Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller, jeg mener at det er det de mener, kan jo tolke det til at de mener Real Madrid.

Men basert på hva som ble sagt forrige gang så er jeg rimelig sikker på at det gjelder en utlånsavtale til type Getafe/Rayo. Madrid-pressen er jo rimelig flike til å drive propoganda også så jeg ville vært litt forsiktig med å tro på noe de skriver.

Ser jo f.eks. hvor sikre de var på at Ødegaard skulle signere etter besøket, mens vi i Norge vet at han alltid skulle besøke flere klubber. At de nå ser at han trener med a-laget til Liverpool gjør dem nok litt nervøse.

Lenke til kommentar

Aldri i verden at han får spille på a-laget første sesongen om han kommer til Real Madrid. Men det har vel hele tiden vært snakk om utlån til en annen klubb i la-liga ja, så er vel sikkert det de mener.

Tror forøvrig alt bare er oppspinn rundt at han skal ha valgt Real Madrid. Han skal nok på flere besøk etter Liverpool og overveie alle muligheter nøye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Valencia 2-1 Real Madrid: Det ble et surt tap på bortebane. Hadde god kontroll før man gikk inn i andre omgang med liten intensivitet. Valencia scorer og det blir noen store sjanser til Real Madrid.

Sterk kamp av Valencia. Svakt av Real Madrid. Nå vil man ligge ett poeng over Barcelona på tabellen, dersom man vinner hengekampen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For de som er interessert, så sendes alle kampene til Castilla på realmadrid.com/RealMadrid TV.

Det har blitt signert ennå en spiller idag ser jeg, 21 år gamle Lucas Silva. Tror han skal spille for Castilla.

http://www.realmadrid.com/noticias/2015/01/lucas-silva-nuevo-jugador-del-real-madrid?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=noticia_lucas_silva&utm_campaign=twitterRRSS

*Edit*
Ser nå at han presenteres på Santiago, så kanskje han skal spille for a-laget faktisk. Ligger kanskje noe i Illaramendi ut ryktene da evt?

*Edit 2*

http://realmadrid.no/artikler/nyheter/54c2db09184fc0f25e000147

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Real Madrid vinner over Cordoba (B) - så vidt. Ekstremt svak kamp av samtlige på banen. Fungerte verken i angrep, forsvar eller midtbane. Ronaldo sparket(?) til motspiller og ble med det utvist. Spilte ellers elendig. Hva drev han på med?

Til slutt ble det tre poeng i en særdeles svak og dramatisk kamp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...