Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, han har driv og mer dertil men jeg synes Sandro er en bedre spiller. Nå har ikke jeg sett noe særlig av RM i det siste så vet ikke helt hvilken rolle Khedira spiller?

 

Khedira en av to sentrale midtbanespillere i en 4-2-3-1. Han er en slags boks til boks, mens den andre har vært en mer type dyptliggende playmaker enten i Alonso eller Modric.

 

Nå er det mer 4-3-3, men mye av dem samme rollen.

 

Sandro er god ja, liker typen også.

Lenke til kommentar

Hvis det er mer av den typen RM trenger så er nok Dembele mer riktig type spiller ja, problemet for dere er at han ihvertfall ikke foreløpig holder jevnt nok høyt nivå. Hadde dere hatt bruk for en "destroyer" som rydder opp og gir ballen videre til Alonso og Modric så er Sandro et av de bedre kjøpene dere kunne gjort, hvis det ikke var for at Levy vil sitte på andre siden av forhandlingsbordet, og det tror jeg selv ikke RM vil utsette seg for igjen. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere kan ha tro på en låneavtale for en spiller av god rang. Spurs trenger vel alle spillerne de har, og Sandro er vel den beste midtbanespilleren de har, særlig defensivt? Skal RM låne en spiller blir det vel en gamling, som fortsatt innehar gode ferdigheter. Hvem det måtte være, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Paulinho og Sandro er to vidt forskjellige type spillere. Paulinho er en klassisk boks-til-boks midtbanespiller av type Lampard. Sandro er den defensive som bryter opp spillet foran midtstopperne. Begge er viktige førstelagspillere og slippes definitivt ikke på lån med mindre Ronaldo lånes ut andre veien...

Lenke til kommentar

For å være ærlig er ikke den kåringen noe verdig at all.

 

Når Thiago Silva (sies i medier) stemte på Messi som verdens beste, skjønner man vel ganske klart hvordan det stemmes. Var vel ute på smiskingstokt for å få Barcelona til å like han og kanskje han en gang i fremtiden kan bli solgt.

 

Litt som Eurovision, de fleste stemmer basert på kjennskap og kontakter/naboland.

 

Eneste som kanskje kan gi prisen objektivt innspill er vel de journalistene som skal stemme (om det i det hele tatt er det). Men når jeg kommer til å tenke på det, kåret jo Øyvind Alsaker Zlatan som den beste mellom han og Ronaldo basert på masse tull han hadde kommet opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...