Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Real Madrid foran Barcelona igjen. Vi får se hvordan det går med Atletico senere, men mest sannsynlig tar de poeng.

Ser ut til at Khedira blir bedre og! :)

post-304500-0-77002800-1397398266_thumb.jpg

El Clasico (CdR finale) onsdag. Noen med informasjon om Ronaldo? Tror neppe han er tilbake til El Clasico. Heldigvis ser det ut til at Di Maria er i form igjen.

Som spiss, Benzema eller Morata?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cristiano Ronaldo er utelatt. Dette er troppen mot Barcelona:

Keeper: Casillas, Diego López og Jesús.
Forsvar: Sergio Ramos, Pepe, Varane, Carvajal, Coentrão, Nacho og Llorente.
Midtbane: Xabi Alonso, Illarra, Isco, Bale, Casemiro, Modric og Di María.
Angrep: Benzema, Morata og Willian José.

Håper virkelig Di Maria har en kanonkamp lik den han hadde mot Barcelona i ligaen, Benzema tar vare på alle sjansene han får og Bale storspiller.

(Viktigst) vil det være at forsvaret fungerer. Vi har jo sett at kompakte forsvar ofte sjokkerer Barcelona.

Lenke til kommentar

Deilig deilig! :w00t:

Herlig at Bale får lov å avgjøre det hele! Gjorde matchen ekstra spesiell! :)

Helt enig. Sin første cup-tittel med Real Madrid og scorer jammen meg sitt første mål i El Clasico og sitt viktigste i Real Madrid. Utrolig deilig og fortjent!

Lenke til kommentar

Bayern ikveld! Skal nok få kjørt oss litt da :)

Bale er vel ute med sykdom så vidt jeg har skjønt? Men CR7 bør starte idag. Håper på Di Maria på høyre kant og for guds skyld Isco fremfor Illara. Da bør vi ha gode muligheter her.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Greit resultat. Som nevnt i andre tråden; Modrid - Alonso var så jævlig krem. Deilig.

Helt utrolig hva Modric har prestert denne sesongen etter å ha blitt kåret årets verste signering i fjor?! Insane spiller.

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble Modric kåret til årets verste signering ifjor? Hva i all verden! Syntes han var god i fjor også jeg. Han viste iallefall gode tentenser! I år viser han hva han er god for!

Alonso var også solid idag ja. De to kan ta mye av æren for at vi hadde såppas kontroll på kampen, tross lite ball besittelse.

Forsvaret var gode også forsåvidt, men ikke på det topp nivået vi har blitt vant til å se de, syntes jeg. Ett par stygge klareringer, slik som vi gjorde mot siste kampen mot Dortmund. Ramos sto vel for de idag også. Og Pepe klarer ikke la være å filme dessverre, noe som er trist å se på.

Di Maria var heller ikke slik vi har sett han i toppform i det siste. Men han har vel også hatt noe sjukdom tror jeg?

Alt i alt, vi vinner første kampen og har fortsatt endel som kan forbedres til neste kamp. Her er det absolutt finale håp :)

Lenke til kommentar

Greit resultat. Som nevnt i andre tråden; Modrid - Alonso var så jævlig krem. Deilig.

Helt utrolig hva Modric har prestert denne sesongen etter å ha blitt kåret årets verste signering i fjor?! Insane spiller.

Modric ble rundt desember/januar 2012/2013 "kåret" til årets dårligste signering av leserne til nettutgaven av Marca. En høyst uoffisiell kåring som så og si ingen var enig i. Spanjolene trodde (i alle fall Marca/AS, og dekningen ble deretter) at Modric var en 10er, og når han ikke spilte der ble fokuset rettet mot at han var dårlig. Fansen var jo også redd for at Özil skulle bli presset ut.

Kåringen var så vidt jeg husket også bare av Madrid og Barca-signeringer (det er i alle fall bare de klubbene leserne av Marca bryr seg om). Og siden de eneste signeringen den sesongen var Alba, Song og Modric (Essien på lån) så ble det som det ble. Media utenfor Spania har blitt veldig glad i å nevne dette til forskjellige tider, og gjerne glemmer de noe av infoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...