Synchroz Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) 4-0 på bortebane mot Real Sociedad er over all forventning. Sterkt! Solid egentlig samtlige steder. Godt forsvarspill Tross keepertabbe, pent mål av Bale. Morata, Illarramendi og Pepe noterer seg også. https://www.youtube.com/watch?v=KyEPQMQ-G3s Endret 5. april 2014 av Nicida Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Synes man fikk litt i overkant av hva man betalte for her, men det er ingenting å klage over. Solid, eller meget solid er det vi kan si om denne kampen. Veldig bra. Ser ut som Morata begynner å finne formen litt også. Meget fint mål. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fikk ikke sett kampen idag, men herlig å komme hjem å oppdatere seg på en 4-0 seier i denne kampen Var virkelig ikke sikker på seier idag! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://ipad.dagbladet.no/2014/04/07/sport/fotball/jose_mourinho/real_madrid/la_liga/32702902/ Hva tenker dere om dette? Spesiell kar Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Diego Torres er en løgner. Har skrevet negativt om Mourinho siden dag 1. Flere ganger blitt avslørt at han bare har funnet opp ting. Blant annet hadde han en sak om at Mourinho hadde granglet med Granero, så viste det seg at Granero ikke hadde vært på Bernabeu... Boken inneholder så vidt jeg vet ingen åpne kilder og bærer et stor preg av å være mer en fortellling enn en biografi. At det var interne stridigheter er det ingen tvil om, men at det var på denne måten er bare tull. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Å herregud. Årets dårligste første omgang? Illarramendi er ubrukelig! Må nok bli store forandringer i pausen, ellers er jeg redd dette ender stygt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dette er flaut Fyfaen så dårlig ilarra er Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Er det konkurranse i personlige feil utpå der? Patetisk spill. Kunne jo nesten latt Castilla spille utpå der. Planen var: drøye tiden. Spill fotball for faen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Gratulerer! litt flaks at Mkhitaryan skulle bomme så mange sjanser.... Endret 8. april 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 For en forferdelig kamp igår! Dette håper jeg vi slipper å se igjen. At vi starter med Illara er for meg helt ubegripelig. Jeg står fast ved at han var ett bomkjøp og er så dårlig at det nesten hadde vært bedre å spille med en mann mindre. Ellers var det mye som ikke stemte igår. Ikke godt å si helt hva som var det store problemet. Vi har spilt mye bedre enn dette uten Ronaldo tidligere, så det skal ikke være noe unnskyldning. Virker som de gikk inn med feil taktikk rett og slett. Det passer ikke RM å legge seg bakpå i 90 min, iallefall ikke mot ett desperat Dortmund lag. Vi er uansett videre, fordi vi var ett totalt annet lag forrige kamp, så vi får heller mimre til den kampen Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er selv skeptisk til Illarramendi. Han pleier å takle motstand i La Liga, men det igår var bare helt latterlig. Laget i seg selv var jo helt paralyserte, men var jo noen spillere som gjorde mer feil enn hva de tilføyde laget. Må si meg enig med Modric; "I don't know what happened. Maybe we were too relaxed after having won 3-0 in the first leg. Perhaps we started off thinking it would be easy. We always say that we need to learn from these games, but it seems that we never learn". Modric: "We never learn" - MARCA.com (English version) Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Cristiano Ronaldo has a muscular injury in his left thigh. Awaiting developments. #halamadrid - FB til Real Madrid. Hvor lenge han er ute vet vi ingenting om enda. Kjipt å få den nyheten før CdR finalen og semifinalene i CL. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Hm. Først hadde han litt småproblemer i kneet, så sa Ancelotti at han ikke var skadet, men han var likevel ikke med i troppen til en i utgangspunktet tøff kamp mot Real Sociedad som man måtte vinne. Han var med i troppen mot Dortmund, men avsluttet treningen etter 15 min. I denne filmen ser vi at CR trekker seg og virkelig har problemer: http://www.cuatro.com/deportes/futbol/liga/2013-2014/Cristiano_Ronaldo-Real_Madrid-Benzema_2_1776630145.html Føler Real Madrid hadde vært tjent med litt mer åpenhet rundt denne skaden, men den er kanskje så alvorlig at man er livredde for å skape panikk. Endret 10. april 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Real Madrid møter Bayern. Blandende følelser etter kollapsen mot Dortmund, men tror laget kan og vil ta seg sammen og gjør forhåpentligvis ikke den samme feilen. Noe som i hvert fall er helt sikkert er at det vil bli veldig spennende kamper. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper første kampen spilles på allianz Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Første kamp spilles på Santiago Bernabéu 22/23 april. http://realmadrid.no/artikler/nyheter/5347c6b8dbee64785e0001b2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Blir spennende Er khedira klar til da? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Tror ikke det. Får håpe at i hvert fall Ronaldo er klar til semifinalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Synd at første kampen er borte for Bayern. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Huff, det her blir skummelt. Ronaldo er muligens ikke tilbake, og om han er tilbake er han nok ikke 100%. Vi kan hvertfall ikke holde på slik vi gjorde forrige kamp mot Dortmund, men det tror jeg ikke heller vi kommer til å se igjen. Hvertfall ikke første kampen. Og vinner vi første kampen, så får vi tro at de har lært at de ikke kan legge seg bakpå mot tyske rivjern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå