Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Fytti helvette for en deilig seier. For et elendig spill, men tre herlige poeng. Lite som er mer herlig å enn å slå et møkkalag som drøyer og syter hele kampen. Føltes som om det var en kamp mot dommerne også, lenge siden jeg har sett så dårlig dømming, får håpe de aldri får dømme i La liga igjen. åhhhhh dra til helvete horebukker, dette var digg.

Pepe klart BB, han var rå i dag. Resten var stort sett middels.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok en del karantener utover 2011 hvis vi skal fortsette å få like mange kort i kamper der vi ikke spiller stygt. Men ekstremt viktig med seier selv om spillet var på nivå med det vi hadde i starten av sesongen.

Di Maria oppfører seg som en idiot og hadde fortjent å få det røde etter to filminger, håper virkelig han slutter med det tullet sitt for jeg begynner å mislike han farlig mye.

Lenke til kommentar

For han kan ikke prate om de andre 24 kampene som vi har spilt som vi ikke tapte...

Nå skal ikke en Arsenal fan rope høyest heller etter å ha blitt eid av Barcelona for et halvt år siden, og taper terreng i PL der topplagene stadig blir dårligere og dårligere. Er vel også snart 6 år siden sist trofe hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

"Å bli rundspilt 5-0 av erkerivalen må være enda verre da."

"Total ydmykelse sånn som for eksempel å tape med 5 mål skal vi nok unngå."

Du ser vel selv hvorfor dette virker provoserende? Greit å snakke om El Clasico, men å gni det inn er bare unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...