ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Khedira er klar for mellom 10-12 €. Billig i forhold til vår målestokk, og mye spiller for penga. Er positiv til dette kjøpet, så lenge vi får kvittet oss med noe andre. M. Diarra blir nok aldri like god som han var før langtidsskaden, men Lass er vel 100% tilbake i form? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Mener jeg har sett Lass på treningsfeltet så da skal han være 100% igjen. Jeg er derimot skeptisk til dette kjøpet også. Har ikke sett mye Bundesliga og Stuttgart, men av det lille jeg har sett så er jeg ikke så veldig imponert over han. Lukter VM kjøp hele veien. Vi har allerde Xabi som skal spille i denne rollen på midten, og så har vi Gago og Lass som kunne kjempet om den andre. Men får håpe jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Khedira er klar for mellom 10-12 €. Billig i forhold til vår målestokk, og mye spiller for penga. Er positiv til dette kjøpet, så lenge vi får kvittet oss med noe andre. M. Diarra blir nok aldri like god som han var før langtidsskaden, men Lass er vel 100% tilbake i form? Er du barca eller real supporter ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Han er Real Madrid-supporter, men tapte et veddemål (med seg selv?). Khedira er et typisk Mourinho-kjøp og har vært god i Stuttgart. Det er helt klart en forsterkning for dere, en "billig" en sådan. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Selger vi M. Diarra som er over the top, og får et greit bud på Vaart, og ikke minst leier ut/selger Drenthe så kan det nok gå greit. Men for øyeblikk er midtbanen overbefolka. Ser ikke helt positivt ut for Canales' videre utvikling Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Khedira er klar for mellom 10-12 €. Billig i forhold til vår målestokk, og mye spiller for penga. Er positiv til dette kjøpet, så lenge vi får kvittet oss med noe andre. M. Diarra blir nok aldri like god som han var før langtidsskaden, men Lass er vel 100% tilbake i form? Ifølge Gillarossi så kan ikke Khedira selges for under £12M fra Stuttgart, ergo må dere ha feil da Gillarossi har 100% rett i alt han sier her på forumet. Jeg på en annen side, mener at Khedira er et godt kjøp og skulle ønske Liverpool hadde klart å hente han, som jeg lanserte rett før VM startet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis Khedira overgangen går i vasken så kan vel Mourinho hente Schweinsteiger, som gjorde det minst like bra som Khedira under VM? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er veil Schweinsteiger sammen med De Rossi og Gerard Mourinho har sett på siden starten. Khedira er nok en signering som ikke hadde kommet hvis Mourinho hadde fått noen av de han faktisk ønsket. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ifølge Gillarossi så kan ikke Khedira selges for under £12M fra Stuttgart, ergo må dere ha feil da Gillarossi har 100% rett i alt han sier her på forumet. Hva i alle dager er det du prater om? Det eneste jeg har sagt er at Khedira er et typisk Mourinho kjøp og at ryktene på den tid (Når dem var helt ferske) ikke var reelle. Jeg på en annen side, mener at Khedira er et godt kjøp og skulle ønske Liverpool hadde klart å hente han, som jeg lanserte rett før VM startet. Til opplysning: Det er en forskjell på Liverpool og Real Madrid. Føler også for å understreke det, men det blir vel bare overflødig. Nå har jeg heller aldri sagt at han var eller er det motsatte av det du sier; Dårlig. Derimot har jeg tidligere sagt at han ikke er den typen jeg ønsker til Real Madrid, det står jeg fortsatt ved. For det første så ønsker jeg ingen Tysker til hovedstaden, for det andre så ønsker jeg et skikkelig defensivt anker, et anker ala Makelele som var relativt tilbakeholden rent offensivt, det er ikke Khedira med mindre Mourinho tar noen grep. Skal for øvrig like å se den "lanseringen", men jeg tviler ikke, av alle de Tippeligaspillerne du anbefaler så gjør du en helgardering. 2 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis Khedira overgangen går i vasken så kan vel Mourinho hente Schweinsteiger, som gjorde det minst like bra som Khedira under VM? ja, d er bare å henta Schweinsteiger. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Khedira er offisielt klar for Real Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Klubben skal vistnok ha fått et bud på 20 mill € for Gago fra City, men Mourinho ville ikke selge gutten. Siden Gago spilte bra på slutten av sesongen kan det vel hende at Mou prøver en trio med han, Alonso og Khedira/Lass, eller ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tror heller på en Kaka i midtbane trioen, i en lik rolle som Sneijder hadde i Inter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Mancini har visst lagt sitt elsk på den gutten, virker ihvertfall slik. Jeg har etter avslutningen på fjorårets sesong også forstått hvorfor vi hentet han for noen år siden, endelig er han bevegelig og posisjonssterk samtidig som han gir de fantastiske stikkerne. Men €20 Millioner er mye penger, selv for Real Madrid, og spesielt når vi har så god dekning; En må ut. Mam Diarra har et godt forhold til Mourinho virker det som, han er ihvertfall veldig positiv til årets sesong og er forberedt på å kjempe om plassen etter 2 års skygge. Jeg heller snarere mot et salg av Lass, men må en annen side så er Mourinho mannen som kan gjøre Franskmannen til en klassespiller. Kjenn din begrensning. Akkurat det tror jeg Mou vil prente inn i han. 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå har vi egentlig god nok dekning i alle ledd, utenom på venstreback. Siden vi kommer til å spille med en spiss holder det med Higuain og Benzema når også Ronaldo kan tiltre på topp. Da kan også kanskje Rodrigo og Morata få prøvd seg, med mindre førstnevnte blir solgt/leid ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Som jeg alltid har sagt så ønsker jeg et nytt alternativ på midtstopperplassen, det sa jeg i fjor,i forifjor og året før der igjen, og Mourinho virker enig. Men mangelen på gode midtstoppere er stor, Chiellini er den eneste jeg hadde ønsket meg, men ellers er det få om noen i det hele tatt. Ingen er komplette, alle har svakheter. Glad det ikke ble noen Vidic, for øvrig. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Raul med 2 mål i sin andre kamp for Schalke mot Bayern Munchen. Er som jeg alltid har sagt, han er kanskje ikke en man setter inn for å åpne kampen, men hvis han spiller fra start er han god. Føler fortsatt vi er litt tynt besatt på spiss plass hvis det skulle komme skader, men spiller man 4-3-3 så kan det gå. Noen som veit litt mer om hvordan Mou skal bruke Higuain og Benzema? Kan ikke tenkte meg at noen av de er intereserte i å sitte på benken. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Mourinho vil selge Kaka Trur dere om dette? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tullerykte, står ikke noe om det i de spanske avisene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Dette tror jeg er helt sant, men siden markedsverdien er så lav siden Kaka ikke ønsker å spille hvor som helst, så unnlater Mou og Madrid å selge. Kaka er ikke en spillertype Mou er kjent for, med unntak av Deco så har han ikke hatt noen lignende i sin managerkarriere. For min egen del så ønsker jeg Kaka solgt. Som jeg sa da vi signerte han så passer han ikke inn, itilegg er han høyst overvurdert. Endret 2. august 2010 av Giallorossi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå