ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg blir bare så innmarri provosert av små drittunger så må lage en off-topic diskusjon Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg blir bare så innmarri provosert av små drittunger så må lage en off-topic diskusjon Så enig, så enig! Her burde det egentlig blitt diskutert blandt El Madrid fans om C. Ronaldo er god nok, og om han passer inn i laget, enn han er aaaalt for god for dere osv. SPAR MEG! Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Liverpool har ikke engang vunnet Premier League! :!: Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Liverpool har ikke engang vunnet Premier League! :!: Du hører ikke hjemme her. Pell deg hjem Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Real Madrid vant 2-0 over Zaragoza i går, mål av RVN og Robinho, og Casillas sto nok en gang som en gud. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Håper det ikke blir flere skader. Hørte det var en svak kamp i går. 11-3 i skudd statistikk til Zaragoza! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp, Real spillte en svak kamp i går, men klarte likevel og vinne 2-0. Det er jo dette som er forskjellen i år fra et par sesonger siden, nå kan vi spille dårlige/middelmådige kamper og likevel vinne. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har vi et lag som scorer selv med flere skadde spillere. Reservene/benken er mye bedre en før. Robinho har i vert fall blomstret fra andre halvdel av 2007 Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 RVN har signert for to nye år Men får virkelig håpe at El Madrid har noen nye litt yngre spisser på ønskelisten/ungdomslaget som kan ta over. Han er vel strengt tatt 31 år. Han er jo god nå, men kan jo hende at formkurven synker om ikke så alt for lenge. Dessuten tror jeg det hadde vært fint for noen unge å lære av RVN/Raúl. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 2-1 tap mot Mallorca i cupen. Jaja, før håpe det blir ett bedre hjemmemøte. CL kampen mot Roma blir vist på Sportn Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Håper de tar de på hjemmebane ja. Også tapte Real Madrid mot Bayern Munchen for et par dager sia... i NM i FIFA 08 Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Levante 0 - El Madrid 2 Så ikke kampen dessverre, men RVn scoret i hvert fall to mål Endret 13. januar 2008 av Sorbon Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Synd at Barca vant 4-0 da. Ellers kunne vi øket forspranget. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, det var jo det, men vi har tross alt et sju poengs forsprang likevel Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Snipp snapp snute så var Madrid ute. Da røyk vi ut av Copa del Rey, etter 0-1 tap mot Mallorca. Personlig syntes jeg ( ikke mirsforstå meg nå jeg er Real Madrid fan) at dette var på en måte litt bra, fordi da får vi konsetrert oss mer om Serien og CL. Og Copa del Rey er ikke akkurat verdens største turnering for å si det sånn. Men det er jo ikke gøy å ryke ut, men da ble A lags gutta til mallorca for sterke for B/(a) lags gutta til Los Blancos. Så får vi heller håpe på serien og CL Eller hva syntes dere? HALA MADRID! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Jaja. Hadde vært morro om vi kunne vinni cupen igjen men. Copa del rey er jo ikke akurat det samme som FA cupen heller da Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Real Madrid vant over altetico madrid i dag( El Derbi) 0-2 så får i bare satse på at Santander gjør jobben sin i kveld. Endret 20. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Nå er posten oppdatert, sorry at det har tatt så lang tid, har helt glemt det bort. Heretter skal jeg oppdatere fortløpende Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Fint å høre. Noen som kan sette opp ei liste eller noe sånt over hvem vi har hentet i denne overgangsperioden. Husker ikke navn men det var en eller to fra sør-amerika Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg måtte le litt da jeg så dette Real-nei skuffer Ronaldo mamma Det er dårlige nyheter for Ronaldos mamma - Dolores Aveiro. Den portugisiske kvinnen har alltid drømt om å se sønnen spille for hvittrøyene. - Jeg vil ikke dø uten å ha sett ham spille der (i Real Madrid), sier Ronaldos mamma til den spanske avisen AS. Rådet hjemmefra er klart når Ronaldo eventuelt skulle forlate Manchester United en gang i fremtiden. - Real Madrid er mitt favorittlag, det beste laget i verden. Hvis han noen gang drar fra England, er det klart at jeg ville ønsket at han dro til Madrid, legger hun til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå