Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke et mareritt nei. Hadde et lite håp.

 

Higuain er ute til slutten av april, starten av mai. Men er ikke 100% før i januar neste år hvis vi skal stole på kirurgen. Mulig han får et par kamper på slutten av sesongen, hovedsakelig som innbytter, men jeg forventer ingen ting.

 

Tro det eller ei, det spilles fortsatt fotball i Madrid, og tilogmed i dag. Satser på at Benzema spiller tidenes kamp og netter 3 og gir Adebayor en beskjed om at han er uønsket.

Lenke til kommentar

Er ikke kamptroppen dette gjelder hvis noen tror det. Dette gjelder 25-manns troppen som man må registrere i Spania.

 

Edit: Mourinho sies å vurdrere en treer på midten og vil stille med Alonso, Khedira og Lass i dag. Ut går Di Maria! Jippi. Men skal sies at jeg ønsker å stille i vanlgii formasjon.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i den treern på midten som du sier. Digger Granero, men han er nok ikke god nok til å starte pdd. Så et er de tre jeg ønsker også, men Kheidra har en høy stjerne hos Mourinho virker det som. Gago er også ute av form, naturlig nok etter, etter skaden. Synes kampen mot Mallorca viste fint at vi per dags dato bare har en sentral midtbanespiller i verdensklasse. Hadde vært morsomt å snappe Cesc foran Barcelona, men blir med en drøm tenker jeg.

 

De tre fremme er Ronaldo-Benzema-Özil ja. Morsomt at han bruker Özil på kanten, en posisjon han vanligvis ikke spiller i. Tyder kanskje på at Mou er lei av Di Maria, noe som jeg synes er bare bra. Men spiller vi denne formasjonen kampen ut hadde det vært morsomt å se Pedro Leon igjen.

 

Marcelo bli også hvilt og forsvarsfireren blir: Ramos-Albiol-Carcalho-Arbeloa.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Veldig mye sutring og overspilling fra Sevillas' side og vi klager hver gang de får fri. Må bli mange kort i andre omgang, sikkert et rødt også. Arbeloa og Lass lever ikke akkurat trygt. Som vanlig er cornerene helt rævva, og det finnes ingen plan over hva laget skal gjøre. Ronaldo har også vært litt lite aktiv i kveld.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Og vil legge til at Caceres må være den største idioten innen fotball. Etter Adebayor.

 

Edit: Herlig kamp egentlig. Jeg synes vi spilte MYE bedre idag enn vi har gjort tidligere i år. Sevilla var til tider ekstremt farlige, men vi var farligere. Alt i alt bra match!

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Mateos på vei til AEK Athen på lån ut sesongen, Pedro Leon linkes til Chelsea pålån ut sesongen og til slutt, Mourinho ønsker å bruke klausulen på Adebayor allerede nå og kjøpe han permanent.

 

Gleder meg sykt til januar er ferdig så slipper man i alle fall litt av ryktene. Det å kjøpe Adebayor nå blir så feil at jeg ikke kan forstå det. Helt idiotisk.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene.

 

Uansett er han med mot Osasuna, og jeg håper han får spilletid. Får se hva han kan gjøre evt bedre/dårligere enn Benzema. Det som plager meg mest er at Morata nå får vanskeligheter med å spille seg inn på førstelaget. Synd at vi ikke bruker han i sluttminuttene, for utifra det jeg har sett kan han bli utrolig god.

 

Er jo litt deilig å vite at vi har en ung, god, egenprodusert spiss :)

 

Og at Mateos foreløpig drar gjør ingenting. Pedro Leon derimot ville jeg gjerne ha hatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...