Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som vet om han blir klar til kampen i morra? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Nei, det blir han nok ikke ettersom han ikke er med i troppen som er tatt ut. Endret 26. januar 2011 av Pañolada Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sett videoen realmadrid.no har lagt ut? Fyren skremmer meg, sånn seriøst. Gleder meg til å se han spille, så jeg kan dømme ferdighetene hans Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var ikke et mareritt nei. Hadde et lite håp. Higuain er ute til slutten av april, starten av mai. Men er ikke 100% før i januar neste år hvis vi skal stole på kirurgen. Mulig han får et par kamper på slutten av sesongen, hovedsakelig som innbytter, men jeg forventer ingen ting. Tro det eller ei, det spilles fortsatt fotball i Madrid, og tilogmed i dag. Satser på at Benzema spiller tidenes kamp og netter 3 og gir Adebayor en beskjed om at han er uønsket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei, det blir han nok ikke ettersom han ikke er med i troppen som er tatt ut. http://www.realmadrid.no/2011/01/mahamadou-diarra-utskrives-av-troppen/ Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Greit for meg at M. Diarra blir erstattet. Vil se hva den gale togoleseren har å tilby Madrid. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Er ikke kamptroppen dette gjelder hvis noen tror det. Dette gjelder 25-manns troppen som man må registrere i Spania. Edit: Mourinho sies å vurdrere en treer på midten og vil stille med Alonso, Khedira og Lass i dag. Ut går Di Maria! Jippi. Men skal sies at jeg ønsker å stille i vanlgii formasjon. Endret 26. januar 2011 av Teipball 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Med en trio på midten ville jeg helst sett Alonso, Gago og Khedira/Lass. Ronaldo, Benzema og Özil som danner den fremste trio'en? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Enig i den treern på midten som du sier. Digger Granero, men han er nok ikke god nok til å starte pdd. Så et er de tre jeg ønsker også, men Kheidra har en høy stjerne hos Mourinho virker det som. Gago er også ute av form, naturlig nok etter, etter skaden. Synes kampen mot Mallorca viste fint at vi per dags dato bare har en sentral midtbanespiller i verdensklasse. Hadde vært morsomt å snappe Cesc foran Barcelona, men blir med en drøm tenker jeg. De tre fremme er Ronaldo-Benzema-Özil ja. Morsomt at han bruker Özil på kanten, en posisjon han vanligvis ikke spiller i. Tyder kanskje på at Mou er lei av Di Maria, noe som jeg synes er bare bra. Men spiller vi denne formasjonen kampen ut hadde det vært morsomt å se Pedro Leon igjen. Marcelo bli også hvilt og forsvarsfireren blir: Ramos-Albiol-Carcalho-Arbeloa. Endret 26. januar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skulle gjerne sett Kaka fra start. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvilken kanal går dagens kamp på ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Pedro Leon er vist ikke med i kamptroppen. Så da blir det ikke noe spill på han i alle fall. Kampen går på Canal + sport 3 og HD. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Yesda, deilig mål av Benzema. Fortsett slik, så kan vi sende adebayor tilbake til England. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 I'm in love. Benzema <3 Trur jeg aldri har digget en spiller så mye! Håper gutten er mer selvsikker nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Veldig mye sutring og overspilling fra Sevillas' side og vi klager hver gang de får fri. Må bli mange kort i andre omgang, sikkert et rødt også. Arbeloa og Lass lever ikke akkurat trygt. Som vanlig er cornerene helt rævva, og det finnes ingen plan over hva laget skal gjøre. Ronaldo har også vært litt lite aktiv i kveld. Endret 26. januar 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Herlig mål! + Flaks at vi ikke fikk dømt mål imot der! Ikke bra, elending forsvar. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Og vil legge til at Caceres må være den største idioten innen fotball. Etter Adebayor. Edit: Herlig kamp egentlig. Jeg synes vi spilte MYE bedre idag enn vi har gjort tidligere i år. Sevilla var til tider ekstremt farlige, men vi var farligere. Alt i alt bra match! Endret 26. januar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Digg med seier og vi er på godt vei til å komme til finale. Synes det var en god kamp, ikke toppnivå, men man møter en god motstander i dag. Veldig flott at Benzema får nok et mål, viser at han bør starte fremover. Et fint plaster på såret etter gårsdagens hendelse. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mateos på vei til AEK Athen på lån ut sesongen, Pedro Leon linkes til Chelsea pålån ut sesongen og til slutt, Mourinho ønsker å bruke klausulen på Adebayor allerede nå og kjøpe han permanent. Gleder meg sykt til januar er ferdig så slipper man i alle fall litt av ryktene. Det å kjøpe Adebayor nå blir så feil at jeg ikke kan forstå det. Helt idiotisk. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du er ikke alene. Uansett er han med mot Osasuna, og jeg håper han får spilletid. Får se hva han kan gjøre evt bedre/dårligere enn Benzema. Det som plager meg mest er at Morata nå får vanskeligheter med å spille seg inn på førstelaget. Synd at vi ikke bruker han i sluttminuttene, for utifra det jeg har sett kan han bli utrolig god. Er jo litt deilig å vite at vi har en ung, god, egenprodusert spiss Og at Mateos foreløpig drar gjør ingenting. Pedro Leon derimot ville jeg gjerne ha hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå