Pañolada Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Goool!! Robinho 1-3 på overtid. Og da er vi oppe i en 5 poengs ledelse Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i DENNA sangen eller noen andre? De las glorias deportivas, que campean por España va el Madrid con su bandera, limpia y blanca que no empaña. Club castizo y generoso, todo nervio y corazón, veteranos y noveles, veteranos y noveles, miran siempre sus laureles con respeto y emoción. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Noble y bélico adalid, caballero del honor. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! A triunfar en buena lid, defendiendo tu color ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Enemigo en la contienda, cuando pierde da la mano sin envidias ni rencores, como bueno y fiel hermano. Los domingos por la tarde, caminando a Chamartín, las mocitas madrileñas, las mocitas madrileñas van alegres y risueñas porque hoy juega su Madrid ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Noble y bélico adalid, caballero del honor. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! A triunfar en buena lid, defendiendo tu color ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Det finnes noen Real Madrid sanger på (dette har jeg vel egentlig ikke lov til å si her på forumet men la gå) LimeWire o.l. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i DENNA sangen eller noen andre?Den linken du gir til wikipedia har en sånn avspillingsgreie. Når du trykker på den så kommer det en oversikt som det står: Download Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Noken som kan trylle fram Souness sangen Benfica har laga ? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Ja hva tror folk her lir resultat i kveld? Personlig har jeg en dårlig førlelse forran denne kampen, men jeg håper at Robinho spiller like bra som han har gjort i de siste. Håper resultatet blir 2-0 til El Madrid. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Gah, driver og erger meg over alle skadene som er nå, Robben, Sneijder, Vnr, Sergio Ramos. Har jo ballen 70% mot Romas 30%, men Roma har hatt den største sjansen. Æsj at dommern ikke griper inn på all den italienske holdinga som var i starten! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Tror på mål til Real, men hvis Roma får et mål først er det nok over og ut vil jeg si. Det at Van Nistelrooy er skadet er ingen fin ting samt alle de andre dere har skadet. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Kor gammel er Casillas blitt og kor mange kamper har han for Real Madrid. Kan vel bli den med mest kamper gjennom tidene etter kvart ? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 I svarte hel****s fi*** sl**** roma p***r!!! hva skjer med formen til madrid når det gjelder cl? der gikk tv av Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Faen, så scorer Real Madrid som er Offside. Må si Roma spiller lekent med dere. Endret 5. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Faen, så scorer Real Madrit som er Offside. Må si Roma spiller lekent med dere. Hvor i helvete har du fått det at Roma leker med Real Madrid fra? Et fullt fortjent mål, selv om det var klar offside! Men hva er det egentlig dommeren har spist i dag? Og Roma spillerne detter som fluer jo! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Roma spiller jo bedre enn dere. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Roma spiller jo bedre enn dere. Ta av deg Roma brillene og se på kamp! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Kom deg til Man Utd eller Roma tråden! De har i hvert fall ikke spilt bedre fotball enn oss! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Kom deg til Man Utd eller Roma tråden! De har i hvert fall ikke spilt bedre fotball enn oss! Haha, du er morsom. :!: Virker som du er umoden, tørr du ikke å innrømme at favorittlaget ditt ikke har spilt best? Nå i de siste 10-15 min har Real presset ja. Men ikke gjennom hele, der har Roma vært klart best. Nemlig Havard sier at formen til Real i dag suger. Endret 5. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Kom deg til Man Utd eller Roma tråden! De har i hvert fall ikke spilt bedre fotball enn oss! Haha, du er morsom. :!: Kjempemorsom! Har ikke sett makan til kjeks noensinne før! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Du må slutte å basere meningene dine på hva kommentatorer og fotball"eksperter" sier Raste. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Du må slutte å basere meningene dine på hva kommentatorer og fotball"eksperter" sier Raste. Endelig en som har skjønt det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Virker jo ikke ut som du har sett kampen. Nemlig kommentatorene sier at Roma fortjener å gå videre, dem har spilt klassefotball idag. Du må slutte å basere meningene dine på hva kommentatorer og fotball"eksperter" sier Raste. Nå baserer jeg ikke meningene mine på det, men jeg er enig med dem. Det må jo være lov. Jeg vet godt at de TV3 ekstpertene ikke kan alt. JEG syns Roma har vært best idag, enkelt og greit! HGAHAHAHA 1-2. Dårlig forsvarspill! Endret 5. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå