Madridista1212 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 for en dommer vi tar dem på bernabeu!! 2 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Får håpe. Skummelt hvor mange taktiske feil Ancelotti gjorde. Har han aldri hørt om kontring? Jese Rodriguez er jo strålende og han slenger han inn alt for sent. At han er ung skal absolutt ikke ha noe å si. Han har samme tendensene som Ronaldo, siste som forlater treningen og dro rett fra flyplassen til trening for litt siden. Jobber utrolig hardt og kan absolutt nå langt. Ellers ville jeg sagt det var litt bom med Ramos der han var, men det får da være. Benzema må jeg bare si var en helt annen spiller i dag. Herregud hva han gjorde med laget! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 ja ble overasket over benz Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Kjedelig å bli snytt for straffe ja, hadde vært fornøyd med uavgjort idag. Menmen.. Ikke noe elendig kamp forsåvidt Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Absolutt ikke dårlig. Benzema var jo en helt ny spiller i går. Var ikke til å tro SÅNN må han fortsette! Ellers ville jeg latt Jese Rodriguez spille mer og mer. Han er et kjempetalent som har samme tendensene til Ronaldo. Trener hardt og utrolig engasjert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan er det fornøyd med kjøpet av Bale? Etter hva jeg har sett så virker det helt bak mål å kjøpe han og selge Øzil. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjempebom av Ancelotti å starte med Bale ute av form i verdens største kamp, men det er utrolig at folk allerede nå sier at Bale er en flopp. Han var skadet lenge, og har knapt spilt fotball siden midten av mai. Det er for mye å forlange at han skal være i form når han har fått ca. 150 minutter på banen på et halvt år. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Umulig å gi noe svar på om Bale var ett godt kjøp ennå. Men som jeg har sagt hele tiden, så har jeg ikke sett behovet for han. Prisen vi ga for han, gjør at han aldri kommer til å bli ett "godt" kjøp samme hvor god han blir nesten. Men vi må bare krysse fingrene for at han kommer i kamp form og får spilt seg inn i laget i løpet av kort tid. Er redd presset gjør det vanskelig for han men.. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Sant nok. Utrolig dyr, og rettferdiggjør ikke prisen på noen måte, men som det ble påpekt, har han vært skadet (og uten å spille) en stund. Kan ikke forvente han skal briljere med en gang. Forhåpentligvis spiller han seg opp igjen Endret 27. oktober 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 To Real Madrid spillere nominert til årets gullball (Ballon d'or). Cristiano Ronaldo og Gareth Bale. Hvem mener dere bør vinne i år hvis vi tar med absolutt alle som har sjansen? Gareth Bale (Wales) - Real Madrid Edinson Cavani (Uruguay) - Paris Saint-GermainRadamel Falcao (Colombia) - MonacoEden Hazard (Belgia) - ChelseaZlatan Ibrahimović (Sverige) - Paris Saint-GermainAndrés Iniesta (Spania) - BarcelonaPhilipp Lahm (Tyskland) - Bayern MünchenRobert Lewandowski (Polen) - Borussia DortmundLionel Messi (Argentina) - BarcelonaThomas Müller (Tyskland) - Bayern MünchenManuel Neuer (Tyskland) - Bayern MünchenNeymar (Brasil) - BarcelonaMesut Özil (Tyskland) - RM/ArsenalAndrea Pirlo (Italia) - JuventusFranck Ribéry (Frankrike) - Bayern MünchenArjen Robben (Nederland) - Bayern MünchenCristiano Ronaldo (Portugal) - Real MadridBastian Schweinsteiger (Tyskland) - Bayern MünchenLuis Suárez (Uruguay) - LiverpoolThiago Silva (Brasil) - Paris Saint-GermainYaya Touré (Elfenbenskysten) - Manchester CityRobin Van Persie (Nederland) - Manchester UnitedXavi (Spania) - Barcelona Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ronaldo, men han kommer garantert ikke til å vinne http://www.dagbladet.no/2013/10/29/sport/fotball/cristiano_ronaldo/sepp_blatter/30043524/ Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Vet. Kvalm type han Blatter. Fremstiller Messi som drømmegutten som alle foreldre ville drømt om, mens eneste utenfor-fotball tingen han hadde å si om Ronaldo var at han hadde høyere frisørregninger. Morsomt det, klovn. Går an å holde seg nøytralt dersom han skal drive å slenge ut om to av verdens beste spillere, og ikke fremstille de slik han gjorde. Helt sikker på at Ronaldo har bidratt en god del mer en Blatter m.t.p veldedighet og glede til millioner av fans, men det klarte han ikke få med. Man får tolke det som man vil. Tydelig Cristiano Ronaldo heller ikke er særlig fornøyd: «Denne videoen viser med tydelighet den respekten og det bildet FIFA har av meg, min klubb og mitt land. Mye er fortalt nå. Jeg ønsker Mr. Blatter god helse og et langt liv, med den sikkerhet at han vil fortsette å se, noe han fortjener, suksessen til hans favorittlag og favorittspillere», skriver Real Madrid-spilleren syrlig på facebook. 1 Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Sjokkerende om Messi får gullballen i år, spør du meg. De siste årene har han vært verdens, kanskje tidenes beste fotballspiller, men i kalenderåret 2013 har han ikke vist fram en døyt mot store lag. Middelmådig mot Bayern, Milan, PSG og oss, og han har også vært slappere enn vanlig mot de mindre lagene. Han vant jo ligaen, men den ble jo så å si vunnet i slutten av 2012. Han har i tillegg "bare" 43 mål i 2013, mot Ronaldos 53 (har jeg hørt). Zlatan eller Ribéry syns jeg fortjener den i år. Jeg heier mest på Zlatan, fantastisk person og spiller som gjør fotballen artigere. Forøvrig enig med Nicida, veldig uprofesjonelt av Blatter å komme med slike uttalelser når han er sjef for FIFA. Endret 29. oktober 2013 av Madr1dista Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bale fra start i dag også blir en bra kamp tror jeg, nesten mål av isco etter 3min Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Og faktisk mål av Bale allerede! Han har i tillegg hatt 3-4 farlige skudd på mål Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 for en kamp sykeste jeg har sett Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Det ble 7-3 ja Mektig kamp og så vel meget underholdende. Det er slik fotball jeg liker, når begge lag angriper. Forøvrig morsom feiring av Ronaldo! Må bare også si at jeg var meget imponert av Bale. Komme tilbake slik etter få kamper er ikke lett med alt presset. 2 Mål og 2 assists er veldig imponerende. Benzema imponerte stort han og Ronaldo trenger jeg vel ikke si så mye om. Monsterspiller! Tanker rundt kampens beste? Endret 30. oktober 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 vanskelig å si egentlig, hm Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hehe, enig der. Så og si alle spilte jo bra. Ronaldo scorer hat-trick. Bidrar mye. Bale scorer to samt to assists (hvis jeg ikke tar feil). Benzema to mål og utrolig playmaker. +++ Orker ikke nevne alle. EDIT: Men igjen, et stikk til alle som kaller Bale flopp. Tror nok ikke han er det. Selvfølgelig kan han ikke sprenge i de første kampene etter en svak pre-season. Dette var bare et bevis på hva han er kapabel til å gjøre. Endret 30. oktober 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå