Benny94 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 *mine innlegg Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) 3-2 seier over Villareal Robinho 2 mål Sneijder 1 Cadevilla 1 Rossi 1 Og den nesten største gleden. Athletic-Barca 1-1 :!: Endret 28. januar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jævla digg dette her, 9 poengs ledelse ned til barsa, og aldri før har noen lag i la liga klart å rote bort en 9 poengs ledelse, så vi får ikke håpe at Real Madrid blir laget som bryter den statestikken. Litt kjipt at Casillas sin rekord røyk men viktigere med seier enn bakover mål Utrolig deilig å se at vi har en Robinho i kjempe form og ikke minst at barsa sliter *mobbe barca supportere på skolen* Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har et problem. Det er ingen Barca supportere på trinnet mitt tror jeg. Så da har jeg ingen å mobbe. Kanskje det er en... Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Real tar lett seieren i år ingen som kan stoppe dem nå.. Real er i storform Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Nå har Diarra kommet hjem fra Afrika mesterskapet. Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Nå har Diarra kommet hjem fra Afrika mesterskapet. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Fy faen vi har alt for lite å snakke om her inne ass Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Campones 31 Ligas! Blir vel no sånt om noen måneder. Gago er suspendert i neste kamp så det passer bra at Diarra kommer Lenke til kommentar
Benny94 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg syns at Diarra har skuffet litt i det siste..! i motsetning til Wesley Sneijder og Fernando Gago som har spilt driit bra i det siste :D Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg syns at Diarra har skuffet litt i det siste..! i motsetning til Wesley Sneijder og Fernando Gago som har spilt driit bra i det siste :D Litt enig der. Men Sneijder har hatt en liten dårlig periode for noen runder tilbake Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Ah gleder meg til kveldens kamp! Når det gjelder de nykjøpte, så er jeg veldig skuffet over Robben. I forhold til Sneijder har han vært ingenting, p.ga alle skadene. Saviola har vært en OK innbytter, mens Pepe er over alle forventninger. Tipper resultatet vil bli 1-2 eller 1-3 til Madrid. Robinho/Raul/RvN tar en hver Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Kampen er i morgen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Kampen er i morgen Eh, kampen spilles nå sitter å ser på'n på PC-en Almeria har vært best i første omgang, og leder derfor 2-0 Madrid presser veldig nå, mange gode sjanser, men jeg trur det er for liten tid til å score mål til å vinne. (Skjedde nå) : HERREGUD for en sjanse! ble corner, og nå ble ramos sitt skudd reddet på strek av en utpåspiller 12 min igjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Kampen er i morgen Eh, kampen spilles nå sitter å ser på'n på PC-en Almeria har vært best i første omgang, og leder derfor 2-0 Madrid presser veldig nå, mange gode sjanser, men jeg trur det er for liten tid til å score mål til å vinne. (Skjedde nå) : HERREGUD for en sjanse! ble corner, og nå ble ramos sitt skudd reddet på strek av en utpåspiller 12 min igjen. Sorry. Har lest feil eller blitt feilinformert. Det som hendte i går var ikke bra Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, stod på realmadrid.no at den skulle spilles 3 feb, men den ble jo spilt 2 feb. Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke bra gårsdagens kamp =/ Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Helv***!!! Barca scorte akkurat nå, 88 min... Idiotisk mål, barca har ikke skapt en dritt før de scorer denna ufortjente og unødvendige returen. Jaja, fortsatt 6 poeng å gå på Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Fuck, men uansett vi ser jo at El Madrid spiller MYE bedre fotball enn Barca. Real Madird spiller kamp etter kampe med mange fine bpassninger og mens, barca spiler dritt fotball men har flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå