Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Samler de på midtbanespillere borte i Bayern? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvordan brukes James? Har dere lagt om formasjon for å ta inn en ren 10er igjen? Isco og James er vel satt litt til siden hvis dere spiller 4-3-3, eller fyller James rommet til Di Maria som indreløper? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 I utgangspunktet ser det ut som James går inn som venstre indreløpet i 4-3-3 / venstre mindtbane i 4-4-2. Men er redd for at når vi kommer til oktober og James ikke funker 100% der så blir det 4-2-3-1 og noen måneder med ustabilitet. Positiv for Isco derimot hvis vi går over til en 10er igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Okei. Jaja, dere har spillere til å mestre alle posisjoner. Spiller Ronaldo hengende spiss når dere spiller 4-4-2? Gleder meg til å se litt Spansk fotball igjen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nja. Litt vanskelig å definere Cristiano sin rolle, men kan prøve. Vi spiller i utgangspunktet 4-3-3 i angrep der Cristiano har en veldig fri rolle ute på venstrekanten. Det er som regel der han starter når vi angriper eller så drifter han ut ditt relativt tidlig. Deretter så kommer han mer og mer inn i midten når angrepene skal avsluttet, spesielt hvis angrepet har vært på høyresiden. Samtidig tar venstrebacken og spesielt hvis Marcelo hele venstresiden i angrep slik at CR kan gå inn. Så når Real Madrid er uten ballen og går i "forsvarsstilling" så endres formasjonen fra 4-3-3 til 4-4-2. Og da ligger Cristiano fortsatt litt mer til venstre enn sentralt og kanskje litt lavere, men fortsatt ganske som en normal spiss. Kommer jo litt ann på motstanden også, er det hard motstand faller han relativt langt ned, er det mot Cordoba ligger han nesten helt oppe. Ellers går den venstre indreløperen ut på venstrekanten, ankeren tar plass på venstre sentra midtbane, høyre indeløper tar høyre sentral midtbane og høyrevingen tar plass som høyre midtbane. Sånn så det ut på våren: Cristiano----Benz-------Bale Di Maria----Alonso----Modric -----Cristiano------Benz------- Di Maria--Alonso-Modric-Bale Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nå som Maria og Alonso ikke spiller for dere mer, hvordan blir det da? modric khedira Kroos bale Benz Ronaldo Isco, Rodriguez på benk? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Modric-kroos-james Bale-benz-ronaldo Khedira på benk blir det vel Men blir vel litt rotering, tror ancelotti vil bruke james! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nå som Maria og Alonso ikke spiller for dere mer, hvordan blir det da? modric khedira Kroos bale Benz Ronaldo Isco, Rodriguez på benk? Blir nok mer som Batter12 skriver. Modric-Kroos-James Bale-Benz-Cristiano Bale-Modric-Kroos-James ------Benz---Cristiano----- Så vil jeg tippe at Khedira kommer til å rullere for Modric og James. Hvis for sistnevnte bare i 4-3-3. Illarra vil rullere med Kroos. Og Isco vil rullere med James. Mens Jese kommer til å rullere på de tre øverste plassene når han er tilbake fra korsbåndsskaden, I tillegg tror jeg alt ettersom hvem som er tilgjengelige at både James og Isco kommer til å spille i posisjonene til Bale og Cristiano når de er skadet/borte. Og også kanskje Benz. Når det er sagt så er det dårlig med dekning på de øverste plassene i laget. Bale har en tendens til å være mye skadet, CR er det veldig usikkerhet rundt, Benzema har sine lange perioder hvor han er på grensen til ræva og Jese er ikke tilbake før om noen måneder. James og Isco kan spille på kantene, men da forsvinner jo en av dem fra midtbanen, og ingen av dem er noe å satse på som spiss. Derfor er jeg ganske sikker på at det blir hentet inn en offensiv spiller, og mest sannsynelig en spiss. Falcao er jo veldig mye ryktet (av mange grunner), og selv om jeg er litt usikker på han så hadde det vært en nødvendig og ikke minst en god signering. Personlig hadde jeg likt en spiller som er spiss, kan spille på en av kantene hvis det er krise og som godtar en en backup rolle, men som samtidig er god nok og har et stort nok navn til å presse Benzema og kan levere når han spiller. Vanskelig å finne den spilleren, Stefan Jovetic kunnne passet inn, men han er nok umulig å få nå siden han er i City. Cavani en annen, selv om han igjen er et litt vel stort navn (og dyr). Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ekstremt mye Falcao rykter igjen nå. Naturlig nok, siden gårsdagens trekning foregikk i Monaco ettersom jeg har forstått. Mange rykter påstår at de nå er enige om en pris på 20 mill euro, for lån en sesong og oppkjøp neste år. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Vår gruppe i CL ser forresten slik ut: Real Madrid (ESP) Basel (SUI) Liverpool (ENG) Ludogorets (BUL) Og gratulerer til Ronaldo for UEFA Best player in Europe! Endret 29. august 2014 av Sending! 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Veldig offensivt lag dere har, hvis dere da spiller uten Khedira, føler at han er kanskje den eneste midtbanespillern med defensiv fibre i seg? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Blir gøy å møte liverpool i gruppespillet siden liverpool har så mange norske fans! Må se den ute på byen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 * Takk for svar! Har tilgang på spansk fotball igjen og jeg gleder meg stort til å følge Real, Barca og Athlético gjennom året Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Veldig offensivt lag dere har, hvis dere da spiller uten Khedira, føler at han er kanskje den eneste midtbanespillern med defensiv fibre i seg? Ja, er nok sant det. Kroos og Modric er gode nok bakover, men James/Isco i den treern er jeg skeptisk til. Veldig usikker på hvem som kunne passet inn ellers, Vidal/Pogba er jo typer som kunne passer. Pogba tror jeg blir hovedmålet neste sommer. * Takk for svar! Har tilgang på spansk fotball igjen og jeg gleder meg stort til å følge Real, Barca og Athlético gjennom året Tror også Villarreal og Sevilla blir spennende å følge i år. Valencia kan slå til, men litt større spørsmålstegn. Men mye morsomme spillere i de lagene. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ser ut som Falcao kommer? Fantastisk:) Lenke til kommentar
jabc Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Vel, han skrev senere på Twitter at bildet ikke var ekte. "I have to dismiss a story about a tweet I sent. It wasn't me, it was photoshop." Edit: Er ganske klart at han lyver om at det var photoshop: http://es.favstar.fm/users/FALCAO/recent Endret 31. august 2014 av jabc Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke photoshop. Flere jeg vet ikke lyver som har sett den opprinnelige tweeten. Kan være et pr-stunt fra teamet hans for å presse Monaco/Real Madrid. Det siste i sagaen er at (ifølge Tancredi, så bøtte med salt osv) RM har en avtale om lån 10 millioner nå, 30 for kjøp, mens City nå har kommet inn med 40 millioner kjøp nå. Falcao vil til Madrid, mens Monaco vil selge. Ellers er de fleste mediene i Spania på at Madrid ikke er keene på han i det hele tatt. Veldig vanskelig å vite hva man skal tro på. Som jeg har sagt før. Jeg vil gjerne ha inn en offensiv spiller. Og hvis City skal ha Falcao ser jeg gjerne Jovetic eller Negredo (selv om sistnevnte er skadet) inn. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvis City skal kjøpe Falcao, må de helt klart selge en spiss. De har allerede flust av klasse spisser. Jovetic eller Negredo inn hadde absolutt ikke vært dumt det heller. Falcao er vel også skadet, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
jabc Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hadde vært veldig fint med Falcao i klubben. Benzema har aldri vært god nok for Real Madrid, og jeg skjønner ikke hvordan folk kan mene noe annet. Utrolig at han har fått så mye tillit og spilletid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå