Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var savnet, ja. Godt det ble ett poeng og at man ikke overlot alt til Barcelona. Ser ikke svært lyst ut dette. Atletico må tape 3 poeng de resterende 2 kampene, mens Real Madrid må vinne alle.

88 - Atletico

85 - Barcelona

83 - Real Madrid (en kamp mindre)

Lenke til kommentar

Den Real-drakten jeg har på nå, taper vi hver gang jeg har på.

Siste gang jeg bruker den!

Idiot!

Modric er savnet så JÆVLIG her....

Jupp, men hadde ikke merket det så mye hvis Di Maria hedde startet. Ufattelig merkelig avgjørelse av Ancelotti å starte med både Isco og Illarra. At Casemiro ble byttet inn var også helt bak mål.

Fortsatt bare avhengig av at Atletico driter seg ut i en kamp, akkurat det samme som før, men nå må de tape, og ikke bare spille uavgjort. Meget skeptisk, men kan jo gå...

Lenke til kommentar

Den Real-drakten jeg har på nå, taper vi hver gang jeg har på.

Siste gang jeg bruker den!

Idiot!

Fordi jeg hadde den på og jinxet eller fordi jeg tok den av? :p

Fordi du hadde den på :) Kan ikke ha på en ulykkesdrakt før en viktig kamp, sånne drakter har man på seg i første oppgjør mot et 2.div lag eller lignende for å fjerne forbannelsen. Er ikke rart Madrid ikke vinner serien med sånne som deg ;)

Anker er selvsagt et helt annen rolle enn indreløper, men Illarra gjør de ikke lett for seg nå.

Lenke til kommentar

Fordi du hadde den på :) Kan ikke ha på en ulykkesdrakt før en viktig kamp, sånne drakter har man på seg i første oppgjør mot et 2.div lag eller lignende for å fjerne forbannelsen. Er ikke rart Madrid ikke vinner serien med sånne som deg ;)

Anker er selvsagt et helt annen rolle enn indreløper, men Illarra gjør de ikke lett for seg nå.

Ja, jeg dreit meg ut der! Etter så mange års erfaring burde jeg åpenbart visst bedre :p

Heldigvis har jeg planer om å investere i en ny, ettersom den forrige hadde Özil, den før der har blitt altfor liten og den før der bringer ulykke fra en annen verden! Synes årets er tidløs og råkul, så venter heller til den går litt ned i pris før jeg kjøper den (med mindre neste års blir helt insane kul).

Lenke til kommentar

Valladolid mot Real Madrid i dag 21:00 (hengekamp).

Kanskje den tøffeste kampen av de kampene Real Madrid har igjen?

Modric er tilbake, mens Varane er utelatt grunnet problemer med høyrebenet ifølge Marca.

KVELDENS STARTOPPSTILLING: Casillas, Nacho, Pepe, Sergio Ramos, Coentrão, Xabi Alonso, Modric, Isco, Di María, Cristiano Ronaldo og Benzema.

-----

Kan også nevne at anken mot det gule kortet Xabi Alonso fikk i semifinalen ble avslått. :(

http://as.com/diarioas/2014/05/07/english/1399485998_624192.html

Lenke til kommentar

Sant det. To vinn og de vinner faktisk ligaen. For Real Madrid sin del er det kjørt. De siste to kampene har vært horrible..

Grusomt med skader nå og. Si gjerne ifra om det kommer noe informasjon om Ronaldo eller Di Maria.

Lenke til kommentar

Helt latterlig. Så ikke de første 30, men det etter var svakt.

Benzema skuffer (eller han skuffer ikke, for det er jo ikke overraskende), viser at han ikke klarer å spille bak uten CR eller Bale rundt seg. Er i disse kampene man trenger en spiss som tar ansvar.

Morata er dårlig i dag, kanskje den svakeste, men føler det er litt slemt å legge skylda på han siden han er ung. Men samtidig er han ikke så ung lengre. Hadde en 21/22 år gammel franskmann spilt slik hadde jeg vært forbanna.

Utrolig merkelige bytter av Ancelotti. Veldig defensivt. Og det er ikke første gang, og i dag gikk det i dass. Mista det lille av momentum man hadde.

Hører noen sier at "det gjør ikke noe, ligaen betyr ikke noe, bare CL som er viktig". Det er så ekstremt bullshit. For det første så er det like sannsynelig at Atletico vinner CL som Madrid, og det er bare tull at serien ikke betyr noe. Spesielt når det er enten byrivalen som samla lønnsutgifter er lavere enn CR, Benx og Bale sine er, eller Barcelona som har vært ræva i flere kamper i år. Det skal ikke gå ann å ikke utnytte disse mulighetene.

Er utrolig forbanna nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ancelotti: “We will see in next days. I do not think Cristiano problem is so big, he was not comfortable, that is why I changed him.”

Ancelotti: "Pepe has not ended the game well, but I do not believe Di Maria has a big problem. We will see in the next days."

EDIT: la til sitat om Pepe og di Maria

Endret av EIFF
Lenke til kommentar

[...] Hører noen sier at "det gjør ikke noe, ligaen betyr ikke noe, bare CL som er viktig". Det er så ekstremt bullshit. [...]

Det er selvsagt surt å tape ligaen, men CL, spesielt La Decima, står MYYYYE høyere på lista enn ligaen. Hvis vi vinner CL vil jeg garantert ikke tenke nevneverdig på at ligaen gikk tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...