JokerN_ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Sett mye værre ting en hårbøyla til Bale, men syntes helt klart han kledde "vanlig" sveis bedre ja. Småskuffa etter kampen idag, men hadde ikke regnet med så voldsomt mye bedre resultat. ManU er definitivt på bedringens vei, eller skal man si at de har fått en total makeover, og Real stilte ikke akkurat med toppa lag. Ingen spisser er jo ganske latterlig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Da er Keylor Navas offisielt Real Madrid spiller. Betyr vel at Casillas skal selges? Eller Lopez? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Da er Keylor Navas offisielt Real Madrid spiller. Betyr vel at Casillas skal selges? Eller Lopez? Tipper at Casillas forsvinner til Monaco, muligens PSG. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Da er Keylor Navas offisielt Real Madrid spiller. Betyr vel at Casillas skal selges? Eller Lopez? Tipper at Casillas forsvinner til Monaco, muligens PSG. "Sjokk" om han havner i en av de klubbene Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det er Diego Lopez som forsvinner, opplest og vedtatt i en samlet spansk presse. Mest sannsynelig til Monaco, men også Napoli nevnes. Og for de som måtte lure, Diego Lopez blir presset ut av klubben. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Merkelig, trodde det kom til å bli Casillas som måtte gå. Men er greit nok igrunn, Casillas er fortsatt en del av Madrid, og i mitt fotballhjerte. Endret 4. august 2014 av Sending! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Av de to så føles det riktig å beholde Casillas, ja. Han er RM for meg, ikke Lopez. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det spansk presse skriver er at det er Diego Lopez som forsvinner av rent økonomiske årsaker. Casillas tjener ca 8 millioner i året, Diego 4.5. Og ikke bare kommer problemet med at disse naturlig nok (spesielt Diego Lopez) skal ha like mye i lønn i en ny klubb, men også at de visstnok skal ha lønna ut kontrakstiden i deres nåværende kontrakter. Noe som gjør at Diego Lopez blir mye billigere å kvitte seg med. Jeg synes keepersituasjonen er kjip. Casillas er en legende, men de to-tre siste sesongene har han ikke vært god nok for Real Madrid. I alle fall ikke som førstekeeper, kunne fint spilt cupkamper og fått en CL og Lige-kamp i ny og ne. I tillegg til at Casillas kvalitetsmessig ikke er like god som før, er hans rolle som kaptein et stort spørsmålstegn for meg. Det er ganske tydelig at laget ble splittet under Mourinho-tiden, og det er også så og si opplest og vedtatt at det var Casillas som var muldvarpen. Egentlig er det eneste argumentet for å beholde Casillas at han er en legende, men er det nok? Diego Lopez brenner for klubben, er ekstrem seriøs og profesjonell, og en god keeper. Men han mangler det siste lille nivået for å være en verdensklassekeeper. Likevel så virker det som han godtar mer enn Casillas å stå 50-70% av kampene, og han er også en keepertype som jeg tror kan spille lengre enn Casillas (og Navas) pga høyden. Navas har vært strålende for Levante og Costa Rica og er virkelig en matchvinner. Har ikke prestert så veldig lenge og er litt redd for at han allerede har gjort sitt beste. Men 10 millioner er småpenger og det får man nesten igjen hvis man skulle selge han om 2-3 år. Worst case blir han en god backup. Noen spekulerer i dette også, at Navas blir hentet inn nå mens man venter på en ny storkeeper ala Neuer/Courtois. Noe som kan være lurt. Mitt største problem med å hente han inn er at det tvinger en av Casillas og Diego Lopez ut, og at keeperdebatten kommer til å fortsette å gå sin gang. Riktignok hvis det er Casillas som blir, noe jeg er 99% sikker på. Keeperdebatten i Madrid er jo også veldig politisk pga Casillas og pga Mourinho/Casillas er store deler av fansen veldig delt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Casillas tjener da nærmere 20 milloner i året? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Rundt 8 millioner euro netto. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hvor mye skatt betaler de? Er jo uansett bruttobeløpet som går ut av lommene til klubben. Men jeg kan ikke se for meg at Casillas må gå og Lopez får bli. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Vanlig i Spania å prate i netto årslønn når det kommer til fotballklubber. Alle er på ca 50% bortsett fra de som fortsatt er under Beckham Law (utlendonger som kom før 1.1.2010 og ikke signert ny kontrakt siden). I Real Madrid er det bare Benzema dette gjelder og han skatter ca 25%. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Endret 4. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 http://bleacherreport.com/articles/2147361-seydou-keita-opens-up-on-pepe-spat-after-roma-vs-real-madrid-bottle-incident Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen som vet om en side som viser treningen som pågår nå? Den skulle visst være åpen for pressen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Real Madrid leder etter 45 minutter er spilt. (Mål: Ronaldo, Assist: Bale). Kroos har vært brilliant så langt. James mer rusten og forsiktig. https://www.youtube.com/watch?v=2NaRtmKTvzo Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Første trofeet for Real Madrid denne sesongen! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Bra start !! Å flere trofeer skal det bli Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ser på denne kampen som den første skikkelige treningskampen før sesongen. Må vi jeg syntes det gikk veldig greit. James litt for usynlig, men det er vel ikke annet enn forventet med det presset han bærer. Tror dette blir tidenes sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå