tc47 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 https://twitter.com/Footy_Jokes/status/470329940551163904 Han her fortjener så jævlig mye creds.... 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Unnskyld for multiposting, men tror dere her inne har lyst å se Ramos-headingen en gang til, og spesielt med RealMadridTV sine kommentatore https://www.youtube.com/watch?v=3ERydsQPseU#t=37 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Rett og slett kjempe fortjent at real madrid vant, soleklart et bedre lag. Men du verden det må være surt å spille mot slik "topplag" flaks. Og som jeg sa for noen uker siden. Simeone viser seg som den rotta han er, at man allerede har glemt hva slags person han er pga en enestående jobb i atletico er jo rett og slett forbløffende. Våpkne opp folkens og av med brillene. Endret 25. mai 2014 av Everket Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 https://twitter.com/Footy_Jokes/status/470329940551163904 Han her fortjener så jævlig mye creds.... Han er helt utrolig god! Tenk deg Argentina i VM.. Med både Di Maria og Lavezzi i form kommer dem til å briljere! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Starter Lavezzi for Argentina? Trodde Agüero, Messi og Higuain var angrepstrioen. Syk avslutning på kampen. Og alt i alt synes jeg det var fortjent. Men Ancelotti startet kampen veldig dårlig, Khedira var langt fra sitt beste som anker og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Khedira og Modric ikke byttet rolle. Di Maria var best hos Madrid (bare Gabi var bedre), Marcelo sitt hopp var veldig positivt, Isco styrket også laget og Morata var veldig gledelig. Har ikke tall på hvor mange ganger Morata tok returløp og vant ballen igjen, spesielt den ene taklinga han hadde på Juanfran var enorm. Slik gjør aldri Benzema. Bale blir helten, men farlig nære å bli en slags syndebukk sammen med Casillas da han ikke scorer på noen av de store sjansene han hadde. Men det betyr heldigvis ingen ting nå. Håper dette kan gjøre at Real Madrid senker skuldrene litt i Europa fremover, men samtidig holder motivasjonen oppe. Da kan det bli veldig bra de neste årene. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Di Maria har vært helt vill hver gang jeg har sett Real Madrid i år. Kun Messi (i form) som lettere kommer seg forbi spillere. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Fortsatt på en rosa sky etter igår. Var rett på byen i Ronaldo drakta etter kampen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Etter denne sesongen må det bli en Ramos drakt. For en vanvittig sesong av han! Forøvrig er det flere drakter som frister som vanlig, som f.eks Di Maria. Synd man ikke har råd til å kjøpe alle drakter hvert eneste år. Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Da har jeg bestilt La Decima t-skjorten Hva synes dere om La Decima sangen? http://www.realmadrid.com/landings/hala-madrid-y-nada-mas/videos/VideoOficial.html Jeg likte den, nokså fengende. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Likte den jeg også. Men litt rart at Arbeloa, Khedira og Coentrao ikke er med i musikkvideoen. De har jo vært en del skadet så kan ha vært i en periode der de har drevet med trening så de ikke kunne stille, men samtidig litt rart og Jese er jo der. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Juventus Legends vs Real Madrid Legends går visst nå. Hadde ikke fått med meg det, men denne dukket opp på facebook:https://www.youtube.com/watch?v=8Ff7a5wcyZI&feature=youtu.beSkulle gjerne hatt Zidane på banen fortsatt. For en mann! 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva syns dere om årets drakter? Jeg var ikke helt fornøyd Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ikke overlykkelig over rosa bortedrakter akkurat. Huff.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Samma her. Liker ikke de rosa draktene og liker heller ikke at de gang på gang skal komme med noe spesielt som bortedrakter. De siste årene synes jeg egentlig bare det er den vi hadde i år som var fin, de røde og de grønne likte jeg ikke, men ikke krise. Mistenker at dette er gjort for å sikre seg mange nye kvinnelige fans. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hvem håper dere blir kjøpt/solgt i sommer? Jeg håper på Suarez og Pogba/Vidal inn. Illaramendi og Benzema ut. Endret 8. juni 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Siden Morata mest sannsynelig forsvinner må en ny backupspiss inn, eventuelt en ny toppspiss og Benzema i rotasjon / backup. Ellers mener jeg at en ny ving må inn, alt for dårlig dekning der når Jese ble skadet. Så Suarez inn på spissplass. Kanskje også en 30+ gammel spiss som kan fungere som backup som er en god målscorer. Klose-type. Agüero er den andre spissen som kan være aktuell å hente, men tviler på at han er tilgjengelig pluss han sliter noe voldsomt med skader for øyeblikket. Ny kontrakt på Khedira. Beholde Illarra og Isco og resten av laget. Iturbe fra Verona/Porto har blitt ryktet relativt mye inn. Kunne vært en mulig vingspiller inn. Jeg ser egentlig ikke behovet for en ny midtbanespiller inn. Vi spiller med 3 stykker, og Alonso, Modric og Di Maria burde være 100% sikret en plass i første11ern.Bak der har vi Khedira, Isco og Illarra som er mer enn godt nok. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg tipper at Benzema ikke kommer til å godta å slite på benken. Jeg tviler også på at de kommer til å selge han, så om Morata drar så ender vi nok opp med en ny backup spiss ja. Håper virkelig ikke vi selger Di Maria, som det går rykter om i år også. Isco har vel slitt litt med å tilpasse seg/passe inn, men håper han også blir i klubben. Om de absolutt skal bytte ut en midtbane, håper jeg det blir Illara. Første 11'ern er i grunn solid, bortsett fra Benzema i mine øyne. Selvom han har levert en grei sesong i år, føler jeg at han fortsatt ikke leverer det man kan forvente i RM. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Enig i alt det du sier om Benzema. Og det som gjør situasjonen rundt en ny spiss mer komplisert er at kontrakten hans går ut neste år. Jeg tror han ikke signerer en ny kontrakt hvis Suarez/Aguero/Falcao osv kommer inn, og da må klubben selge. Og med Morata som selv ønsker å dra (og kontrakten hans går også ut i 2015), så blir dette en vanskelig situasjon. De forskjellige mulighetene jeg ser det: Real Madrid satser videre på Benzema og gir han ny kontrakt, Morata blir solgt og henter inn en ny andrespiss. Så Hernandez, Osvaldo, Vucinic og noen andre har vært ryktet. Ikke noen spesielt fan av noen av de, men finner man en spillertype som passer i den kategorien kan det funke. Madrid henter inn en ny klassespiss noe som gjør at Benzema ikke signerer ny kontrakt, dermed blir han solgt. Morata er smart nok til å skjønne at han ikke får noe mer tilitt om det er Benzema eller Suarez som er i klubben og fortlater også klubben. Det vil si at man fortsatt må hente inn backupspiss, noe som gjør at spisshandelen totalt sett kan bli veldig dyt. Dette er likevel noe jeg håper skjer. Drømmescenario for meg. Suarez inn, Benzema ut. Morata blir som andre/tredjespiss og en rutinert spiller på 30+ inn som andre/tredjespiss. Noe annet som hadde vært optimalt. Benzema signerer ny kontrakt og ny toppspiss blir hentet inn. Men tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ja håper absolutt en av de tingene skjer jeg også, men er dessverre lite sannsynlig ja. Når det kommer til backup spiss er jeg ikke sikker på hvem jeg håper på. Likte igrunn veldig godt Morata som andrevalg der, selv om han ennå er ung og har mye å utvikle. Hadde håpet han kunne vokse i RM, men forstår jo at han ikke får utviklet seg ved å spille noen få kamper i året. Er også veldig spent på utviklingen til Jese. Han har jeg virkelig troen på! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Fikk denne skjønnheten i posten igår, en player issue-drakt uten noe navn bakpå. Måtte trø til litt med tanke på at den forrige bringte så mye ulykke 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå