ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) fortsetter det slik resten av sesongen kommer det til å bli rekord i form av antall uavgjorte kamper 1 mål på ca. 35 skudd... Regner med at det løsner for Ronaldo til helga. Uansett er det skuddtrening som burde stå på blokka til Mou ut resten av uka Endret 15. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Så bare de siste 20 pga trening, men fikk i alle fall nok sjanser på de minuttene. Var det likt i første omgang også? Var skeptisk til Ozil, men han imponerer meg veldig. Khedira derimot er jeg ikke like imponert over, og jeg gleder meg til Gago blir skadefri igjen. Når jeg så det første målet så mener jeg det var Higuain som scorte. Ajax spilleren spilleren header inn i beinet på Higuain og så går den i mål. Bare jeg som ser feil eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Aita headet ballen i sitt eget bein Khedira gjør absolutt en god jobb og dekker mye rom. Tar seg av mye av det som vanligsvis er "usynlig" Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Igrunn en veldig god kamp i går. Ajax er totalt ufarlige, bortsett fra ett stolpeskudd, men det er et under at det bare står 2-0 ved kampslutt her. Det må forbedres, kunne blirr tosifra om man bare hadde putta på de klare målsjangsene. Det positive er at Casillas omtrent bare fikk ett ordenlig skudd på seg, og det reddet han med stil. Gleder meg til neste kamp, herlig at man ser fremgang fra kamp til kamp. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Khedira løp forresten mest mot Ajax med 11 kilometer, og han hadde en høyest prosent av suksessfulle passninger med 93%. Gjør en god, men nokså usynlig jobb. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vanskelig bortekamp i San Sebastian i kveld. Er litt usikker på hvordan det vil ende, men tror vi vil dra det i land og vinne med ett mål. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Herregud for en rævva kamp. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Herrefette, like utrolig at vi får med oss poeng herfra som at det bare ble skårt 2 mål mot ajax. Merkverdig dårlig, men tre poeng er tre poeng, og det er tre viktige poeng. Marcelo, Casillas og Pepe eneste med godkjent kamp for min del. Resten var det mye feil og tull meg. Endret 18. september 2010 av Pañolada Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Helt rævva fremover. Gjør jo ingen gode kontringer, overgangsspillet er helt balle. Altfor lite bevegelser på topp. Alonso var god deffensivt, men det er vel omtrent kun de tre du listet opp som får godkjent. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nok en forferdelig ligakamp. Mer er det egentlig ikke å si. Men skal da likevel få ytret min mening. Vi hadde fortjent å tape denne, da vi egentlig bare skaper sjanser de siste 10-5 minuttene når sociedad flytter seg lenger oppover. Nå har jeg bare sett andre omgang av ajax kampen, men der spiller med samme formasjon som i fjor. Med to indreløpere/ankere, to offansivemidtbanespillere som vandrer fra kant og til midten og to spisser. Dette funket jo konge, og veldig tydelig at Higuain er mye bedre med en spissparner enn alene med 2 kanter og en offensiv midt med seg. Vet ikke om vi spilte slik i første omgangen, men det funker veldig bra i andre omgang. Savner Pellegrini... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg savner ikke Pellegrini, spesielt ikke når jeg ser frustrasjonen til Mourinho, da skjønner man hvertfall at han ikke er fornøyd og kommer garantert til å gjøre no med det. Istedet for en trener som bare ser resignert ut. Herlig å se han kline flasker i innbytterbenken, det gir meg hvertfall godt med håp om at dette blir tatt hånd om og ikke glemt. 1 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Messi ut på båre i oppgjøret mellom Patetico og Barca, som dessverre endte 1-2. Ankelen til messi var veldig hoven, kan være ute lenge han nå. Utrolig synd for han, fint for Madrid. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Messi ut på båre i oppgjøret mellom Patetico og Barca, som dessverre endte 1-2. Ankelen til messi var veldig hoven, kan være ute lenge han nå. Utrolig synd for han, fint for Madrid. Uheldigvis for dere er han tilbake om 2-3 uker, var bare forstuet ankel. Kjipt for dere at han blir hvilt og sannsynligvis er i toppform 28 November. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Utrolig synd for han, fint for Madrid. Faen heller, bare si det; Jævla deilig! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Måtte Ronaldo knekke begge beina 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor er minusknappen? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Rett over "multisitat". Ikke la deg lure av "+" tegnet... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Hyggelig. Kamp mot Espanyol i dag, forventer en seier her. Gleder meg til hjemmekamp, det pleier å være noe annet enn å se på en bortekamp hvor hjemmelaget kjører kampen selvom alle spilleren ikke er verdt mer enn tåneglen til C.Ronaldo. Gleder meg, første 11 er samme som forrige kamp bortsett fra Lass inn for Khedira. Håper på et Özil-mål og vil gjerne se litt av Pedro Leon. Endret 21. september 2010 av Pañolada Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tror jeg får sett lite eller ingenting av denne kampen. iraqgoals funker ikke på skolepcen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Pause 1-0 etter straffemål av CR. Måtte ta den den to ganger, irriterende hvor lite konsekvente dommerne er på dette med innløping i feltet, kunne like gjeren tvunget alle til å starte på midtbanen så hadde det ikke vært så farleg. Ingen strålende kamp. Pepe har vært strålende, Lass og Xabi har også vært gode, resten har vært greie imo. Får håpe det blir bedre i 2omg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå