Synchroz Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Real Madrid foran Barcelona igjen. Vi får se hvordan det går med Atletico senere, men mest sannsynlig tar de poeng. Ser ut til at Khedira blir bedre og! El Clasico (CdR finale) onsdag. Noen med informasjon om Ronaldo? Tror neppe han er tilbake til El Clasico. Heldigvis ser det ut til at Di Maria er i form igjen. Som spiss, Benzema eller Morata? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Benzema starter garantert. Veldig usikker på CR, tror ikke han rekker kampen og da blir det spennende å se om det blir Isco eller Morata på kanten. Di Maria må spille sammen med Modric og Alonso på midten. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Cristiano Ronaldo er utelatt. Dette er troppen mot Barcelona: Keeper: Casillas, Diego López og Jesús.Forsvar: Sergio Ramos, Pepe, Varane, Carvajal, Coentrão, Nacho og Llorente.Midtbane: Xabi Alonso, Illarra, Isco, Bale, Casemiro, Modric og Di María.Angrep: Benzema, Morata og Willian José. Håper virkelig Di Maria har en kanonkamp lik den han hadde mot Barcelona i ligaen, Benzema tar vare på alle sjansene han får og Bale storspiller. (Viktigst) vil det være at forsvaret fungerer. Vi har jo sett at kompakte forsvar ofte sjokkerer Barcelona. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Viser de kampen på Max? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Viser de kampen på Max? Nei, vises på cmore Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Første tittel - og det mot Barcelona! YES!!!!!!! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Deilig deilig! Herlig at Bale får lov å avgjøre det hele! Gjorde matchen ekstra spesiell! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Deilig deilig! Herlig at Bale får lov å avgjøre det hele! Gjorde matchen ekstra spesiell! Helt enig. Sin første cup-tittel med Real Madrid og scorer jammen meg sitt første mål i El Clasico og sitt viktigste i Real Madrid. Utrolig deilig og fortjent! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Og ikke minst var det et veldig veldig spesielt mål! Herlig seier! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Bayern ikveld! Skal nok få kjørt oss litt da Bale er vel ute med sykdom så vidt jeg har skjønt? Men CR7 bør starte idag. Håper på Di Maria på høyre kant og for guds skyld Isco fremfor Illara. Da bør vi ha gode muligheter her. Endret 23. april 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Unner dere seier her, Guardiola-fotball suger balle. Håper forøvrig at Atletico vinner CL. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 1-0. Kunne fort endt med både 2 og 3 mål. så alt i alt fornøyd Bayern hadde også sine sjanser, men var et solid forsvar man stilte opp med. Mektig imponert over Modric og Alonso! Nå håper vi på en Ronaldo i form! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Godkjent resultat. Med Ronaldo og Bale i form til neste kamp, så kan det gå veien Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Greit resultat. Som nevnt i andre tråden; Modrid - Alonso var så jævlig krem. Deilig. Helt utrolig hva Modric har prestert denne sesongen etter å ha blitt kåret årets verste signering i fjor?! Insane spiller. Endret 23. april 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ble Modric kåret til årets verste signering ifjor? Hva i all verden! Syntes han var god i fjor også jeg. Han viste iallefall gode tentenser! I år viser han hva han er god for! Alonso var også solid idag ja. De to kan ta mye av æren for at vi hadde såppas kontroll på kampen, tross lite ball besittelse. Forsvaret var gode også forsåvidt, men ikke på det topp nivået vi har blitt vant til å se de, syntes jeg. Ett par stygge klareringer, slik som vi gjorde mot siste kampen mot Dortmund. Ramos sto vel for de idag også. Og Pepe klarer ikke la være å filme dessverre, noe som er trist å se på. Di Maria var heller ikke slik vi har sett han i toppform i det siste. Men han har vel også hatt noe sjukdom tror jeg? Alt i alt, vi vinner første kampen og har fortsatt endel som kan forbedres til neste kamp. Her er det absolutt finale håp Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Greit resultat. Som nevnt i andre tråden; Modrid - Alonso var så jævlig krem. Deilig. Helt utrolig hva Modric har prestert denne sesongen etter å ha blitt kåret årets verste signering i fjor?! Insane spiller. Modric ble rundt desember/januar 2012/2013 "kåret" til årets dårligste signering av leserne til nettutgaven av Marca. En høyst uoffisiell kåring som så og si ingen var enig i. Spanjolene trodde (i alle fall Marca/AS, og dekningen ble deretter) at Modric var en 10er, og når han ikke spilte der ble fokuset rettet mot at han var dårlig. Fansen var jo også redd for at Özil skulle bli presset ut. Kåringen var så vidt jeg husket også bare av Madrid og Barca-signeringer (det er i alle fall bare de klubbene leserne av Marca bryr seg om). Og siden de eneste signeringen den sesongen var Alba, Song og Modric (Essien på lån) så ble det som det ble. Media utenfor Spania har blitt veldig glad i å nevne dette til forskjellige tider, og gjerne glemmer de noe av infoen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Vill omgang! Hadde aldri sett for meg dette, i hvert fall ikke på bortebane i Tyskland! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Vill omgang! Hadde aldri sett for meg dette, i hvert fall ikke på bortebane i Tyskland! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1540929&&page=61 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå