Vestaa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 "Å bli rundspilt 5-0 av erkerivalen må være enda verre da." "Total ydmykelse sånn som for eksempel å tape med 5 mål skal vi nok unngå." Du ser vel selv hvorfor dette virker provoserende? Greit å snakke om El Clasico, men å gni det inn er bare unødvendig. Ser den. Beklager hvis noen tok seg nær av det jeg sa. Real Madrid ja, ser Mourinho sier at han er årets trener, ingen kan vel krangle på det? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 I et VM år er alt mulig. Så blir ikke overrasket hvis Del Busque tar den, selv om Mourinho og Van Gaal er bedre kandidanter. Gardiola fortjener også nærmest en hederspris for det Barcelona laget han har skapt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spillerforeningen i Spania planlegger en streik, hva synes folket om situasjonen? Ankepunktet skal være klubbenes manglende betalinger av spillerlønninger, hovedsaklig i Liga Adelante. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tja, veit ikke nok om situasjonen til å vite hvor ille det er, men hvis det er slik at det er store problemer med utbetalinger av lønn til spillerene i de mindre klubbene så bør det jo gjøres noe med det. Men vet ikke om en streik er løsningen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ronaldo har 45 mål på 48 kamper i 2010, mens han hadde 35 for United i sitt beste år i 2008. Og folk sier at Ronaldo har blitt dårligere i Spania? Nå skal vi ikke ta opp Messi sine tall da hans tall garantert er sykere, men vi kan konkludere med at Ronaldo er en scoringsmaskin. Lass og Diarra linkes bort, mens Mourinho fortsatt ønsker seg en spiss. Lukaku har sagt at han ønsker å spille for Madrid. Det blir nok en travel måned i overgangsvinduet i januar. Selv om jeg personelig ønsker at vi ikke henter noen. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ronaldo er ving, ikke spiss som Messi er. La oss skylde på det foreløpig Når det gjelder the Diarras, så kan Mahamadou dra for min del. Lass håper jeg blir igjen, han har vist seg å være utrolig nyttig. Selv om jeg liker Khedira best. Og hvorfor er Mourinho så keen på å hente en ny spiss? Vi har både Benzema og Higuaín, hvorfor en til? Og Morata er vel uaktuell ettersom han kanskje er litt for ung... Endret 27. desember 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Enig om Diarras. Lass er god, mens Mahamadou har ikke mye å gi til laget som de andre ikke kan gjøre. Bredden er også god nok. Liker selv ikke Khedira, og vil heller ha Lass og Gago foran han. Mourinho føler vel at bredden bak Higuain ikke er god nok, og når man ser på reaksjonene når Benzema bommer så ser man at Mourinho ikke akkurat er en fan av han. Selv om Benzema har vist veldig varierende prestasjoner så har han hatt en formkurve som har gått oppover i det siste og jeg tror han bare blir bedre og bedre hvis han får tilitt. Higuain er mitt klare førstevalg, men Benzema er absolutt en god nok backup og blir han skadet så synes jeg man skal bruke Morata istedenfor å bruke 200 millioner på en overhypa backup spiss som kommer til å spille 5 kamper i året. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hadde det vært opp til meg, hadde jeg bare latt troppen være som den er nå. Med Kaka tilbake og Higuain, ser jeg egentlig ingen grunn til nytt spillerkjøp. Leste på realmadrid.no at Mourinho viste interesse for Chicarito, håper ikke det skjer noe der. Selv om det muligens hadde vært et godt kjøp, så synes jeg det er bedre å utvikle den nåværende troppen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er også for at det ikke skal bli noen spillerkjøp, Kaka kommer til å bli en ny signering uansett og jeg tror han kommer til å gjøre det bra. Chicarito kommer vi aldri til å kjøpe, fyren er ikke i nærheten av å være god nok for Real Madrid, må være et eller annet tullerykte, var vel Sport som hadde skrevet det også? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, Sport stemmer. Gleder meg til å se Kaka spille snart! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Messi og Ronaldo har da begge ganske frie roller, men ingen av dem er da midtspisser? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, det har vel heller ingen sagt. Ronaldo spilte spiss i fjor sammen med Higuain i en 4-2-2-2 formasjon, noe som var en sukkses. I år har han spilt i en meget fri rolle som venstrekant i 4-2-3-1 uten defensivt ansvar. Det eneste unntaket er i El Clasico da han spilte på høyresiden, og kombinert med Ramos ble det devensivt selvmord. Og med Di Maria som sperret Marcelo på venstresiden offensivt selvmord. Messi spiller vel i en fri rolle på høyresiden i 4-3-3, men han er jo mye overalt. Ronaldo er forresten er elendig midtspiss. Både på Portugal og de få gangene han har spilt der i Madrid. Portugal fikk jo en kjempeløft med engang de satte inn Postiga på topp og Ronaldo og Nani på hver sin kant. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Higuain må opperere og er ute i 3(!) måneder. Helt idiotisk at man ikke oppererte han med engang slik at han kunne vært tilbake før. Jævlig irriterende slutt på året. Liten trøst i at Kaka og Gago er tilbake og begge kan få minutter mot Getafe i helgen. Men nå er det Benzema ut sesongen, i alle fall ut i mars. Selv tror jeg at nå blir det spisskjøp i januar, Mourinho har vært ute etter en spiss før og nå som Higuain faktisk er ute en god stund så tror jeg han går til innkjøp av en. Jeg ønsker ikke at vi kjøper en ny spiss, Benzema for bevise at han kan være spiss i Real Madrid og Morata kan få en liten boost. Men hvis det viser seg at Benzema og Morata ikke takler det, så er jeg ikke helt imot et lån av en gammel ringrev.Spesielt med tanke på backup. For Benzema bør være førstevalg, men hadde vært greit å hatt en backup ut sesongen. Har ikke akkurat noen forslag til noen av disse spissene, men regner med at Valdano og co har en ønskeliste. Problemet kommer da med draktnr, for vi kan tross alt bare registrere 25 spillere, derav 3 må være keepere. Eneste spilleren som kan miste nr uten at vi må selge er Mateos noe som ikke er for dumt. Han har fått veldig lite spilletid og kan ha godt av å spille på Castilla/utlån. Ellers linkes jo Diarraene bort, Lass blant annet til United. Lame måte å avslutte 2010 på... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Herregud, det er jo helt latterlig! En spiss og en ungutt er ikke nok (mener jeg hvertfall). Mourinho bør få en ny spiss inn, en god en. Har ingen spesielle forslag, men jeg vet at vi bør skaffe en ny en. Gledet meg til Higuain var back on track, men nå kommer vi ikke til å få se han på lenge allikevel Damn. Edit: Håpet egentlig på at Lass skulle bli. Hvertfall ut neste sesong, han er rett & slett god for tiden. M derimot mener jeg ingenting om. Endret 31. desember 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Går nok mot et spisskjøp ja. Man har jo mange forskjellige alternativer om hvordan spisser man kan hente også. En toppspiss som kommer inn som førsevalg til Higuain kommer tilbake, en unggutt som Lukaku, kjøpe inn en gammel spiss som backup, eller en gammel spiss på lån ut sesongen som backup er jo alle alternativer. Er mest positiv til det siste alternativet hvis det blir noe handel, da får Benzema sjansen til å vise seg fram, men han blir presset av en ny spiss til å prestrere, Vi ødelegger ikke alt for mye av utviklingen til Morata da den gamle spisses ikke trenger å komme inn i kamper vi allerde har avgjort, og vi har ikke en overskudd av spisser etter sesongen er slutt. Uansett hadde det vært i disse tider vi virkelig kunne trengt Raul, eller Van Nistelroy for den sags skyld. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For å være ærlig, håpet jeg litt på at det skulle bli noe av med Lukaku. Han var vel linket til Arsenal også om jeg ikke tar feil? Er enig med deg om spisskjøp. Dersom Benzema presterer dårlig, har vi en god backup som kan løfte laget. Det er vel det beste også. Har selv sett mye på Chamakh i det siste, og han er en ungutt som kan utvikle seg stort. Han var jo dritgod i Frankrike. Selv om han ikke spilte så bra mot Wigan... Ikke at jeg vil ha han i Real altså, men håper Morata også utvikler seg som han. Han er ung, og har allerede vist potensiale. Spiller han bra og imponerer, og blir i Madrid, ville jeg blitt utrolig glad. Så slipper vi å hente andre spisser fra alle andre mulige lag i fremtiden. Vi snakker såklart om en god tid fremover, men jeg håper han blir den nye spisstjernen i Madrid. Sarabia også såklart Når jeg tenker på det savner jeg den gamle troppen med Zidane, Raul osv. Det var tider! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lukaku er vel linket til hele fotball-europa, ikke rart med tanke på hva en 17 åring har prestrert. Når jeg tenker på det savner jeg den gamle troppen med Zidane, Raul osv. Det var tider! Er bare å se på laget som Sid Lowe og Realmadrid.no har kåret til 10-årets Madrid-lag. Liker det laget bestående av Helguera, Hierro, Salgado, Carlos, Zidane, Figo +++ ekstremt godt. Av de guttene vi har nå er det bare Marcelo som har noe av den samme sjarmen. Kanskje Ronaldo når han er i lekehumør, men ikke slik han er for tiden. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nei folkens, godt nyttår. Måtte 2011 bli bedre enn 2010 og måtte Higuain bli frisk og alt bli flottø Ønsker dere alle et riktig godt nytt år og til lykke osv osv. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Var her inne i går kveld ja, hehe. Uansett, kjipt at Higuaín må gjennom operasjon. Nå må Benzema virkelig vise hva han er god for, forhåpentligvis kan det komme noe godt ut av dette ved at vi får se mer spilletid på Morata, men skulle fortsatt helst hatt Pipita. Gleder meg til å se Kaká igjen, håper han får noen minutter mot Getafe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mam D til Malaga? Malaga har i hvert fall noe på gang etter at de ble kjøpt opp av en eller annen sheik. Pellegrini samt flere nye spillere i Camacho, Asenjo, Demichelis, og Baptista. Uansett, håper dette blir et bra år. Bir i det minste fornøyd bare vi kommer forbi 8-delsfinalen i CL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå