlo, spesielt La Décima 10 Endret 26. mai 2015 av Sending! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Skandale å gi den mannen fyken, muligens den beste og mest anerkjente gjenværende manageren i fotballverdenen (kanskje med unntak av Mourinho og Pep). 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Latterlig om RM sparker Ancelotti for Benitez! Syykt faktisk Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Offisielt: Rafael Benitez klar for Real Madrid. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Hva tenker dere som holder med Real Madrid om dette? Jeg som følger med bare sporadisk og ikke holder med RM tenker at det er helt idiotisk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Med tanke på hva han har levert så er det hull i hodet. Dog kan man jo egentlig bare spekulere i hva som skjer bak lukkede dører. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Vet ikke mye om Benitez sin tidligere karrière. Med det laget som venter han i Real Madrid, gitt at han ikke kommer i konflikt med ulike spillere, tror jeg det skal godt gjøres å legge i ruiner. Det blir mest sannsynlig noen forsterkninger i sommer også. som er bare fint for Benitez sin del. Ancelotti var en ydmyk og dyktig trener, selv om det er deler ved hans valg en kan kritisere. Lite rotering som til dels førte til et skademareritt på vitale spillere er noe av det. Han hadde heller ikke den beste statistikken mot topp tre i La Liga. Tok syv kamper - tror jeg - før Real Madrid klarte i det hele tatt å vinne mot Atletico Madrid. Det var heller ikke særlig imponerende statistikk mot topp fire i ligaen - kun 4 poeng av 18 (Valencia, Barcelona og Atletico Madrid), i følge managingmadrid. Det skal sies at hovedproblemet var skader på vitale forsvarsspillere (som da RM tapte 4-0 mot Atletico) og kanskje en av lagets viktigste spillere - Modric. Mot Sevilla f.eks tok man 6/6 poeng, så helt begredelig var det jo ikke mot de lagene som blir ansett gode. Tror Ancelotti hadde klart å få til gode resultater hadde han fått fortsette, men det toget er kjørt etter Perez' avgjørelse. Fint å få litt innspill angående Benitez fra de som kanskje kjenner mer til han. Endret 3. juni 2015 av Nicida Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ifølge kommentatoren på pressekonferansen jeg så, så er Benitez født og oppvokst i Madrid, var junior i RM som 13 åring men slo aldri til. Vært trener for Castilla og ble nr. 2 i 99/00 sesongen. 2x ligamester med Valencia, trent Valladolid og Osasuna, og ble CL mester med Liverpool(samt finaletap). Vet ikke hvordan han gjorde det i Napoli. Er heller ikke bekjent med hvordan han er som trener. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Denne ansettelsen minner meg mer om Pellegrino 2 enn noe annet. En marionette di kan bruke i det politiske spillet passer Perez ypperlig. Ancelotti hadde ihvertfall baller til å feks ikke ta ud Ødegaard til den cl-kampen. Hvorfor i det minste ikke går for Klopp når han først og fremst er ledig? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Utover perioden i Inter har jo ikkje Benitez gjort det så hakkande dårleg, og har jo nok av merittar å vise til. Han har jo ei meir lovande fartstid enn dei fire-fem siste i Barca, utan at det har hatt noko å seie for suksessen deira. Så eg vil ikkje avfeie Benitez på nokon måte, sjølv om han ikkje vil få noko gratis. Ein veldig taktisk orientert manager med vekt på det defensive spelet. I Liverpool gjorde han det sterkt med god defensiv organisering og få mål mot, kreativitet i midten og kjappe angriparar som kunne spele på den kreativiteten. Kan sjå for meg nokså festlege resultat om det blir orden i Real-forsvaret og Bale/Ronaldo kan gå på løp på lure Modric-pasningar. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Er svært negativ til sparkingen av Ancelotti, men har faktisk troa på at Benitez kan gjøre en god jobb også. Morro at han er født og oppvokst i Madrid i tillegg til å ha en fortid både som spiller og trener i Real også Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Real Madrid slapp inn 17 flere mål enn Barcelona denne sesongen. Om/når dere får inn de Gea, og dette kombineres med Benitez sin evne til å organisere lag defensivt, så er det ikke sikkert at det er en dårlig signering dere har gjort. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kommer til å mislike RM mye mer om de skulle signere De Gea. Ikke noe personlig, Sending Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kommer til å mislike RM mye mer om de skulle signere De Gea. Ikke noe personlig, Sending Hehe, du er United supporter da regner jeg med? Kan isåfall forstå det da ja Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Dette skal visstnok være den nye Real-drakten: Ser legit ut, med tanke på mønsteret i bunn er helt i tråd med linja til Adidas pdd. Utrolig fin drakt! Og dette kan være bortedrakten: Skeptisk, da det åpenbart ikke er et ekte bilde. Men liker fargesammensetningen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Footyheadlines har vel "alltid" rett når det kommer til drakter. Syns begge draktene over her var stilrene og pene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Den første var ikke så verst, nesten prikk lik (som vanlig) fjorårets drakt. Det bekrefter vel nærmest at United-drakten som Young poserte i sannsynligvis er ekte vare da begge draktene har striper som stopper halvveis ned armen. Men RM-drakten så bedre ut siden hele er hvit. United-drakten er rød og så blir den plutselig hvit? Wtf? Men det ser ut til at ermene på United-drakten er mye lenger. Enten er RM-drakten barnestørrelse, eller så brukte Young størrelse XXL. Får håpe på det siste, da ser den nok bedre ut hvis man bruker en passende størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå