Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel vist seg å være eneste måte for andre lag å ha noe sjangs mot oss i øyeblikket. Å bare gå inn med 11 krigere som prøver å drepe Real spillerne. Atletico klarte å dra i land en uavgjort på den måten, men Levante hadde heldigvis ikke nubbsjangs.

Blir spennende å se hvordan El Clasico ender. Det kommer til å bli ett blodbad er jeg redd.

Lenke til kommentar

Real Madrid mot Malaga (B) - 20.00 (idag)

Direkte fra FB siden til RM:

Start: Diego López, Varane, Pepe, Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Marcelo, Xabi Alonso, Carvajal, Modric, Isco.

Benk: Casillas, Coentrão, Nacho, Jesé, Morata, Di María, llarra.

Lenke til kommentar

Blir veldig spennende å se Isco på midtbanen i dag. Det er her jeg tror han må kjempe til seg en plass, 10ern er ute så lenge Ancelotti er i klubben og de 3 fremste plassene er uaktuelle av mange grunner.

Ellers ventet lagoppstilling, forventer også at hele laget blir endret til CL-kampen til uken, kanskje med unntak av Di Maria og Ramos som egentlig kan hvile litt til.

Lenke til kommentar

Spiller Di Maria i dag er det enten fordi man må ha et mål eller fordi Ancelotti er idiot. Jeg håper og regner med at ingen av de to tingene skjer/stemmer.

Hvis vi leder håper jeg Morata kan få noen minutter, viktig at han ikke blir helt rusten.

Lenke til kommentar

Dette var ikke bra. Heldigvis 3 poeng på en dårlig dag.

Dårlig i første omgang og dårlig i andre omgang. Upresist og en haug med slurvepasninger. Ikke bra tempo i det hele tatt.

Pepe gjorde forøvrig en god jobb i forsvaret - samme med Modric på midtbanen.

Lenke til kommentar

Grei kamp av Madrid, kan ikke si jeg ble kjempeimponert. Brukte dog ikke start XI, så det er vel greit. Illaramendi er nok RealM's verste kjøp på en god stund, klarer virkelig ikke forstå hva han gjør på banen for oss. Men men, Ancelotti vet nok mer enn det jeg gjør.

Synd Jese ble skadet, håper virkelig det ikke er noe kjempealvorlig. Leste noe om 4-5 mnder, ville vært tragisk..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bekreftet av agenten til Jese at korsbåndet har ryket, ute i 4-6 + måneder....

Jævlig kjipt, og nå er det plutselig veldig tynt på topp. Trioen Benzema, CR og Bale er veldig bra, men nå er det bare Morata som er rusten og Di Maria som kan spille der oppe. Egentlig nok spillere, men problemet kommer i den form at man ikke har noen å sette innpå hvis man har en skade til eller må hvile noen spillere uten å skade en annen lagdel.

Hvis Morata spiller har vi ingen å sette inn på topp siden Di Maria spiller på midten, og Isco har vist at han ikke kan spille spiss. Hvis Di Maria spiller på en av kantene kan vi sette inn Morata, men samtidig blir midtbanen svekket og Illarra eller Isco må spille sammen med Modric og Alonso. Ikke krise, men en klar svekkelse. Det er først nå det blir tydelig at det er utrolig dumt at Isco ble hentet inn uten at vi har den rollen han passer best inn i.

Håper Illarra kan ta ansvar hvis han må spille, han er jo ikke dårlig, men skiller seg litt lite ut i forhold til de andre. Han kostet mye, men jeg er ikke enig at han var et dårlig kjøpt og synes heller ikke han spiller dårlig. Men mulig jeg ikke studerer han så alt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...