Maefteda Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 TV2Sporten linker dere til Adebayor Hahaha. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kan visnok spille Cl og er typen Mourinho ønsker, en stor spiss. Men fyren er et rasshøl og jeg håper virkelig ikke at vi får han. Desverre har vi blitt linket til han før også så redd det er noe i det. Spesielt hvis City får inn Dzeko. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Håper egentlig vi kjøper Adebayor. Vi får han til en billig penge, er en spisstype vi ikke har og som nevnt over kan han spille i CL og er Mourinhos type. Spiller bra for oss, stiger i verdi også selger vi han til sommeren langt dyrere enn det vi kjøpte han for. Vi så jo hva han klarte i Arsenal. Endret 2. januar 2011 av Eik Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nå skal det nevnes at Adebayor har tapt seg KRAFTIG siden tida i Arsenal, i tillegg er han en cunt. Han er sikkert billig da. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er vel mest sannsynelig han blir hentet på lån så noe prisøkning har ikke noe å si. Liker ikke typen og ønsker ikke han i Madrid. Spørsmålet er vel ogs hvor mye Adebayor er villig til å sitte på benken i Madrid, for aldri i verden om han er bedre enn Benzema. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ble nettopp skikkelig glad for at Kaká endelig er tilbake, så kommer jeg inn her og leser at vi er linket til Adebayor. Liker han ikke. I det hele tatt. For min del kan vi heller klare oss med Benzema og Morata. Endret 2. januar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) For guds skyld ikke hent en udugelig sutrekopp som Adebayor. Skal man hente noen så må det være noe ungt med potensiale eller enman vet vil levere. Endret 2. januar 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
T.A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Som for eksempel Chicarito? Vet ikke helt om det er noen vits, ettersom vi har Higuain, Benzema og et ungt talent kommende. Kanskje bedre å låne en rutinert spiss imens som kan spille dersom Benzema ikke innfrir? det ville gitt Morata mer spilletid óg, ettersom vi kan sette han inn i sluttminuttene uten å måtte tenke på et annent ungt talent. Begge alternativer er vel bra, får vel bare se hva som skjer videre Endret 2. januar 2011 av Montana298 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hernandez er helt uaktuelt, kom nettop til United og kommer dermed ikke til oss med det første. Uansett er jeg ikke direkte imponert over han. En god avslutter, men i resten av spillet misser han alt for mye. En spiss i Real Madrid må være god til andre ting enn å avslutte og tror dermed ikke at Hernandez er aktuelt for kjøp før han utvikler seg mer. Vi må også huske på at Higuain og Benzema begge er unge, faktisk er de bare 1 år eldre enn Hernandez og de har vist ekstremt mye mer enn mexicaneren. Helt ikke for noe innkjøp, men det å låne en rutninert spiss på over 30 er jeg ikke imot hvis spilleren er innstilt på å sitte på benken ut sesongen og bare presse Benzema. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Helt enig. Brukte kun Hernandez som eksempel Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 2-3 seier i en kamp der vi skaper en del sjanser, men er dårlige i alt annet. Tullete baklengs og mye slurv. Og nok en gang viser de spanske dommerne hvor elendige de er, maken til tull. Kjenner jeg Madrid-ledelsen rett så kommer de til å protestere mot utvisningen sånn at Arbeloa får spille neste kamp i alle fall. Kan i alle fall ta med seg det positive at Kaka er tilbake og at Ronaldo netter 2 ganger på en middels dag. Og til sist, jeg misliker Di Maria sterkt, filmer til seg straffe, sutrer og overdriver generellt. Han bær virkelig skjerpe seg, for han er i Nani-klasse når det kommer til usportslighet. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ok kamp av Madrid synes jeg. Mye slurv og tull som burde og skulle vært ungått. Målene mot oss var helt latterlige synes jeg. Når man er på madrid nivå burde forsvaret jobbet bedre - men slik ble det nå ikke. Herlige 3 mål - men burde vært 0-3 istedenfor Og når det gjelder Di Maria så synes jeg det samme. Unødvendig mye tull av han. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nå har Mourinho gått ut å sagt at Morata ikke er klar for å starte kamper, og at Benzema spiller dagens kamp. helt idiotisk å ikek bruke Morata i en sånn kamp som i dag npr vi allerede er videre. Kaka får 25 min, mens Gago gjør comeback fra start. Håper på at Levante allerede har gitt opp slik at vi kan få mange mål i dag også, og håper virkelig på minst 20 min til Morata i dag. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Han blir vel byttet inn i løpet av 2. omgang? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem? Morata? Håper virkelig han får spille, men redd for at Lass, Kaka og Ramos går foran. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kaptein for dagen også, skal bli flott. Levante stiller med noen junior-spillere så satser på storseier. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Flaut. Elendig. Skam. Tafatt. ETC Vi spiller halve andre omgang uten en spiss, hva er det Mourinho tenker på? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Herregud for no dømming! Satt og lo for meg selv ganske mange ganger... jeez. Ellers dårlig kamp av Madrid. Kunne latt Kaká ventet, og satt inn Morata istedenfor. Canales viser innimellom hva han er god for, men holder ikke når angrepet vårt stanser utenfor Levantes 16-meter hele tiden. Adán synes jeg gjorde det bra med et par flotte redninger. Virker skarp og opplagt, gleder meg til å se mer! Alt i alt: Kjedelig kamp. Sykt kjedelig. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tror levante-kampen er noe av det kjedeligste jeg har sett av fotball. Men bare jækla kjipt at Mateos får krampe i det Morata skal inn, men gjorde ellers en nokså grei kamp vil jeg si. Synes det er litt pinglete av Mou, kunne satt innpå Morata og bare skyvd ned en av midtbanespillerene. Så ikke akkurat ut som at ledelsen kom til å glippe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå