Synchroz Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Utrolig deilig, ja. Kunne ikke sett for meg bedre resultater enn dette Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Utrolig deilig, ja. Kunne ikke sett for meg bedre resultater enn dette Barca kunne jo tapt, om vi skulle valgt på øverste hylle Men må absolutt være fornøyd med denna helga! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hva FAEN skjer med keeperen til Malaga da? O-M-G!!! FY FAEN som han redder! LOL!!! ja han fikk vel en happy ending av flyvertinnen haha kommentatoren sa han fortjente det.. bra kamp! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Juventus på Onsdag og El Clasico på Lørdag. Spennende uke! Men jeg har faktisk trua på seier i begge kampene Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 tror ikke det blir seier mot barca ihvertfall. blir kjempefornøyd med uavgjort der! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er fornøyd med uavgjort mot Barca jeg også, men ser ikke på det som usannsynelig med seier der. Real tapte ikke mot Barca en eneste kamp forrige sesong, selvom de var ute å kjørte ellers i ligaen akkurat som nå. Får se hvordan vi spiller mot Juventus først og fremst, men der har jeg iallefall trua på seier. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 ikke startet så veldig bra akkurat, men det var bra spill mot malaga! så vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ja, og noe av det bedre spillet kom fra Morata, som klarte å skape mere den kampen enn Benzema har gjort alle sine kamper denne sesongen, etter min mening. Håper han får starta mot Juventus også! Endret 21. oktober 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 benz kan starte mot juventus, så er morata klar til helgen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kan fort bli seier mot Barca dersom de faktisk gir alt, noe de ikke har gjort tidligere. Vi så jo at mot Malaga var det mye mer aggressivitet når noen mistet ballen, noe som gjorde det vanskelig for Malaga å roe ned. I tillegg var det mye mer conter-attack fotball. Angrepene var raske og godt samspill. UTROLIG viktig med Marcelo og Carvajal på sidene, og med Bale i god form så kan det fort se bra ut. Får se først hvordan Juventus kampen går Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Håper på Bale, Ronaldo og Di Maria mot Barca om 3 dager! Vet ikke hvordan de alle skal passe inn da men hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) det blir det litt verre med, starte med morata ihvertfall. dimaria kan også starte så kommer bale inn etterhvert grei kamp ikveld forventet mer i andre når juve hadde kun 10 ut på banen, men de sparer vel litt energi til helga Endret 23. oktober 2013 av g3neralen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Chiellini burde ikke fått rødt kort i kveld da... ødela kampen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det var absolutt feildømt rødt kort ja. Synd at sånt skjer :/ Grei kamp av Real, blir bedre og bedre nå. Håper vi kan begynne med Morata istedenfor Benzema snart, det er løsning etter min mening. Også trenger Bale litt mere kamptrening før han kan starte. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Joda. Var en morsom kamp, selv om tempoet gikk kraftig ned mot slutten. Forhåpentligvis var det for å spare energi til lørdag. Gleder meg *Spesielt hvordan benzy klarte å bomme på åpent mål.. Synes synd på fyren. Han jobber greit. Problemet er hvor lite målfarlig han er. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fotballkamp mot Barcelona idag klokken 18:00. Noen tanker rundt kampen eller startoppstilling? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tror Barcelona vinner med 1-2 mål, men ikke umulig med uavgjort. Seier ser jeg som helt usannsynlig. Diego Lopez starter i mål. Marcelo og Ramos starter garantert. Tror Varane tar plassen foran Pepe, men litt usikker siden han ikke har spilt på den stund, men Ancelotti sa han var klar. Arbelo starter nok på høyrebacken sidan han er sikrere bakover, men er ikke sikker. På midten er jeg veldig usikker. Ancelotti har rotert veldig, både på formasjoner og på spillere. Modric bør starte, det samme bør Khedira. Jeg tror han velger en type 4-3-3 og da står den siste plassen mellom Illarramendi og Isco og jeg vil tippe at han går for Illarra for tryggheten bakover. På topp tror jeg Benzema blir vraket og at Ronaldo blir flyttet opp på topp (helt idiotisk å sette Ronaldo opp der imo) mens Di Maria og Bale (tror ikke det blir bra) starter på kantene. Tror det blir: Diego Lopez Arbeloa-Varane-Ramos-Marcelo Khedira-Illarra-Modric Bale-Ronaldo-Di Maria Håper: Diego Lopez Arbeloa/Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo Khedira-Modric Di Maria-Isco-Ronaldo Morata/Jese Forøvrig rart å sette opp Morata i oppstillingen mot Barcelona, en spiller som jeg egentlig ikke har noe spesielt troa på. Men det sier noe helt enormt hvor mye Benzema skuffer om dagen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tror faktis ikke Ronaldo blir plassert der.Ellers ser jeg ikke på det som helt usannsynlig å vinne. Dersom alle jobber hardt både offensivt og defensivt, samt at Isco, Modric og Ronaldo spiller en veldig grei kamp, kan dette gjøres. Dersom de bommer på taktikk og spiller generelt dårlig, kan man gå på et par smeller, ja. Selvfølgelig vanskelig å spille på bortebane mot Barcelona, men ville ikke sagt helt usannsynlig. Ville forresten valgt den lagoppstillingen som du håper på. Litt skummelt å slenge inn Bale da Di Maria storspiller, men må egentlig bare se litt hvordan Di Maria spiller denne kampen Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bekreftet startoppstilling: Diego López - Dani Carvajal, Sergio Ramos, Raphaël Varane, Marcelo - Sami Khedira, Pepe, Luka Modric - Ángel Di María, Gareth Bale, Cristiano Ronaldo. Skal bli spennende å se hvordan Bale gjør det. Gleder meg. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jepp. Fra starten av og! Men, skal Pepe spille sammen med Khedira og Modric? Midtbanen altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå