JokerN_ Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Meldes at Toni Kroos er klar for Real Madrid så fort VM er slutt for Tyskland. Prisen skal være 25 mill. Usikker på hvor fornøyd jeg blir om han kommer. Han har en meget god pasningsfot, men har han noe særlig mer? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg blir veldig fornøyd Han har et bra overblikk og bra teknikk Da er det bare å selge Ilarra. Tidenes bomkjøp Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Men han har vel ikke den defensive styrken? Hadde håpet på Vidal. Men satser på at Kroos blir ett godt kjøp og at vi får inn en spiss også. Ser ut til at Suarez går til Barcelona. Det er katastrofe for vår del. Har egentlig ikke lyst på han lenger etter den siste bite episoden, men samtidig kan Barca med Suarez bli ustoppelige. Endret 4. juli 2014 av Sending! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Er spent på om vi henter James også, som det går rykter om. Isåfall er vel Di Maria på vei ut, og det liker jeg ikke. James kan vel ikke spille som spiss? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Er spent på om vi henter James også, som det går rykter om. Isåfall er vel Di Maria på vei ut, og det liker jeg ikke. James kan vel ikke spille som spiss? Nei, tror ikke det, han spiller offensiv midtbane(cam) eller vensterving Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Er spent på om vi henter James også, som det går rykter om. Isåfall er vel Di Maria på vei ut, og det liker jeg ikke. James kan vel ikke spille som spiss? Nei, tror ikke det, han spiller offensiv midtbane(cam) eller vensterving Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ja jeg forstår ikke hva som er planen i år, men får satse på at Ancelotti & Co har kontroll Gratulerer til Bale, som har bursdag idag Endret 17. juli 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Der ble Toni Kroos offisielt bekreftet. http://www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comunicado-oficial-toni-kroos 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Fantatisk med Kroos Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Blir veldig spennende å se hva som skjer med Di Maria og Khedira. Regner med at en av dem, om ikke begge forlater klubben. Personlig vil jeg gjerne ha med begge videre. Med Morata ut så må en spiss inn også, lurer på hvem det blir. Lurer også på hva som skjer med keepersituasjonen... Mitt forslag til neste år. Casillas/Diego Lopez (Jesus som 3.keeper) Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao Khedira/Modric - Alonso/Illarra - Kroos/Isco (Casemiro som backup bak her, eller solgt) Bale/Di Maria - Benzema/"ny spiss/Morata" CR/Jese Det bllir 24 spillere i a-stallen. Med dobbel dekning på alle passer (3 keepere og Casemiro). Di Maria går tilbake til mer spill på kantene, en av de posisjonene vi hadde for lite dekning i fjor. Dette fungerer bedre i år siden Kroos kommer inn på midtbanen og Khedira er tilbake fra skade. Jese er jo ute til november, så jeg føler Di Maria blir veldig viktig og håper virkelig han blir. De sterkeste ryktene sier jo også at James kommer, hvis vi tenker at han tar en av vingplassene så er nok det farvel til Di Maria og/eller Khedria. I så fall synd, for synes det er en bra stall vi har nå. 1 Lenke til kommentar
jabc Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Lurer også på hva som skjer med keepersituasjonen... De spanske avisene har de siste dagene skrevet mye om at Keylor Navas snart er klar for klubben for ~10 millioner. Det sies at man dermed kvitter seg med Diego Lopez, og lar Navas rotere med Casillas til sistnevnte legger opp. Da har vi Navas som førstekeeper om et par sesonger. Føler meg rimelig sikker på at Navas danker ut Casillas rimelig kjapt dersom dette skjer. Litt synd egentlig, alle madridistas vil vel se en Casillas i toppform vokte buret til han blir 40. Men sånn er livet.. Endret 19. juli 2014 av jabc Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Tipper nok at dere får inn en ny førstekeeper isåfall. Navas kommer nok aldri til å bli førstevalg i real. Hvertfall ikke annet enn midlertidig. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Der ble Toni Kroos offisielt bekreftet. http://www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comunicado-oficial-toni-kroos Gratulerer med signeringen. Utrolig at dere klarte å få han får £24m når vi måtte ut med £25m for Lallana... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Blir vel en spiss også.. Men hvem? Hørte rykter i Negredo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 James ser ut til å signere for dere. Ikke overraskende at RM skulle ha ham. Har fått et inntrykk av at det er Florentino Perez som velger hvem som hentes eller ikke, uavhengig av manageerens ønsker. Uansett, hvis det gjør at Di Maria kommer til oss så blir jeg fornøyd. På tide at vi får kjøpt en spiller fra dere etter alle de gangene dere har kastet penger på oss RvN, Beckham, Ronaldo og Heinze også. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Ja skulle gjerne ønske meg at Di Maria blei i klubben, men alt tyder på at han drar i sommer. Med Kroos og mest sannsynlig James inn, skal vi nok klare oss men.. Om han går til ManU er en annen sak da. PSG er nok kanskje mere aktuelt? Blir vel en spiss også.. Men hvem? Hørte rykter i Negredo Negredo og Falcao går det mye rykter om ja. Sier ikke nei takk til noen av de igrunn Endret 20. juli 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ifølge ryktene ser det slik ut, men Van Gaal må jo allerede nå vite at vi har ræva kantspillere og Di Maria burde ikke være den som er vanskeligst å hente. Han sa at han vil bruke noen uker på å bestemme hvem som er gode nok og de som må dra. Men jeg er redd det kan bli noen uker for mye. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Liker veldig dårlig (hvis)at Di Maria forsvinner. James kan bli veldig god så er ikke negativ til den overgangen i utgangspunktet, men hvor skal han spille? Skal man skifte formasjon slik at man bruker en 10er? I så fall blir salget av Özil i fjor dummere. Skal han spille ving, i så fall greit, for der trenger man spillere. Eller skal han spille spiss, en slags falsk nier? Noe vi også trenger. Inntrykket mitt er at James er en 10er, og kan spille som ving, på samme måte som CR kan spille spiss, men er klart best som (en fri) ving. Det gjør meg litt skeptisk til kjøpet. Spesielt hvis han viser seg å være like dårlig som spiss som det Isco viste seg å være. Da kan det bli kjedelig når Benzema går inn i sin dårlige periode. Negredo er egentlig akkurat den spissen jeg kunne tenkt meg. God fysisk, greit tempo, god målscorer og kan fungere i mange forskjellige kampbilder. Samtidig kan han godta å være et rulleringsaltenativ på topp på en bedre måte enn Falcao ville gjort. Har jo også en fortid i Real Madrid B, og er ekte Madrid-gutt. Eneste negative er prisen som sikkert blir litt for høy. Endret 20. juli 2014 av Teipball Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Vil tro de kommer til å bruke James som falsk 9'er. Tror det kan fungere bra. Om vi får inn en ny spiss i tillegg, som ikke brenner omtrent alle sjansene ha får servert på gullfat (som Benzema har en tendens til å gjøre), så blir det angrepet helt vanvittig skummelt. Det kan bli en sesong fylt med mange målfester og god underholdning. Om vi kjøper Negredo, ser jeg for meg at han og Benzema må kjempe om startplass. Negredo på toppnivå er ikke langt unna Benzema i mine øyne, og Benzema har jo sjelden en hel sesong hvor han er god. I fjor var vel nesten ett unntak, men fortsatt hadde han flere kamper hvor jeg satt å ropte etter ny spiss. Han brenner rett og slett for mange sjanser. Jeg syntes som sagt det er trist om Du Maria drar, men han virket ikke å være helt fornøyd/verdsatt forrige sesong, og der ser ut til at det fortsatt er ett problem. Nå spilte han fortsatt en fantastisk sesong i fjor, men vil han dra så er det vel kanskje det beste. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Da er vel han uaktuell med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå