Synchroz Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Og der scorte Real Sociedad igjen.. 3-2. Det går mot poengtap - andre kamp i sesongen. Ikke bra. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Fins det noen streams elns hvor jeg får sett RM kamper? Har ikke Cmore..Csports.no (nett tv) koster bare 149 kr i mnd Hjertelig! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Og der scorer Real Sociedad sitt fjerde mål (ser ut til at han dempet med armen). 4-2 og Arbeloa er på vei inn! Katastrofalt dårlig. Real Madrid har en enorm svakhet som blir utnyttet gang på gang! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Innlegg og cornere... Og bare så det er sagt, Atletico scorer konstant på dødball og innlegg. Blir morsomt om to uker... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ja, Atletico skal nok klare å utnytte den magiske formelen av innlegg og cornere til det fulle. Fra å lede 2-0 til å rakne fullstendig. Innlegg og cornere - kombinert med innsats - er alt som skal til for å slå Real Madrid. Slurv i pasningspillet og ingen motivasjon kommer etter 70-80 minutter. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dette var flaut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke bare Real Madrid som er dårlig idag, Sociedad kjemper hardt og utnytter svakheten våre. Syntes ikke vi spilte katastrofalt på noen måte idag, men lagmoralen sank betraktelig allerede etter det første målet, og derfra klarte de ikke å kontrollere kampen. Det er noe vi så i hele fjord også, at laget sliter når de får motgang fra lag som de egentlig bør slå. Det er akkurat som at de mister motivasjon, og bare irriterer seg over at dårligere lag scorer mot de. Det mener jeg er hovedsaken Ancelotti bør prøve å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Støtter den Sending, laget har en tendens til å klappe sammen, så det veldig tydelig i fjor på våren i ligakampene da vi kastet bort ligagullet. Ellers er det jo også et meget stort problemområde i dødballer/innlegg. Og det har jo vært sånn i 2-3 år nå. Skjønner ikke at det er så vanskelig å trene på. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skulle ikke tro det var noe som var umulig å trene på nei. James og Benzema var for usynlige ikveld også syns jeg. Begynner å få litt nerver etter James kjøpet. Men håper han vokser i klubben. Vi veit jo at gutten har talent. Men Benzema må få utfordring på spiss plassen. Det trenger vi sårt nå! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Blir spennende videre å se om det lanseres spillerkjøp før overgangsvinduet stenger (spiss er det vel mest aktuelt). Noen som har oppdatert informasjon om skaden til Jese Rodriguez? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror ikke det er så lenge til han kan begynne å spille igjen. Gleder meg til han er tilbake 100%. Han er utrolig god, og har mye potensiale som kan jobbe med. Vi må bare tørre å bruke han nok. Lenke til kommentar
sony23 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 yeesss, kjøpelaget tapte. Viva la futbaalll Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Takk for utfyllende svar og kondolerer med en aldri så liten kollaps i kveld! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Blir spennende videre å se om det lanseres spillerkjøp før overgangsvinduet stenger (spiss er det vel mest aktuelt). Noen som har oppdatert informasjon om skaden til Jese Rodriguez? Javier Hernandez er 99% klar. Jeg tror personelig ingen flere kommer, men vet aldri etter resultatet i dag. Jese skal være tilbake rundt oktober/november tror jeg. Håper virkelig ikke skaden har ødelagt for farta og smidigheten hans. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Chicarito på legesjekk nå, så blir offisielt snart. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Falcao går til United og vi plukker opp restene dems, huff.. Bedre enn ikke noe, men hadde virkelig troa på Falcao eller en City spiss. Og forresten, hva i alle dager er det for ett merkelig og dårlig photoshop'a bildet? Endret 1. september 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke helt fornøyd jeg heller Haha chicharito er klar for benken til real! Artig bilde! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 -----------------------------------Casillas/Navas------------------------------------ --Carvajal/Arbeloa----Pepe/Nacho-----Ramos/Varane----Coentrao/Marcelo-- -----------Modric/Khedira-----Kroos/Illarra-------James/Isco--------------------- ----------Bale/Jese(skade...)-----------Benzema/(Hernandez)-----Cristiano/?-------------- Da har jeg ikke glemt noen? Jeg skulle likt en spiller til i tillegg til Hernandez. Enten en kanspiller som kan rullere med Cristiano og Bale, eller en god indreløper/sentral midtbane som gjør at Isco/James kan spille et ledd lengre opp. Ikke at bredden på topp var det som gjorde at vi tape i går, men når James og Isco startet og med CR ute var det bare Raul de Tomas på benken... Det er ikke bra nok i det hele tatt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Blir det noen flere overganger tror dere? Ikke helt fornøyd med handlingen den her sommeren. Er egentlig kun fornøyd med Kroos inn. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Guarin inn? Fra Inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå