blured Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Er det et ønske blant fansen at han sparkes? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Det virker ikke som om fansen ønsker han sparket. AS holdt nylig en avstemning angående Real Madrids managervalg og Ancelotti kom da på førsteplass med 44% av stemmene, etterfulgt av Jürgen Klopp (29%), Michel (12%) og Unai Emery (7%). Det gir selvfølgelig kun en pekepinn, da det er AS' lesere denne avstemningen retter seg mot. Likevel kan man se bred støtte til Ancelotti i andre forum og kommentarfelt. Endret 23. mai 2015 av Nicida Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Virker som mesteparten av fansen vil at Ancelotti skal bli. Men Perez driter nok i det, desverre. Kan rett og slett ikke se noe som helst grunn til å sparke Ancelotti, og hvertfall ikke noen grunn til å ansette Benitez. Trist hvis det her var siste kampen for både Ancelotti og Casillas. Morro med 7-3 seier idag da. Med Ronaldo hattrick, frisparkmål av både Ronaldo og James. Og Ødegaard debut. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Sa ikke Casillas senest i går eller noe at han var i Real også neste sesong? Skjedd noe nytt jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Sa ikke Casillas senest i går eller noe at han var i Real også neste sesong? Skjedd noe nytt jeg ikke har fått med meg? Ser for meg at de ikke vil gi noen forhandlingschips til United ang De Gea. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 https://twitter.com/OptaJose/status/602208002909802496 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Underholdende kamp som kommer til å bli husket for Ødegaards debut. God og spennende debut - fantastisk stort. Som allerede nevnt; svært trist dersom dette ble Ancelotti sin siste kamp. Svært mange supportere støtter Ancelotti og det samme gjør spillerne. Kan legge ved en støtteerklæring som Cristiano Ronaldo la ut på FB for et par minutter siden: ''Great coach and amazing person. Hope we work together next season.'' Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Herlig og smart gjort av Ronaldo. Håper det er en drakraft for å beholde Ancelotti! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ellers så vet Ronaldo at Ancelotti får fyken og tar jobb i AC Milan, og håper på at Ancelotti tar han med seg dit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 AC Milan høres nok utrolig fristende ut for hvilken som helst RM-spiller. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Ancelotti sin kone: Endret 24. mai 2015 av Sending! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Mange spanske medier melder at Ancelotti ikke lenger vil trene Real Madrid. Det holdes en pressekonferanse i dag 20:00. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det er så hinsides latterlig. Håper de ansetter Brendan Rodgers og rykker ned. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Alt er bedre enn Rafa! Men får vi Klopp er jeg dritfornøyd! Edit: In other news, bestilte den rosa bortedrakten idag. Tenkte "hmm tilbud... Og det er nok jævelsk lenge til vi ser en rosa bortedrakt igjen!" Endret 25. mai 2015 av Corey 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Live http://www.vg.no/sport/fotball/spansk-fotball/ancelotti-ferdig-i-madrid/a/23458469/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Real Madrid er en klubb styrt av klovner. Ikke rart det tok tosifret antall milliarder og over 10 år å vinne et nytt CL-trofé etter det 9. Så tar dem å sparker manageren som klarte det pga. en enste sesong uten troféer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ser ikke for meg at Rafa Benitez kommer til å gjøre det noe bedre. Virker som han er førstevalget. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Hovedtyngden legges i manglende suksess. Blir da spennende å se hvilken manager som blir valgt neste uke. Jeg liker det ikke. Ville vært mye mer fornuftig å få Modric tilbake fra skaden og forsterke i enkelte ledd enn å bytte manager som så og si alle spillerne og store deler av supporterne støttet. Noen som vet noe mer om Benitez (har ikke hatt storsuksess i Napoli vel)? Klopp er vel noe mer utelukket grunnet hans ferdigheter i spansk. Endret 25. mai 2015 av Nicida Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hadde håpet på Klopp hadde jeg vært dere. Få klubber jeg unner Rafa, og hans gode factsheet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Klopp hadde selvfølgelig vært interessant. Men tror fremdeles han mangler litt pondus før han er klar for en klubb med så store navn som Real Madrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå