Teipball Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke bare linket, kommer til å signere i løpet av noen timer. Jeg er pissed, hater fyren og han er dårlig. Helt idiotisk signering. Tevez er drømmen min, god spiller som jeg tror passer inn, både sosialt og spillemessig. Kan spilel både i midten når Higuain er skadet, og på kanten ellers isteden for Di Maria. Llorente er tull etter min mening da man ender opp med to topp-spisser på en plass som med Higuain-Benzema. Agüero litt av det samme som Tevez. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Lurer på om Morata får spilt mens Mou leder laget egentlig. Synes det var merkelig han ikke fikk spilt den cup-kampen der vi hadde 8 hjemmemål. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Lurer på det selv. Blir bare oppgitt av å tenke på klubben om dagen. Morata har scort 4 mål på de 3 siste Castilla kampene, ikke noe soloraid mål, men ekte goalgetter mål. Så er helt idiotisk at han ikke får prøvd seg mer. Sarabia kan jeg skjønne, for konkuransen på kantene og i midten er enorm. Men at han ikke får prøve seg på topp er så sinnsvakt idiotisk. Så henter man søren meg idioten Adebayor isteden, jeg blir trist... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Troppen til kampen mot Sevilla. Keepere: Casillas, Adán og Mejías. Forsvarsspillere: Carvalho, Sergio Ramos, Mateos, Marcelo, Arbeloa, Albiol og Garay. Midtbanespillere: Gago, Lass, Diarra, Khedira, Granero, Xabi Alonso, Pedro León, Di María, Canales, Kaká og Özil. Angrepsspillere: Cristiano Ronaldo og Benzema. Håper Di Maria starter på benken, for den gutten har vært utrolig dårlig i de siste kampene at jeg heller foretrekker Kaká. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kaká har ikke akkurat imponert meg de siste matchene. Men jeg er enig med deg Bebeluv - og han har jo nettopp kommet tilbake fra en lang periode med skade. Håper han spiller bra, for jeg digger Kaká Og Di Maria MÅ skjerpe seg. Han er god, ingen tvil - men har vært elendig de siste kampene. Han kan ikke spille på den måten når han spiller med Ronaldo og andre spillere i verdensklasse. Enkelt & greit. Og Adebayor, ja. Hater han. I'll say no more. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1330038271823/noticia/Noticia/Adebayor_to_play_for_Real_Madrid.htm HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. HEHEHEHEHE. LOL. Osv. :!: Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1330038271823/noticia/Noticia/Adebayor_to_play_for_Real_Madrid.htm HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. HEHEHEHEHE. LOL. Osv. :!: Jepp... Håper han spiller bra ut sesongen til Higuaín er tilbake. Så kan han stikke tilbake der han kom fra. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Er veldig veldig glad for at det bare er et lån. Mange spillere jeg heller ville hatt fremfor Ade, men Mou har vel en plan, eller? Meget skeptisk Endret 25. januar 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Mou har ingen plan, dette er idiotisk. den ansvarlige bør virkelig forklare seg. Forbanna!... Endret 25. januar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Av alle spillere i verden så blir det Adebayor..... Han han mye å bevise for å si det sånn, dette er jo bare tragisk. Først sier man at Ade ikke er akutell pga av personligheten også ender man opp med han til slutt. Nei, han har mye å overbevise for å si det sånn. Dette tror jeg ikke ender godt. Sirkus Madrid, sirkus Mourinho og sirkus Adebayor på samme sted, jeez. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En gaurdian journalist melder om at det var en annen klubb som var med i kampen om Adebayor, Fulham.... Jeg gir opp, virkelig, makan til idiotsignering. Håper fyren blir skada på flyet og ikek får drakt nr engang. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Haha, epic statement, Teipball! Ok folkens, la oss se det fra den lyse siden. Kanskje han faktisk løfter laget, og gjør laget bedre? Kan være at han faktisk gjør laget bedre, for han er vel en bedre goalgetter enn Benzema at the moment.. ... håper jeg. For guds skyld, hvis ikke skal jeg spise ordene mine! Lord have mercy. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Synes dette er synd, Da blir vel Benzema benket, og får sikkert vist seg. Hadde det Mou tatt inn Morata så hadde det blitt mye bedre, for da hadde Benzema vært første prio. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hahaha. Nei off. Synes nesten synd på dere. Greit å samle møkka på samme sted hvertfall 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nesten synd på oss? Jeg hadde synes synd på Barcelona, West Ham eller hvilket som helst annet lag som hadde fått Adebayor. Håper gribben føler at han har kontroll på Perez og co og krever mer penger og avtalen går i vasken. Hadde vært så fantastisk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nesten synd er det lengste jeg greier å strekke meg for Real. Sorry Ade var jo linket til West Ham en stund. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Om Ade avgjør CL-finalen mot Barca for så å løpe over hele banenen og feire foran Barca-fansen. Da kan jeg strekke meg så langt som å si at det var en god signering. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hehe. Finalen? Trodde dere likte å ryke ut i 1/8 dels jeg... Nei, tror faktisk dere kan vinne i år. Tror at det kan bli clasico i semien istedenfor, men føler ikke på meg at Barcelona vinner CL i år. Innen den tid er vel Higuain tilbake og fast uansett. Men nå ville det å tape en finale mot Real vært ille nok uansett, så spilleren vilel nok ikke betydd så mye. For meg hadde det vært like ille om Ronaldo/Ramos ville avgjort når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 CL finalen og Benzema scoret vinnermålet hadde vært konge, gutten trenger et lite selvtillits boost. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Higuain er nok ikke tilbake før etter sommeren tipper jeg. I mellomtiden får vi kose oss med mr Ade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå