JokerN_ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Blir spennede dette ja. Vi har visst ikke vunnet i Tyskland på 14 år leste jeg. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Super 1.omgang. 2-0 er et godt utgangspunkt foreløbig. Flott spill og mål av Bale. Benzema har vært veldig god. Kjipt at den enda ikke sitter for Ronaldo. Han har hatt 4-5 sjanser. Spiller bra og har notert seg med en assist (?). Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 6-0 bra nok eller? Tja, 6-1 er brukbart det også. Sinnsyk kamp Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hadde ikke sett for meg 6-1 Fantastisk kamp! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hadde ikke trodd vi skulle være så overlegne nei, men var ganske sikker på seier.Vanvittig mye pent i denne kampen. Bare å glede seg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 I dag skal jeg ikke si noe på Bale, heller ikke på Benzema. (sistnevnte begynner jeg å godta...) Fantastisk kamp, ikke noe mer å si. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Vil minne om spennende og ikke minst viktig kamp (B) mot Atletico Madrid i dag kl. 17.00 Både Barcelona og Atletico Madrid tapte samme uke som de spilte i CL. Real Madrid har heldigvis en god bredde i troppen, samt man avgjorde nærmeste kampen mot Schalke 04 etter første omgang. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Herlig start på kampen! Benzema putter etter 2 min Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Real Madrid ligger under 1-2 til pause. Svært passive. Ronaldo og Bale har jeg ikke sett så mye av denne kampen. Må nok ta seg godt sammen videre i andre omgang - og det bør gjelde alle. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Huff, er ikke så glad i slike hat-oppgjør. Blir ikke like mye god fotball, og det værste i alle spillere kommer virkelig frem. Men 2-2 er vel greit resultat for oss idag. Fortsatt på toppen av tabellen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Kampslutt: 2-2 Kan vel si oss fornøyd med med ett poeng etter den tragiske oppvisningen i første omgang og til dels i den andre. Fortsatt på toppen av tabellen, uansett resultat for Barcelona og 3 poeng ned til Atletico Madrid. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Enig. Mye filming, overspilling, sutring og farlig spill. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Greit med uavgjort sånn som kampen utviklet seg, ja. Vi er fortsatt på topp. Det var forøvrig elendig taktisk av Ancelotti å bytte ut begge backene fra Schalke-kampen og starte med Arbeloa og Coentrão. Spillet ble mye bedre med en gang Marcelo og Carvajal kom innpå. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Samtidig kan det hende at Marcelo og Carvajal ikke hadde holdt 90 minutter og det kan også hende at Marcelo og Carvajal hadde vært dårligere bakover, spesielt Carvajal tror jeg kunne fått problemer. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Barcelona tapte mot Valladolid. Litt av et sjokk Hjemmekampen i morgen mot Levante blir kanonviktig. Vinner Real Madrid øker man gapet mellom Barca og Real Madrid med 4 poeng. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja dette er krem! Men vi trenger 3 poeng i morgen for å holde litt avstand. 4 poeng over Barca før El Clasico hadde jo vært kanon, selvom den kampen også må vinnes syns jeg 2 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Real Madrid mot Levante (H) i dag kl. 19.00 (altså nå). Diego López, Varane, Ramos, Ronaldo, Benzema, Bale, Marcelo, Alonso, Carvajal, Modric, Di María. Innbyttere: Casillas, Pepe, Nacho, Jesé, Morata, Isco, Illarra. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Får ikke sett kampen, men ser vi leder 2-0 Ronaldo etter 11 min og Marcelo etter 49 min. Rødt kort til Levante nå på 64 min! Endret 9. mars 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå