Teipball Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kjipt, men tror ikke man hadde hentet en spiss hvis James ble signert... Og, det ser ut til å skje nå. Blir utrolig spennende å se hvor han skal spille og om formasjonen ellers skal endres. Jeg er litt redd for at det blir litt for mye av det gode, men mulighetene er enorme. Har vanskelig å se for meg at Perez liker at en av CR, Bale, James (og Benzema) kommer til å sitte på benken i hver eneste kamp, noe som fort blir tilfellet hivs man fortsetter i 4-3-3. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ser for meg noe slikt: ---------*Keeper*---------- Carvajal-Pepe-Ramos-Marcelo --------Kroos-Modric------- Bale-------James--------CR7 ----------Benzema---------- Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 For en deilig lineup det der er. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Rimelig sikker på at Alonso blir fast også i år, tydelig at Ancelotti liker han veldig godt, noe som tross alt er veldig forstålig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Regner med Alonso vil få mye spilletid i år også ja. Den 11'ern jeg satt opp der, er nok litt vel offensiv. Men hadde vært veldig gøy å sett det i aksjon Lenke til kommentar
jabc Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Den midtbanen der blir for svak bakover. Vil tro midtbanen er langt viktigere enn angrepet når det kommer til å sette sammen et suksessrikt lag. Kroos er jo i tillegg en ganske så offensiv midtbanespiller, hvertfall ut ifra det jeg så i VM. Tror vi har bedre av å beholde Di Maria enn å bytte han ut med James, men vi får se. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ellers er det opplest og vedtatt at Eero Markkanen, en 23 år gammel finne fra AIK med 6 mål på 12 kamper er klar for Castilla for 2,2 millioner euro... Utrolig merkelig overgang. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Den midtbanen der blir for svak bakover. Vil tro midtbanen er langt viktigere enn angrepet når det kommer til å sette sammen et suksessrikt lag. Kroos er jo i tillegg en ganske så offensiv midtbanespiller, hvertfall ut ifra det jeg så i VM. Tror vi har bedre av å beholde Di Maria enn å bytte han ut med James, men vi får se. Tja, men både Kroos og Modric er gode til å trekker defensivt og gjøre en god jobb der også. Men begge liker seg offensivt og er nok klart best der, så vanskelig å si hvordan det ville fungert. Jeg har ingen tro på at vi får beholde Di Maria når vi nå kjøper James i tillegg. Isåfall sitter vi med for mange spillere som burde være på banen, og det blir det ikke god stemning av. Di Maria vil dra, så jeg syntes det er det beste at han drar i år faktisk. Selvom det er utrolig kjedelig, han er en fantastisk spiller som har gjort alt 100% for klubben den siste sesongen. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 James bestått den medisinske testen Snart offisielt 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 For et sykt sykt lag dette kommer til å bli! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Da var det offisielt Blir spennende å se hva som skjer videre nå. Ryktes at Arsenal har trekt seg fra Khedira dealen, og det samme med PSG og Di Maria. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Arsenal/Khedira dealen skjer ikke, det tviler jeg på. Men noen må vel ut nå? Hvordan ligger Real Madrid ann mtp FFP? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Gleder meg allerede til årets første El Classico!! For noen spillere vi får sett spille mot hverandre.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Fint for James at VM belønnet seg, men føler Real Madrid faller litt tilbake til gamle synder her. Lukter mer Perez enn Ancelotti dette kjøpet her, og rent sportslig tror jeg det kan bli verre. I alle fall ute i Europa, om Di Maria forsvinner nå, og også Khedira. Hvor er den defensive kraften på midtbanen og generelt over hele banen med et lag ala det som ble satt opp tidligere på sida her? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Kan ikke se for meg at Khedira drar. Altfor viktig bakover på banen og midten. Vil tro det bare er silly season som har fått det til å virke som han er på vei bort. Kan ta feil så klart. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Khedira må bli!! Kroos-khedira-modric Bale - james - ronaldo Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Gleder meg allerede til årets første El Classico!! For noen spillere vi får sett spille mot hverandre.. Ikke for å være kjip, men El Clásico, ikke El Classico Kan ikke se for meg at Khedira drar. Altfor viktig bakover på banen og midten. Vil tro det bare er silly season som har fått det til å virke som han er på vei bort. Kan ta feil så klart. Veldig viktig ja, men med Kroos inn og at kontrakten til Khedira går ut i 2015 og at han ikke har signert ny tyder på at han er på vei ut. Dessverre. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Krysser fingra for at han blir, så får vi ta det som det kommer. Lenke til kommentar
Bremsespor Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvor er det best å bestille billetter til El Clasico? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå