tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jepp, men når han nå sentret til Granero (det var han sant?) burde han nesten skutt selv. Han hadde en bedre sjanse enn Granero nesten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Haha La Liga er fucked. Sykt, 1-2 faktisk. Ganske pent... OOOPH, for et mål. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvor ofte scorer lag to mål på Bernabeu? Pen prestasjon det der, gitt. Endret 2. mai 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Haha også er det 2-2. Jesus. La Liga. Marceeeelo. Syk ball inn da. Granero eller Xabi med ballen? Endret 2. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Yes Marcelo! Men herligheeet så dårlige man har vært defensivt. Var granero med innlegget tc47 Endret 2. mai 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 3-2 til Real nå på Ronaldo frispark mon tro? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 MÅ få gjort ett eller annet med forsvaret, for detta var surr. Greit nok den med Albiol, shit happens men resten har også vært surrete. Få bytta ut Granero, han er ikke helt i form. Fin assist, men ellers så blir det litt for mye tull, dessverre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Grisedårlig. Vi er elendige defensivt, som jeg har sagt 100 ganger tidligere; Midtstopper-rekka er ikke klasse-matriell. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror nok dette skal gå ganske greit, men det er farlig bakover når spesielt Albiol har tatt ferie. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har et forslag; Selg hele forsvarsrekka! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 2 stk alene med keeper. VÅKNE I FORSVAR! Kaká av Benzema inn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Skal ikke være mulig at 2 stykker kommer alene på den måten. 20 min å score på, dette begynner å haste. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Utrolig slapp innsats og innstilling. Vi gidder ikke sette inn vårt neste gir, det er enkelt å se at vi har et også i dag. Må si min tolmodighet med den forsvarsrekka vi har i dag går mot det absolutte bunnpunkt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Begynner å få en ordentlig dårlig følelse. Osasuna begynner vel å drøye bigtime vært øyeblikk også. "og Barcelona har målforskjellen på sin side, så man kan si de har 1 ekstra poeng" Canal + kommentatoren har tydeligvis ikke lest la liga reglene om innbyrdenes oppgjør. Endret 2. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Mario hoppet sikrer seier, Fantastisk! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Takk! ...Da kan jeg skru over til Lazio-Inter 1 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 UTROLIG unødvenig å gjøre denna kampen spennende. Forsvaret i dag var vel, uff. Kjipt at vi mister Marcelo neste kamp, han er alltids kjekk og ha med, skaper mye. Gago var god i dag, herlig å se han kaste seg inn i dueller. Fikk nesten ett mål med rævva også. Også fint med ett innhopp fra en castilla-spiller også, selvom jeg kanskje heller ville hatt innpå en spiller som kunne hevet laget et hakk, men man får ta av det man har. Borte mot Mallorca, det blir en vanskelig kamp. Laget må heve seg gaske så meget for å få med seg 3 poeng. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Æsj, håpet i det lengste at dere skulle drite dere ut mot Osasuna, men dere er vanskelige å slå på Bernabeu. Må trekke frem Marcelo nok en gang, han blir fort glemt på et lag med navn som Ronaldo, Kaka og Benzema, men han er drit god. Da får vel vi bare ta det mot Sevilla borte, det blir tøft. Tviler på om dere får noen nye fuck-ups i de siste kampene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ronaldo igjen? Jeeez, måtte stikke etter 85 min. Trodde faktisk at det skulle bli uavgjort. Link til målet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå