Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir bare så innmarri provosert av små drittunger så må lage en off-topic diskusjon

Så enig, så enig!

Her burde det egentlig blitt diskutert blandt El Madrid fans om C. Ronaldo er god nok, og om han passer inn i laget, enn han er aaaalt for god for dere osv.

SPAR MEG!

Lenke til kommentar

RVN har signert for to nye år :) Men får virkelig håpe at El Madrid har noen nye litt yngre spisser på ønskelisten/ungdomslaget som kan ta over. Han er vel strengt tatt 31 år. Han er jo god nå, men kan jo hende at formkurven synker om ikke så alt for lenge. Dessuten tror jeg det hadde vært fint for noen unge å lære av RVN/Raúl.

Lenke til kommentar

Snipp snapp snute så var Madrid ute.

Da røyk vi ut av Copa del Rey, etter 0-1 tap mot Mallorca.

Personlig syntes jeg ( ikke mirsforstå meg nå jeg er Real Madrid fan) at dette var på en måte litt bra, fordi da får vi konsetrert oss mer om Serien og CL. Og Copa del Rey er ikke akkurat verdens største turnering for å si det sånn. Men det er jo ikke gøy å ryke ut, men da ble A lags gutta til mallorca for sterke for B/(a) lags gutta til Los Blancos.

Så får vi heller håpe på serien og CL :)

Eller hva syntes dere?

HALA MADRID!

Lenke til kommentar

Jeg måtte le litt da jeg så dette Real-nei skuffer Ronaldo mamma

Det er dårlige nyheter for Ronaldos mamma - Dolores Aveiro. Den portugisiske kvinnen har alltid drømt om å se sønnen spille for hvittrøyene.

- Jeg vil ikke dø uten å ha sett ham spille der (i Real Madrid), sier Ronaldos mamma til den spanske avisen AS.

Rådet hjemmefra er klart når Ronaldo eventuelt skulle forlate Manchester United en gang i fremtiden.

- Real Madrid er mitt favorittlag, det beste laget i verden. Hvis han noen gang drar fra England, er det klart at jeg ville ønsket at han dro til Madrid, legger hun til.

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...