Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Åhå, men da er det jo bare jeg som ikke giddet å gå til kilden å lese selv. Så lett kan man ta feil! Det er rimelig stor forskjell på det ja! Takk Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Eller, jeg mener at det er det de mener, kan jo tolke det til at de mener Real Madrid. Men basert på hva som ble sagt forrige gang så er jeg rimelig sikker på at det gjelder en utlånsavtale til type Getafe/Rayo. Madrid-pressen er jo rimelig flike til å drive propoganda også så jeg ville vært litt forsiktig med å tro på noe de skriver. Ser jo f.eks. hvor sikre de var på at Ødegaard skulle signere etter besøket, mens vi i Norge vet at han alltid skulle besøke flere klubber. At de nå ser at han trener med a-laget til Liverpool gjør dem nok litt nervøse. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Aldri i verden at han får spille på a-laget første sesongen om han kommer til Real Madrid. Men det har vel hele tiden vært snakk om utlån til en annen klubb i la-liga ja, så er vel sikkert det de mener. Tror forøvrig alt bare er oppspinn rundt at han skal ha valgt Real Madrid. Han skal nok på flere besøk etter Liverpool og overveie alle muligheter nøye. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Magnus Carlsen skal avspark nå på lørdag mot Celta Vigo Perez inviterte han igjen etter ny vm-seier. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 3-0 mot Celta Vigo. Godt resultat. Celta Vigo har ofte tendenser til å sjokkere. Ronaldo slo rekorden for flest hat-trick i La Liga (23) og Real Madrid tangerte Barcelona sin rekord i antall strake seire. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Endelig kamp i la liga igjen! Storkamp mot Valencia Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Valencia 2-1 Real Madrid: Det ble et surt tap på bortebane. Hadde god kontroll før man gikk inn i andre omgang med liten intensivitet. Valencia scorer og det blir noen store sjanser til Real Madrid. Sterk kamp av Valencia. Svakt av Real Madrid. Nå vil man ligge ett poeng over Barcelona på tabellen, dersom man vinner hengekampen. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Da er Ødegaard i Madrid for å forhandle om en kontrakt. Fantastisk! Håper han signerer snart El Derbi i kveld i copa del rey! Gleder meg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Er det noen grunn til at Ronaldo er benka i kveld? Småskada? Regner ikke med Ancelotti tar lett på denne kampen.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kommentatorene nevnte at han var småskadet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg liker James, men herregud så pinglete han er til tider. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ronaldoooo. Ekke sååå skada si. Endret 7. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Fml. Hvor er denne fyren når du trenger han: Endret 7. januar 2015 av Corey 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ser ut til at Ødegaard signerer i slutten av uka. Blir spennende å se hva som er planen med han. Håper han får samme opplegg som Morata, hvor han kan trene med A-laget og spille kamper for B-laget. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Dagen starter med live sendinger fra Madrid på P4! Good times Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Endelig er Ødegaard signert. Så moro med en nordmann i klubben. Ønsker han all lykke:) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) For de som er interessert, så sendes alle kampene til Castilla på realmadrid.com/RealMadrid TV.Det har blitt signert ennå en spiller idag ser jeg, 21 år gamle Lucas Silva. Tror han skal spille for Castilla.http://www.realmadrid.com/noticias/2015/01/lucas-silva-nuevo-jugador-del-real-madrid?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=noticia_lucas_silva&utm_campaign=twitterRRSS*Edit*Ser nå at han presenteres på Santiago, så kanskje han skal spille for a-laget faktisk. Ligger kanskje noe i Illaramendi ut ryktene da evt? *Edit 2* http://realmadrid.no/artikler/nyheter/54c2db09184fc0f25e000147 Endret 24. januar 2015 av Sending! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Real Madrid vinner over Cordoba (B) - så vidt. Ekstremt svak kamp av samtlige på banen. Fungerte verken i angrep, forsvar eller midtbane. Ronaldo sparket(?) til motspiller og ble med det utvist. Spilte ellers elendig. Hva drev han på med? Til slutt ble det tre poeng i en særdeles svak og dramatisk kamp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå