JokerN_ Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Endelig ett frispark mål for CR7 igjen, det var deilig. Dårlig keeper spill, men mere selvtillit på Ronaldo er bra 1-0 mot Eibar foreløpig. Hernandez har scora ett offside mål, etter fullstendig nedskyting av målet til Eibar. Flere i stolpe og tverlegger.*Edit*Der fikk Hernandez satt til 2-0. På hode etter innlegg fra Arbeloa. Endret 11. april 2015 av Sending! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fin overraskelse på denne lørdagskveld. Barcelona klarte kun uavgjort på bortebane mot Sevilla. Det betyr at Real Madrid er to poeng bak i ligaen. Det kan bli en spennende sesonginnspurt. Real Madrid har av truende bortekamper Celta Vigo og Sevilla som jeg kommer på umiddelbart. De skal også spille mot Valencia, dog på hjemmebane. Barcelona skal møte Valencia allerede neste helg (hjemmebane) og nest siste kamp møter de Atletico Madrid på bortebane. Real Madrid: Eibar (H) Malaga (H) Celta Vigo (B) Almeria (H) Sevilla(B) Valencia (H) Espanyol B) Getafe (H) Barcelona: Sevilla (B) Valencia (H) Espanyol (B) Getafe (H) Córdoba (B) Real Sociedad (H) Atlético (B) Deportivo (H) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Og Real vinner vel ligaen på head-to-head om begge lagene ender opp med lik poengsum på slutten av sesongen, sant? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ja, jeg mener det stemmer. Ettersom både Barcelona og Real Madrid har et vinn hver mot hverandre, vil målforskjellen for disse to kampene være avgjørende. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Sliteseier mot Malaga. Likevel 3 poeng, som kommer godt med i ligainnspurten. Både Bale og Modric gikk av med skade. Får håpe det ikke er noe alvorlig. Real Madrid møter Atletico Madrid allerede onsdag og med begge ute, ser det ikke særlig lyst ut. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det meldes fra ulike hold at Modric vil være ute i 5-6 uker.. For en tragedie. Vil bli veldig tøft i både liga og CL. http://futbol.as.com/futbol/2015/04/18/primera/1429385675_929335.html(Google oversetter) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Ser ikke bra ut for onsdagens møte med Atletico dette nei. Bale er også mest sannsynlig ute av troppen.Er redd denne skadesituasjonen sender oss rett ut av CL.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hvordan starter Real i kveld, men Bale, Modric, og Benzama ute? Jeg tipper slik: Casillas Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo Kroos - Khedira - Isco James - Chicharito - Ronaldo Kan vel være at Illarramendi starter for Khedira, men jeg kjenner ikke Illarra så godt. Hva tror dere? Og så var det Varane eller Pepe? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Tviler egentlig på at Real Madrid starter med en eneste spiller i kveld Tror heller ikke at Khedira starter i morgen. Virker å være på vei ut av klubben. Marcelo tror jeg er skadet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Oops.. Tror du at Illarramendi starter da? Hvor god er egentlig Illarramendi? Da tar vel bare Coentrao plassen til Marcelo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Tipper noe slikt:Casillas Carvajal - Pepe - Ramos - MarceloJames - Illara - Kroos - IscoChicha - RonaldoMuligens Varane fremfor Pepe, men ellers tror jeg det blir som det her. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Det må bli Coentrao eller Nacho (tvilsomt). Marcelo er suspendert (fikk sitt femte gule kort forrige kamp). Litt i tvil om Varane eller Pepe bør starte. Jeg synes Varane gjorde det brukbart borte mot Atletico, så heller mer mot Varane. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ja stemmer det. Da blir det Coentrao ja.Varane har vel fungert greit han ja, så er ikke meg imot om han skulle starte. Han er helt latterlig rask også, noe som ofte kommer godt med. Men Pepe har nok mer erfaring med å ta rotta på sånne ufyselige spillere som det finnes i Atletico laget. Så vanskelig valg det der. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Utrolig! Takk og lov! Dette var godt. For et sjansesløseri det har vært, både forrige kamp og denne. Etter syv kamper uten ett vinn mot Atletico, bryter man 'forbannelsen' når det gjelder mest. Herlig å se Chicharito og flott at Ronaldo assisterer når det virkelig gjaldt. Hadde ærlig talt ikke store forhåpninger når man ser på statistikken og alle skadene på viktige spillere. Chicharito gjorde heldigvis jobben til Benzema på en utmerket måte. Alt i alt meget fortjent. Bruker også anledningen til å hylle James. For en spiller! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Idag var jeg så mentalt forberedt på at vi skulle ryke ut av CL, at jeg klarer nesten ikke å omstille meg til at vi gikk videre Tøft av Ancelotti å smelle ut Ramos på midtbanen istedenfor Illaramendi. Chicharito jobba skikkelig som vanlig, så fortjent at han fikk sette et så avgjørende mål. Syns igrunn hele laget leverte jevnt over bra idag, selvom det burde vært mål mye tidligere og mer enn 1-0, utifra alle sjangsene. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Flott gjort! https://www.youtube.com/watch?v=oMgPhgDaKi0 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Da blei det Juventus i semi-finalen. Da har jeg trua på finale hvertfall Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 For en start på kampen. En skulle ikke tro det var Real Madrid de spiller mot. Har ikke sett en mer aggressiv start noen gang tror jeg! Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Hernández putta to mål idag. Artig at han endelig lykkes litt igjen, blir det spennende å se hvor han spiller neste år. Endret 26. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Aiaiai.. Der røk nok ligaen for Real Madrid. Etter uavgjort mot Valencia holdes det en luke på 4 poeng mellom Barcelona og Real Madrid. Ekstremt nervepirrende kamp, der Real Madrid treffer stolpen 3-4 ganger, blir nektet straffemål og Diego Alves redder vilt mye.. Valencia hadde noen sjanser mot slutten, men alt i alt ble det en andre omgang dominert av Real Madrid - som ventet. Nå venter Juventus på onsdag. Kroos kan være ute til den kampen, og Pogba er tilbake. Dette kan bli særdeles spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå