Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Dårlig skrevet av meg, lilleru.

Mange trodde, pga den høye prisen på denne tomten, at staten ga penger til Real Madrid. Og dette har utviklet seg videre til at folk tror at staten eier Real Madrid.

Konklusjon: Real Madrid er ikke eid av staten.

I dag får vite straffene på spilleren som var med i å skaffe Alonso og Ramos røde kort mot Aax. Det er altså Mourinho, Ramos, Alonso, Dudek og Casillas som risikerer straff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens!

Following the opening of disciplinary proceedings concerning the improper conduct of Real Madrid CF coachosé Mourinho and players Xabi Alonso, Sergio Ramos, Iker Casillas and Jerzy Dudek during the UEFA Champions League Group G game against AFC Ajax in Amsterdam on Tuesday 23 November, the UEFA Control and Disciplinary Body dealt with the case today and decided the following: The Spanish club's coach José Mourinho has been suspended from coaching activities for two UEFA club competition matches, of which the second is deferred for a probationary period of three years. He was also fined €40,000. Players Xabi Alonso and Sergio Ramos were fined €20,000, Iker Casillas was fined €10,000 and Jerzy Dudek was fined €5,000. The red cards given to Alonso and Ramos stand, and they have therefore been suspended for one UEFA club competition match. The Control and Disciplinary Body has decided to fine Real Madrid CF €120,000. An appeal may be lodged against the ruling within three days of the dispatch of the reasoning for the decision.

Lenke til kommentar

Jaja, ettersom kampen mot Auxerre ikke betyr en liten ert gjør det ikke no om vi mister Mourinho også. Renger med at klubben ikke går konkurs på grunn av disse bøtene, ei heller spillerene.

Neste gang får man gjøre det _litt_ mindre synlig.

Mourinho mister to kamper. Altså den første åttendelsfinalen i tillegg til den mot Auxerre. Kan bli en kjip karamell det.

Lenke til kommentar

Nei. Den andre er betinget. "of which the second is deferred for a probationary period of three years."

Går glipp av Auxerre-kampen og så risikere han å få en straff innenfor de neste 3 år.

Latterlig straff, det hadde det blitt uansett igrunn. Skal bli spennende å se UEFA følge opp hvert gule kort som blir gitt for å sjekke at det ikke er med vilje.

Lenke til kommentar

Viktig med seier og Valencia er abselutt en god motstander. Synes det ble mye bedre når vi fikk inn Benzema, men tror ikke at det var pga Benzema. Var nok mer pga at Ronaldo lå lavere og vi fikk flere i angerep. Synes også Lass gjorde en meget god jobb på midten i dag, håper han starter neste for Khedira.

Lenke til kommentar

Var veldig viktig med 3 poeng, selvom kampen ikke var helt det store. Valencia er jo heller ikke et dårlig lag så det er bra. Klarte å kontrolere kampen fint. Gleder meg til Cl på onsdag håper å få se spillere som ellers ikke får spille så mye. Snakker om CL, UEFA gjorde straffen til Mourinho og klubben, ved å senke bøtene og å fjerne den ene kampen til Mourinho.

Gud for en latterlig organisasjon.

Lenke til kommentar

Var da bare rimelig at man fjernet den kampen og senket bøtene. Burde ikke vært noen bøter eller noen kampers karantene utenom Alonso og Ramos sin ene kamp.

Helt enig, de brøt ingen regler såvidt jeg vet.

De fikk bøter fordi det egentlig er en grovt brudd på fair-playdelen (eller hvordan jeg skal få sagt det) at fifa så seg nødt til å reagere. Det er jo en taktisk mannøver, men dette blir planlagt og ikke spesielt fair. Når alonso og Ramos, begge har 2 gule fra før og hadde mest sannsynlig fått sine neste gule om 1-2 kamper, etter ajax kampen.

Hendelsen er patetisk av Alonso, som er en av få spillere jeg liker på real. Synd han senker seg selv nedover min personlige-fifaranking ( :) )

Lenke til kommentar

Så, Real supportere, er det greit det Ronaldo driver med? Bare leste artikkel på vg om at han blir fryst ut og henger med ett fåtall av lagspillerne. Jeg er selv United supporter og likte ikke hvordan personen Ronaldo ble i United, men elska han som spilleren Ronaldo når han scora 42 mål selvfølgelig. Er det sånn at selv om han er vanvittig god så skal han få drive på som han vil uansett?

Lenke til kommentar

Saken er skrevet av Barcelona aviser og er bare bull. Ronaldo er godt likt i klubben og det er bare å se på bilder fra treningsfeltet at alt er fint. Kranglene med Higuain i fjor er også bare tull og medieskapt.

Angående utvistningene så er det utnyttelse av reglene og ikke noe mer, skulle man straffet brudd på fair play så hadde ikke UEFA hatt fri. Helt idiotisk og man blir straffet fordi man er Real Madrid og fordi treneren er Mourinho.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble imponert over Sarabía i går. Han hadde kvalitet i det han gjorde, og sentra mer riktig enn vår kaptein for dagen, M. Diarra ( litt flaut å ha han som kaptein må jeg si). God fart, et par fine finter osv, håper virkelig at man ikke selger han, det hadde vært så utrolig typisk.

Får håpe vi får se mer av han i fremtiden, samt andre også fra canteraen. Er mange lovende der, gjelder bare å følge de opp det siste steget.

Lenke til kommentar

Sarabía spilte utrolig bra synes jeg!

Å komme inn på banen og imponere såpass er jo utrolig bra, å vise så mye på relativ kort tid. Han er rask og god teknisk og har stort potensiale til å utvikle seg. Men som du sier Pañolada, håper ikke han blir solgt. På tide at også Madrid forstår at et lag kan bli bygd "innenfra" og ikke kun med gode spillere som blir kjøpt opp. Håper virkelig denne gutten har en fremtid i Madrid (Morata?), for han tror jeg virkelig kan bli god.

Ellers var vel matchen strålende, alt gikk som forventet :)

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Også imponert over Sarabia, spennende å se om han, Morata og Jese får noe spilletid fremover, hadde vært greit og hatt de på benken i noen seriekamper sånn at de kan få noen innhopp. Kjøpet av Leon er egentlig helt idiotisk, da han ikke er egenutviklet og han aldri kommer til å bli verdensklasse. Hadde vært bedre om Sarabia ++ hadde hatt den rollen i laget.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Adán? Personlig tror jeg han også har potensiale til å bli en veldig god keeper. Så litt ut som han hadde litt nerver nå og da, men det går vel over etterhvert. Selv Ronaldo spilte ikke så altfor bra i Man U i begynnelsen (greit nok at han er utespiller, poenget er det samme).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...