Madr1dista Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det ryktes at Di María + x antall millioner skal byttes mot Bale. Om det er noe hold i ryktene vet jeg ikke, men jeg vil mye heller beholde assistkongen Di María enn å gi latterlig mye penger for Bale. Vil faktisk ikke ha han om han kommer gratis heller. Di María var ikke i toppform forrige sesong (noe på grunn av skader), men han har tidligere vist at han er blant verdens beste kantspillere. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Enig der ja. Vil absolutt ikke bytte ut Di Maria + en latterlig sum med penger mot Bale. Det er rett og slett bortkastet penger. For all del, det hadde vært artig med Bale til Madrid, men jeg ser heller at vi satser på en skikkelig spiss. Aguero er mitt største håp om dagen, men tror nok det kommer til å drøye til neste år. Om vi får Suarez, er jeg også fornøyd. Det kunne blitt meget spennende. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Håper for guds skyld at vi ikke bytter Coentrao og Di Magia mot Bale + en alt for mye penger, men jeg stiller meg skeptisk til disse ryktene. Tror ikke Real er villige til og betale så mye, og at dette er rykter avisene finner på for å selge aviser. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ja det blir igrunn for dumt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 http://www.givemesport.com/364753-real-madrid-are-planning-for-ronaldo-exit-says-calderon?tg=%2ffootball Håper virkelig ikke at de jakter på Bale for å finne en erstatter for Ronaldo. Bale kan ikke måle seg med Ronaldo foreløpig hvertfall, og Ronaldo har jo blitt varemerket til Real Madrid nesten. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flere enn meg som blir skikkelig gira på neste sesong nå?!!! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 videoen virket ikke :/ men håper bale ikke kommer.. alt for dyr Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Videoen funker ikke her heller desverre. Men har vært gira på neste sesong siden forrige sesong slutta jeg så, ja Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Den funker hvis dere trykker "Se på YouTube". Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Den funker hvis dere trykker "Se på YouTube". thanks, fikk til Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 ikke lenge til det braker løs nå https://www.facebook.com/photo.php?v=10151636316528802&set=vb.187991754570725&type=2&theater Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Draktnumrene ble utdelt i dag, men nummer 11 ble holdt ledig. Samme nummer som Bale har i Tottenham. Det tyder vel på at han kommer ganske snart, dessverre. Endret 16. august 2013 av Madr1dista Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Draktnummer 11 har vært holdt av til Bale i hele sommer. Men ser ikke ut til at Levy er villig til å selge under 100m, og det blir for dyrt. Så han blir nok i Tottenham Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 hvis bale kommer, drar ronaldo. frykter jeg :/ er ikke plass til begge 2 Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Trist utvikling på denne klubben. Jeg begynte å følge dem intensivt i 2000. Husker transfervinudet med Flavio Conceicao, Geremi, Munitis og Figo. I tillegg hadde man Guti, Morientes og Savio fra før (til en viss grad også Raul og Hierro). Året etter kom vel Zidane. Ronaldo kom også Beckham. Da var Real madrid et lag med sjel og hjerte. Etter det var det slutt. Bare trist. Ikke bare RM sin feil. Den moderne fotballen krever at du legger ut x antall millioner for å hente en spiller for å tjene x antall millioner for å selge drakter mens man tjener x antall millioner på å dra på treningsleir i Asia. Det var så mye bedre før pengene regjerte. En annen ting er at spillerne kunne gjøre en del dårlige kamper da også før spillerne vendtye seg mot dem og fikk dem vekk. Selvfølgelig ikk 38 dårlige kamper på en sesong, men noen i hvert fall. Man var enkelt og greit fornøyd med mindre. Glad jeg fikk med meg el centenario i Madrid 2002. Da var det festfotball på Bernabeu. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Coentrao har levert inn transfer request! Wtf? Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kjipt om vi mister Coentrao, selv liker jeg han bedre enn Marcelo. Men wtf faktor er det vel ikke, slitt med spilletid og har da vært i kortene at han forsvinner. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Trist utvikling på denne klubben. Jeg begynte å følge dem intensivt i 2000. Husker transfervinudet med Flavio Conceicao, Geremi, Munitis og Figo. I tillegg hadde man Guti, Morientes og Savio fra før (til en viss grad også Raul og Hierro). Året etter kom vel Zidane. Ronaldo kom også Beckham. Da var Real madrid et lag med sjel og hjerte. Etter det var det slutt. Bare trist. Ikke bare RM sin feil. Den moderne fotballen krever at du legger ut x antall millioner for å hente en spiller for å tjene x antall millioner for å selge drakter mens man tjener x antall millioner på å dra på treningsleir i Asia. Det var så mye bedre før pengene regjerte. En annen ting er at spillerne kunne gjøre en del dårlige kamper da også før spillerne vendtye seg mot dem og fikk dem vekk. Selvfølgelig ikk 38 dårlige kamper på en sesong, men noen i hvert fall. Man var enkelt og greit fornøyd med mindre. Glad jeg fikk med meg el centenario i Madrid 2002. Da var det festfotball på Bernabeu. De hadde sjel og hjerte i Galacticos-tiden, der de også brukte millioner på millioner av euro, men ikke nå? Sliter med å forstå det du skriver. Pengene regjerte så til de grader på den tiden også. Coentrao har levert inn transfer request! Wtf? Hva skal vi med Coentrao når vi har Marcelo? Greit nok at forsvaret kanskje er litt svakere med Marcelo, men det er mye sterkere offensivt med han etter min mening. Endret 17. august 2013 av Madr1dista Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Coentrao har levert inn transfer request! Wtf? Ikke transfer request som vi kjenner det fra England, men han har spurt om å få gå. Var Mourinho-kjøp og mann og Marcelo vil nok være et klart førstevalg i år. Ellers enig med Madr1dista om Galacticos. Litt rart etter min mening å romatisere Galacticos-perioden da dette egentlig var starten på den enorme kommersialisering i fotballeuropa med kjøp av spillere for enorme summer og før-sesong turer til Asia. Endret 17. august 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå