Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekord til Real Madrid? Fikk jeg ikke med meg, hva var den?

Beklager noe sent svar. Som Generalen sa, RM har scort 31 kamper på rad, og passerte med det Barcelona.

Noen som har fått med seg noe mer om Modric? Gikk vel ut med skade mener jeg å huske.

Endret av Nicida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt. Ikke ofte jeg ser en slik dommer helt ut av kontroll. Dro opp kort i hytt og pine. Ved andre omgang var det nærmere 7-8 kort og utvisning til Ramos. Ramos burde uansett være forsiktig, for det er alltid han som får rødt.

Bra Isco slo inn ett mål der. Hvis alle jobber hardt som f*** er det absolutt ikke umulig. Osasuna liker å drøye med tiden, men må bare sette inn med de sjansene man har, ellers er det rett ut og tap :)

EDIT: Mener det var straffe til Modric. Noen tanker rundt det?

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Skulle vært straffe til Modric ja, uten tvil. Kjedelig at dommeren var så fatal i første omgang, det ødela kampen for oss totalt. Det gjør mye med ett lag som får flere slike dumme avgjørelser mot seg desverre.

Med kun 1 poeng her idag, er vel ligaen umulig for oss å vinne nesten. Har ikke stor tro på at Barcelona kommer til å tape noe særlig flere kamper desverre.

Lenke til kommentar

Tafatt.

Helt klart at det vil bli nærmest umulig. Hjelper ikke akkurat på at Ramos lar lagkameratene være igjen på banen annenhver kamp med utvisninger på utvisninger.

Dommeren gikk jo helt av skaftet i første omgang. Var ikke måte på. Ble delt ut 12 gule kort gjennom hele kampen hvor 4 resulterer i rødt. I andre omgang var han noe mer forsiktig med kortene.

Pepe kjempet hele kampen. Noe positivt i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Ikke meningen å være bedreviter/etterpåklokskap osv, men i dag så vi hva jeg fryktet med Bale-overgangen. I tette kamper der vi får lite bakrom og et godt forsvar kombinert med en aggresiv midtbane så sliter vi. Dette har vi gjort før under Mourinho også, men med både Bale og CR mangler man en mer kreativ type, som Özil ville vært.

Kampen selvsagt ødelagt av det (feilaktige) røde, men for meg er det i disse kampene at en spiller til 100 millioner euro skal vise seg fram. Ikke i en 6-0 seier på hjemmebane.

Ser også at vi bare har vunnet 3 av de siste 7 bortekampene. Det er ikke langt unna krise.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...