Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syntes der om dette da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192784

Personlig syntes jeg det hadde vært gøy og sett Robinho og C Ronaldo på hver sin kant, med en haug av overtreksfinter og annet fint, men på en annen side så vill jeg ikke at det gode laget som vi har nå skal bli splitta.

Men det hadde vært gøy å sett han i Den hvite drakta :D

leif

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Men han må jo spille i Barca eller Milan får å bli verdens beste..

Hvis du mener dette så har du egentlig ikke så mye du skulle gjort i denne tråden. REAL MADRID TRÅDEN! Ikke Barcelona tråden.

Forøvrig synes jeg at det ville vært kult om C. Ronaldo hadde kommet til El Madrid. Hadde kanskje trengt en som kan skape sjanser litt på egen hånd også. Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Men han må jo spille i Barca eller Milan får å bli verdens beste..

F**k deg. Du er bare en fanboy som ikke vet hva han snakker om. Real Madrid er BARE den mestvinnende klubben gjennom alle tider og er kåret til verdens beste klubb av FIFA.

Uansett C.Ronaldo er ikke verdt halvparten av den summen en gang. Mange andre spillere som er verdt mer enn han.

Ville mye heller hatt Quaresma eller noen lignende han. Eller Ribery, men en annerledes spiller. Passer vel bedre i 4 3 3

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Uansett C.Ronaldo er ikke verdt halvparten av den summen en gang. Mange andre spillere som er verdt mer enn han.

Ville mye heller hatt Quaresma eller noen lignende han. Eller Ribery, men en annerledes spiller. Passer vel bedre i 4 3 3

Hahahahahaha. Så mye kan du liksom.

Men nei, Ronaldo blir neppe å gå til Real Madrid med det første. Men når(hvis) han finner seg en annen klubb, da mest sannsynlig i Spania, blir det nok Real Madrid eller Barcelona, det er rimelig sikkert. Dog blir det nok ikke å skje med det første.

Lenke til kommentar
Han er alt aaalt for god for dere :yes:

heller for dårlig da.

Du burde være flau av å være Man U supporter. Til og med Liverpool er bedre (og det sier jo "Litt")

Er Liverpool bedre en Manchester United? Vi såg hvordan det gjekk sist ganger dere hadde overflodig med stjerner. Det gjikk jo helt ræva med dere en stund..

Lenke til kommentar

heller for dårlig da.

Du burde være flau av å være Man U supporter. Til og med Liverpool er bedre (og det sier jo "Litt")

Er Liverpool bedre en Manchester United? Vi såg hvordan det gjekk sist ganger dere hadde overflodig med stjerner. Det gjikk jo helt ræva med dere en stund..

Hva snakker du om? Er ikke med på Notene. (Holder ikke med Liverpool)

Lenke til kommentar

heller for dårlig da.

Hva snakker du om? Er ikke med på Notene. (Holder ikke med Liverpool)

Tipper han mente Real Madrid, under Galactico perioden, med Florentio Perez. Hvis det var det han mente, så, nei det gikk ikke veldig bra med El Madrid for å si det sånn, men jeg tror ikke at et kjøp av C. Ronaldo hadde ført til, en ny liknende periode. Akkurat nå vil jeg tørre å si at Real Madrid er et av de tre beste lagene i hele verden, kanskje til og med det beste, og da tror jeg det skal mye til for at laget faller sammen på grunn av et spillerkjøp, og jeg mener for den saks skyld at det laget vi har nå er vel så bra. Men som jeg har sagt før så hadde det vært gøy å sett C.Ronaldo løpende rundt på Bernabeu, i en vakker hvit drakt. Noe som jeg tror kommer til å skje, men ikke i år, men om et år eller to.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ, grufull eller slem: Men jeg håper han aldri kommer til å spille i en hvit, spansk drakt. Han er flink med ballen men jeg syntes han er en blærete skuespiller. SÅ dere sleiken hans mot Aston Villa i dag? :yucky:

Bort i fra den diskusjonen

Men vi har kanskje sikkert oss to talenter:

Daniel Opare, 17 år

Sebastian Pinto

Enig der, han er gos når han spiller fotball men kunne blitt veldig mye bedre hvis han hadde sluttet med den filminga. vil heller at Madrid kjøper noen talenter :yes:

Lenke til kommentar

heller for dårlig da.

WTF?! Liverpool bedre enn Manchester United! dagens.. :!:

Hvorfor er ikke Manchester det mestvinnende laget i England? kan du svar epå det? Neppe

Herregud da....prøv nå å være LITT sakelig i diskusjonen da, selv om den ikke hører hjemme i denne tråden! I dag er Man U. et bedre lag enn Liverpool. Det er bare å se på tabellen og hva disse to lagene har prestert i det siste, også de siste årene. Gjennom tidene kan man si at Liverpool er en "bedre" klubb enn United.

PS: Er hverken Liverpool eller Man U supporter, Real Madrid er mitt lag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...