Giallorossi Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Benzema er håpløs, Di Maria er håpløs og Ronaldo er håpløs. Alt er helt håpløst og planløst. Ingenting har løst seg med Mourinho. Riazor, det er et syndrom vi aldri blir kvitt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jo, med Guti og hælspark så. Laget kan klarer ikke å stable sammen et etablert angrep, helt planløst som du skrev. Dog noe uflaks med stolpeskudd og noen andre gode sjanser. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Di Maria viste i alle fall vilje til å angripe og utfordre, noe de andre ikke gjorde. Det at han filmer konstant er noe annet og jeg virkelig hater han for det. Han kunne puttet 5 mål i hver kamp, men så lenge han fortsetter med det tullet sitt kan han komme seg bort fra Madrid. Elendig bevegelse og elendig kreativitet oppsumerer vel egentlig det meste. Takke meg til Castilla i morra klokka 12. Der spilles det i alle fall fotball med glød og innsats. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er et under for meg at Mou ikke har gjort noe med cornerne enda. Like planløst og elendig slått som vanlig. Ofte blir dem slått rett i beina på en motspilller som står ved første stolpe. Han skulle sett variantene mine på FIFA.... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Herregud så jævlig flaut! Deportivo, virkelig? Hva er det som skjer? Benzema burde benkes, Ade fra start (akkurat nå hadde vel Morata passet inn faktisk, har vel ingenting å tape uansett). Rart å ha spisser som ikke scorer, og når man spiller for Real Madrid SKAL man score. Enkelt og greit. Ronaldo burde slappe av en kamp, kanskje få et par minutter. Og når det gjelder Di Maria er han veldig av og på hele tiden. Noen ganger kan han virkelig imponere, men så plutselig mister han ballen og stuper fremover i håp om å få frispark. Sykt irriterende! Og ikke minst - utrolig skuffende. Fy **** for en dårlig kamp. Dessverre. Og vi håper på å komme videre i CL i år? Hehe, da må nok spillerne skjerpe seg. Endret 26. februar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Benzema burde benkes, Ade fra start (akkurat nå hadde vel Morata passet inn faktisk, har vel ingenting å tape uansett). Rart å ha spisser som ikke scorer, og når man spiller for Real Madrid SKAL man score. Enkelt og greit. Benkes Benzema nå er det slutt for han. Spillet hans har bedret seg de siste ukene og han trenger tilitt for å lykkes. Hvis han får selvtilitt kan det faktisk bli ganske bra. Blir idiotisk å legge skylda på Benzema(ikke at du går det nå), da det var andre på laget som var verre enn han i går. Han er spiss og bør score på sjanser, men i dag får han ikke mye å jobbe med. Det at han går i offside derimot bør bli fikset på, og noen bør ta en prat med han. Synes det blir for lett å legge skylda på Benzema. I dag var Ronaldo f.eks forferdelig, og utenom raidet hans som endte i stanga er det han som burde bli benket. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Greit nok, men hvor lang tid skal han bruke på å score igjen? Legger ikke skylden på Benzema, bare så det er sagt. Man vinner som et lag, og taper som et lag - og han var ikke dårligst idag. Allikevel, som spiss, har man automatisk et litt "større ansvar", med tanke på at det er spissene som ofte avgjør kampene (alle på laget har jo like mye ansvar, men du skjønner poenget). Men såklart, man scorer ikke på alle sjanser. Skal kanskje en del til før man faktisk klarer det, og gjerne med litt flaks óg. Han fikk ikke akkurat gullsjanser hele tiden, men burde allikevel virke mer frempå og farlig. Synes jeg hvertfall. Det er NØDT til å løsne for han. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Benzema har så mye potensialet at han bør få spille. Jeg synes han også passer mye bedre med spillerstilen i RM enn Ade. Ade har på ingen måter gjort det dårlig, men jeg ville heller sett Morata og Benzema veksle på, og evt hatt Ade som backup, selv om det er utrolig sløseri. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ikke misforstå, jeg er ikke fornøyd med Benzema selv. Men er veldig enkelt å finne en syndebukkk og jeg synes ikke Benzema fortjener det. Higuain er det klare førstevalget og jeg er ikke fremmed mot et spissbytte for Benzema og "sett inn random spiss". Men akkurat nå så synes jeg Benzema er det beste valget og jeg tror man man på lang sikt(ut sesongen), så vil vi lykkes bedre om man satset på Benzema som førstevalg og Ade og Morata som backup, enn hvis vi bytter på mellom Benzema og Adebayor og ingen virkelig får slått seg fullt ut. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Castilla vinner 2-0 over Cacereño. Karanka, Di Stefano og Ramos på tribunen, men ingen Mourinho... Toril får sin 7 seier av 7 mulig, og dette i en kamp som jeg vil si var en nesten kamp. Med litt hell og litt mer dyktighet kunne det fort blitt både 4 og 5-0. Venstreback Cassado med det første på en volley etter en fantastisk innlegg av Sarabia og det andre av Denis etter en kontring der Juselu har målgivende. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Heisann, 7-0 og storspill. Dette var underholdning på høyt nivå. Lett en kamp jeg skal skaffe meg og nyte i triste stunder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Får bare håpe ikke Ronaldo ble alvorlig skadet da. Trist ikke Kaka fikk spille i dag... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Herlig match igår! Ingenting mer å si. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Liten skadeupdate, Ronaldo ute i 10-15 dager, går glipp av 2 seriekamper mot Racing og Hercules, men skal rekke Lyon. Og Gago ute (igjen) i 3 uker. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gago er jo nesten mer skadet enn frisk. Ikke bra. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spilte også kampen i går med knebeskyttet eller noe for å støtte kneet så vidt jeg så. Synes synd på han for det er en spillertype jeg liker godt, men nå får vi mest sannsynelig sett Granero fra start. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hørt nyheten om Mourinho? Forkastelig! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hørt nyheten om Mourinho? Forkastelig! Hvilken nyhet? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Forsøkt knivstukket når laget ankom La Coruna sist fredag, livvakten fikk etter hva jeg skjønte et rift fra en spiss gjenstand. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fint samspill før målet og Özil fortsetter å levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå