Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Var heldig med det kampvalget. Fikk med med litt kjipe ting som piping på Ancelotti før kamp, massiv piping mor Arbeloa under kamp og litt apelyder.

Ellers var det kanon.

Hehe, veldig heldig med kampvalget :) Hadde vært utrolig spennende å være der selv, men lar seg ikke gjøre nå. Kos deg videre!

EDIT: Igjen må jeg bare gi Modric skryt, som jeg glemte. Utrolig kontrollert og sikker på ballen. For en spiller!

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

konge, skal også ned dit en gang ;)

hva kostet billetten ?

Betalte 50 euro for å sitte i andreetasjen i nordsvingen. Veldig fine plasser. Tror de billigste billettene koster 10 euro, men da sitter du helt øverst i i svingen, noe som for meg blir litt vel høyt. Tror også at billettene til midtukekampene er noe billigere enn de i helgen. Så til en vanlig helgekamp for billett på 2 -3 nivå vil jeg tippe 60-70 euro.

Realmadrid.com har en veldig fin oversikt over billettpriser på kjøpsdelen av siden, og når man er inne å kjøper billettene så kan man få sett et bilde fra plassen du velger slik at du ser hvordan plass du får. Anbefaler det veldig hvis man er usikker.

Det var vel til ære for Bale som endelig spilte bra?

Desverre ikke. Var nok til Iborra(?) da han fikk rødt kort.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Virker som det er Ancelotti sin måte å løse problemet som kom med Bale inn. Skeptisk i grunn til Di Maria på midten. Defensivt er han god, men han har mange ballmiss med både pasninger og driblinger som kant og skjer det 30 meter lengre ned på banen blir det som mot Altetico ofte.

Lenke til kommentar

Begredelig spill i dag. Ved slutten var det jo bare HELT tafatt :angry: Nå forventes det KJEMPESPILL mot Juventus siden de tydelig hadde en mildt sagt VELDIG rolig dag på jobben.

Kjempebra assists og spill av Bale samt Ronaldo. Bra av Bale med alle de målgivende :)

Lenke til kommentar

Real madrid mot Juventus idag kl. 20:45 på Viasat 4!

Sikret CL plass hvis seier mener jeg å ha lest. Tror det blir svært vanskelig å slå Juventus på bortebane da de så og si må vinne idag for å ha en sjanse til videre spill. De kommer sikkert til å løpe til de ikke klarer mer for å sikre poeng denne kampen. Kommer til å bli veldig spennende.

Noen med mulig startoppstilling?

Lenke til kommentar

Marca melder om:

Casillas

Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo

Khedira - Alonso - Isco

Bale - Benzema - Ronaldo

Den midtbanen der ser stødigere ut enn den mot Rayo. Fint med Isco framfor Di Maria.

Vi har forøvrig elendig statistikk mot italienske lag i Italia med bare 4 seire på 28 kamper. Blir ganske fornøyd med ett poeng, men det at Juventus er desperate og må angripe kan bli en stor fordel for kontringstrioen vår på topp. Tipper Ronaldo putter ett i hvert fall.

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Har ikke vært lett å vite hva slags formasjon som kommer til å bli brukt før i år, og usikker nå også. Kan like gjerne være 4-4-2 som 4-2-3-1 som 4-3-3 vi stiller i kveld.

Marca hadde en sak i dag om at det var 15 forskjellige lagoppstilling brukt på 15 kamper i år. Men de klarte faktisk å unngå i grafikken å vise en eneste oppstilling i 4-4-2 som Ancelotti flere ganger har sagt at vi har spilt, noe vi også har gjort til dels når man ser at Isco har spilt mye dypere og lengre ute til venstre enn som en 10er.

4-4-2 håper jeg uansett man holder seg unna, og enten 4-3-3 slik som du har stilt det opp eller en 4-2-3-1 med Isco som nr 10 er å foretrekke. Men med tanke på at det var Özil som ble solgt tyder jo mye på at 4-2-3-1 er på vei ut i Real Madrid, synd synes jeg.

Lenke til kommentar

Ble 2-2, ja :) Absolutt ikke dårlig på bortebane hvor RM spilte sørgelig i første omgang. Andre omgang derimot var det mer liv i. Godt å se Bale og Ronaldo score samt sistnevnte slo nok en rekord :)

EDIT: Må jo si det var svært gøy å se Casillas på banen igjen. Utrolig god keeper og lagleder.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...