Mr. President™ Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Må si dere har spilt mye bedre de siste ukene etter en noe dårlig start. Gleder meg til RM - Pool. En Real-seier er nok å forvente mot Liverpool i ubalanse. Men alltid morsomt å se Ronaldo score mot game rivaler Kan fort bli minst 5-0 hvis de spiller slik som de spilte mot Newcastle. Endret 2. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Skjønner ikke hvorfor folk sier James er overrated. Gjort det bra så langt i RM utifra det jeg har fått med meg. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 James har kommet seg sakte men sikkert. Han hadde ikke noe bra start, og forventningene var såklart skyhøye blandt fansen etter VM og ikke minst prisen. Men syns absolutt han har begynt å finne sin plass i laget nå Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Klart, en så høy pris setter forventninger det er vanskelig å leve opp til. Men tross det er jeg veldig fornøyd. Han er bare 23 også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636245&do=findComment&comment=22101659 Kamptråd til i morgen.. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Martin Ødegaard på trening på Valdebebas Hadde vært skikkelig gøy om RM signerte han. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Uenig. Hadde jo ALDRI fått sjansen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Ødegaard til RM kan være en farlig vei å gå. Kan fort havne i skyggen og bli glemt. Burde isåfall lånes tilbake til Godset, eller en klubb som er kjent for talentutvikling, hvor han kan utvikle seg med fast spilletid. Endret 3. november 2014 av OhEasy Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Selvsagt kan han lånes ut:) Bare at han er RM sin eiendom! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Tja, han kan jo klart det. Det samme blir å skje hvis han drar til en engelsk toppklubb. Håper egentlig han går til Ajax! Nå håper jeg at dere har ringt gutta i Madrid og fortalt dem hvordan de skal kjøre over Liverpool imorgen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Martin er Barcelona/Messi fan, så er vel tvilsomt at han kommer til Madrid om han kan velge og vrake. Blir uansett spennende å se hvor han går, men regner med han blir i godset ett år til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg tror nok både han og faren er såpass velreflekterte at de velger den klubben hvor de tror han får utviklet seg best mulig, uavhengig av om klubben er kalt Rea Madrid, Barcelona, Ajax eller Lille. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Martin er Barcelona/Messi fan, så er vel tvilsomt at han kommer til Madrid om han kan velge og vrake. Blir uansett spennende å se hvor han går, men regner med han blir i godset ett år til. Han og faren er Liverpool-fans. Ikke at det betyr noe når man kan velge mellom Madrid, Barca og resten av toppklubbene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Han og faren er Liverpool-fans. Ikke at det betyr noe når man kan velge mellom Madrid, Barca og resten av toppklubbene.Ja det stemmer, men Messi er hans store forbilde virker det som, og etter det jeg har forstått den typen som misliker Ronaldo. Så om han da vil spille i Spania, så ser jeg det mer sannsynlig at han velger Barcelona. Når det er sagt, så tror jeg ikke han kommer til Spania i så ung alder uansett, men om han gjør det så bør han såklart gå til den klubben han tror legger best til rette for fremtiden hans, uavhengig av om han liker spillerne på laget eller ikke. Endret 4. november 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ja det stemmer, men Messi er hans store forbilde virker det som, og etter det jeg har forstått den typen som misliker Ronaldo. Jeg tror både han og faren er fast bestemt på at han skal bli best mulig og at han driter i om han spiller med Messi/CR eller i Madrid/Barca. Følelser er for oss som aldri ble gode nok Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hehe ja det har du rett i. Men man ser jo stadig spillere som velger lag med spillere de har som idoler osv. Saken blir dog litt annerledes om han skal bytte til en så stor klubb allerede nå, da må de såklart velge så fornuftig som mulig og ikke tenke på slikt. Om du tar en titt på facebook profilen hans, forstår du nok hva jeg mener ang Messi/Ronaldo forresten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Link til profilen hans? Eller er du venn med han og det er den private? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Link til profil Link til messibilder: 1 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Casillas med 144 CL kamper. Legende! 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jesé tilbake på treningsfeltet leser jeg her! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå