Havard_92 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hm, tenkte på det, men regna ikke med at det skulle bli så mye mål... (edit denne gangen da ) 7-0, Royston Drenthe Endret 10. februar 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Da var kampen feridg, endte altså 7-0! Barca spilte 1-1 mot sevilla og da leder vi med poeng. Virkelig deilig dette her Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) 7-0!!! Det sier litt med RvN, Metzelder, Pepe, M Torres og Saviola skadet, Heinze som viles og Sneijder suspendert. Må være den sterkeste troppen i Europa for øyeblikket. EDIT: Bestemoren og bestefaren min er på Tenerife nå og kjøper med hele 3. drakt settet og kanskje en genser eller noe sånt også Endret 10. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 7 mål var latterlig, har en venn fra Madrid som er lykkelig nå ja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) SLETT Endret 15. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Noen vet om Roma kampen til tirsdag går på tv3 eller noe? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Den går på SportN. TV3 viser Pool-Inter Goscinny Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 2-1 tap mot Betis Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Æsj! Enda et 2-1 tap. De første 10 minuttene var bra og siste halvdel an 2 omgang, men det gikk for smått fremover. Drenthe var et friskt pust i vert fall. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Puh da var jeg tilbake fra barcelona, ( Treningsleir hvis noen lurte). Jævla kjipt med 3 tap. Spessielt det siste mot getafe, elendig dommer. Men jeg tror ikke El Madrid "taper" seriegullet pga dette. Får håpe dette bare var en liten dårlig periode, noe som alle gode lag har. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Og la oss endelig håpe den perioden er over så vi ikke ryker ut av CL Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Så sinnsykt typisk. Madrid eier det elendige forsvarslaget i 90 minutter, men likevel... Barca har hatt en del flaks de 3 siste kampene, de har spilt veldig dårlig, men likevel vunnet. Trur ikke Roma har noen sjansj på Barnabeu, men serien begynner å se skummel ut. Fra 9 poengsledelse til 2. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Barca har hatt en del flaks de 3 siste kampene, de har spilt veldig dårlig, men likevel vunnet. Vel ... jeg vil ikke akkurat si at Barcelona spilte "veldig dårlig" mot Levante. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kaller du å vinne med 4 mål flaks? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kaller du å vinne med 4 mål flaks? Så er det på'an igjen! Kampen mot Getafe var sinnssykt ufortjent. Har nesten aldri sett makan til rundspilt lag, men så kommer selvfølgelig et dritmål. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Barca har hatt en del flaks de 3 siste kampene, de har spilt veldig dårlig, men likevel vunnet. Vel ... jeg vil ikke akkurat si at Barcelona spilte "veldig dårlig" mot Levante. Levante var best de 45 første minuttene. Hadde store sjanser, blant annet stang skudd. Ikke særlig bra av Barca til å være gullkandidat? (levante ligger på sisteplass). Men Barca skjerpet seg i andre omgang. Så det var en middels god kamp av Barca. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det var kanskje en middels god kamp fra Barcelonas side, men du skrev likevel at de "spilte veldig dårlig". Det gjorde de ikke. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Okey da, men jeg skrev i hvertfall at det var de 3 siste kampene de spilte dårlig... så får vi ta vekk den aller siste Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i DENNA sangen eller noen andre? De las glorias deportivas, que campean por España va el Madrid con su bandera, limpia y blanca que no empaña. Club castizo y generoso, todo nervio y corazón, veteranos y noveles, veteranos y noveles, miran siempre sus laureles con respeto y emoción. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Noble y bélico adalid, caballero del honor. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! A triunfar en buena lid, defendiendo tu color ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Enemigo en la contienda, cuando pierde da la mano sin envidias ni rencores, como bueno y fiel hermano. Los domingos por la tarde, caminando a Chamartín, las mocitas madrileñas, las mocitas madrileñas van alegres y risueñas porque hoy juega su Madrid ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Noble y bélico adalid, caballero del honor. ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! A triunfar en buena lid, defendiendo tu color ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid!, ¡Hala Madrid! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 1-1 mot Getafe når det er igjen 15 min. Ramos er utvist, og Beto og Quique Álvarez for Recreativo. Atletico leder 4-2 over Barca EDIT: 2-1 Robinho EDIT2: Roninho 3-1 90 min, Carlos Martins 3-2 90+3 Yes da 3-2 til slutt. Atletico-Barca 4-2 :!: Endret 1. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå