Synchroz Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Så forbanna dårlig.. Tror det ryker noen poeng idag. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Huff. Der røyk vel ligagullet Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Diego López, Pepe, Sergio Ramos, Fábio Coentrão, Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Gareth Bale, Xabi Alonso, Carvajal, Di María, Illarra. SUPLENTES / BENCH: Iker Casillas, Varane, Marcelo, Casemiro,Nacho Fernández Iglesias, Alvaro Morata, Isco. Rett fra deres FB. Kampen går på MAX Flott å se Di Maria tilbake. Ingenting annet enn seier etter katastrofen mot Sevilla. Ser ut som Atletico vinner en av sine vanskeligste kamper (mot A. Bilbao) samt Barcelona vant over Espanyol tidligere idag. Debatten fortsetter om Diego Lopez fortsatt skal stå i mål. Noen som har noen formening om det? Var jo ikke det mest solide forsvaret mot Barcelona og Sevilla. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Fin snubling av Bale der i det han skal runde keepern Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hehe, latterlig snubling av Bale der ja Vi leder 2-0, så det ser ut til å bli 3 poeng idag iallefall. Synd at både Barca og Atletico fikk gulla til seg 3p hver også. Herlig mål nr 2 av Bale. Kjemper seg opp fra midtbanen alene og putter iskaldt! Endret 29. mars 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Bale med to scoringer og assist. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Fint andre mål av Bale ja. Er så dritt at Barca vant i dag med flaks! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så deilig av Morata! Syntes litt synd på han etter to kjempe sjangser, hvor Ronaldo absolutt skulle avslutte selv istedenfor å sentre til han som var helt åpen. Liker ikke når CR7 holder på slik, men deilig å kunne notere en slik scoring etterpå for Morata da Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 5-0. Greit resultat å ta med seg før Dortmund kampen. Lekkert mål av Morata, ja. Fortjente det denne kampen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Debatten fortsetter om Diego Lopez fortsatt skal stå i mål. Noen som har noen formening om det? Var jo ikke det mest solide forsvaret mot Barcelona og Sevilla. Kan svare på denne siden debatten sikkert kommer til å gå ut sesongen. Jeg synes Diego Lopez skal fortsette å stå, har ikke spilt seg ut i det hele tatt. Men ikke overrasket over at AS/Marca prøver å få Casillas tilbake. Casillas er både mer populær hos journalistene (jeg tror desverre på at det var Casillas som var muldvarpen sist sesong) og enda mer populær hos fansen. Tror også at folk har glemt hvordan Casillas spilte før Mourinho vraket han og at Casillas har en klar svakhet i feltarbeidet. Også mange som overvurderer hvor god Casillas er til å lede forsvaret, det er tross alt noe vi ikke vet noe om. Synes ordningen man har nå skal bli ut sesongen, så får man eventuelt ta et valg om man skal ha en førstekeeper neste sesong. Noe jeg tror det også blir og da blir det nok Casillas. I så fall er det veldig viktig å få inn en andrekeeper som er såpass god at Casillas må konse, for Diego Lopez tror jeg ikke gidder å sitte på benken en hel sesong. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg vil ha casillas Han er bedre 1vs1 og har bedre reflekser Er man mange mål han kunne ha reddet som lopez har fått baklengs på Er ikke så mange store hodesterke spillere i la liga som utgjør en så stor trussel mot casillas. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Debatten fortsetter om Diego Lopez fortsatt skal stå i mål. Noen som har noen formening om det? Var jo ikke det mest solide forsvaret mot Barcelona og Sevilla. Kan svare på denne siden debatten sikkert kommer til å gå ut sesongen. Jeg synes Diego Lopez skal fortsette å stå, har ikke spilt seg ut i det hele tatt. Men ikke overrasket over at AS/Marca prøver å få Casillas tilbake. Casillas er både mer populær hos journalistene (jeg tror desverre på at det var Casillas som var muldvarpen sist sesong) og enda mer populær hos fansen. Tror også at folk har glemt hvordan Casillas spilte før Mourinho vraket han og at Casillas har en klar svakhet i feltarbeidet. Også mange som overvurderer hvor god Casillas er til å lede forsvaret, det er tross alt noe vi ikke vet noe om. Synes ordningen man har nå skal bli ut sesongen, så får man eventuelt ta et valg om man skal ha en førstekeeper neste sesong. Noe jeg tror det også blir og da blir det nok Casillas. I så fall er det veldig viktig å få inn en andrekeeper som er såpass god at Casillas må konse, for Diego Lopez tror jeg ikke gidder å sitte på benken en hel sesong. Virker som Ancelotti også støtter ordningen man har nå. Skal mye til, eventuelt en skade for at han forandrer noe her. Har også lest at Casillas kan få litt mer spilletid om man tidlig blir slått ut av CL. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det siste der har jeg ikke hørt. Jeg mener å ha lest at hvis vi går til finalen i CL så vil Casillas få noen kamper der for å holde seg i kampform. Men mulig han får en kamp før cupfinalen hvis vi ryker mot Dortmund. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 @Teipball: Husker ikke klart om dette var på realmadridnews.com. Ellers; Endelig CL igjen! Dortmund på hjemmebane onsdag (Viasat 4 ). Lewandowski spiller ikke denne kampen (karantene mener jeg å huske). Selv om de mangler mange, i hvert fall sett fra fjorårets CL, kan man aldri undervurdere Dortmund. Vil uansett være skuffende å ikke gå videre her. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Dortmund mangler mange ja, men det bildet som gikk rundt på internett over alle de mangla fra i fjor lyver samtidig enormt. Ikke bare var noen av de spillerne klare, blant annet Reus som scora 3 i helgen, men den tar jo heller ikke med de nye som Mkhitaryan og Aubameyang. (for noen navn). Tror det blir tøffere enn folk tror, spesielt borte. Håper på tomålsseier og holde nullen, eventuelt tremålsseier og slippe inn ett. Men det er et resultat jeg er ekstremt fornøyd med. Tror fort det blir 2-1 eller lignende. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Di María out of Dortmund first leg with gastroenteritis ''The Argentina international is replaced by Castilla player José Rodríguez. Asier Illarramendi and Isco are the most likely options to replace him.'' Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Isco tar den plassen Håper alonso ikke spiller i kveld Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Di María out of Dortmund first leg with gastroenteritis ''The Argentina international is replaced by Castilla player José Rodríguez. Asier Illarramendi and Isco are the most likely options to replace him.'' Neeeeeei! Det der er på grensen til krise, i mine øyne. Ingen kan erstatte Di Maria om dagen. Isco fungerer ikke like bra i laget, og Illara er rett og slett ikke god nok. Endret 2. april 2014 av Sending! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Synd. Kanskje Reals beste spillere nå for tiden. Helt vanvittig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå