Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var triste greier og forsåvidt et fortjent tap. Gratulerer til Atletico. Utrolig tafatt etter at man fjernet James og Kroos. God flyt mot slutten av første omgang for så å nærmest kollapse ved slutten. Ingen energi igjen - så det ut som. Taper mange hodedueller og hodestyrken til Atletico avgjorde dette - dessverre.

Var i hvert fall en positiv bemerkning etter dagens kamp: James spilte en god kamp og hadde etter mine bemerkninger god flyt.

Lenke til kommentar

For et lag Atletico er! RM skal være glad de bare tapte 1-0.

De er et lag man ikke skal undervurdere og tenke at de var litt heldige forrige sesong.

De minner meg litt om United under SAF i noen perioder. Svakt lag på papiret, men utrolig samkjørte. Man kan ha verdens topp 11 spillere på et lag, men hvis de ikke kan spille sammen så kan de ikke vinne.

Håper på Atletico og Dortmund i finalen i Champions League!

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Du sier noe der. Atletico med Simeone ved roret skal man ikke undervurdere. Hører mye slik jeg også at de var heldige ifjor og ikke har nubbsjangs å holde det nivået ett år til, at de spilte over evner og at de er sjanseløse uten Costa.

Ja, vi slo de knepent i CL finalen, men jeg frykter de fortsatt hver kamp.

Når det kommer til prestasjoner igår, så er det ikke mye positivt å trekke frem. Virket som om ingenting fungerte skikkelig. Troppen var kanskje litt så som så, men hadde fortsatt forventet mere.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...