Herr Brun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gleder meg til i kveld, ja. Får i det minste se noe god fotball. Går glipp av Chelsea - AV Jeg vet ikke helt hvem jeg håper kommer til å vinne, for å være ærlig. Jeg håper mest på en intens kamp med masse sjanser, mål og bra spill. Måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 noen fler som har tenkt seg til HardRock cafe i oslo for å se matchen i kveld eller?? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Bor ikke i Oslo, og uansett så er det vel 18 års grense? Har f**n ikke C+ heller, så enten må jeg kjøpe kampen en plass eller så blir det dårlig stream Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) HardRock Cafe har altfor høy manndomsfaktor for meg ihvertfall, tragikomisk... Btw: Hvor har det blitt av brukeren Higuain? Endret 10. april 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Si det Skal nesten vedde penger på at Higuain, Ronaldo og Messi putter minst et mål hver i dag. Endret 10. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Apropos veddemål, husk Barca-avataren hvis dere taper i kveld. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Husker vi hadde veddemål, men ikke hva det var. Du har ikke lyst til å kopiere det inn i et innlegg? Endret 10. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Var ingen "vi". Du veddet med deg selv. Hvis Bareclona vinner begge El Clasicoene neste år eller vi vinner serien nå skal jeg bruke Barca logo som avatar i hele 2010 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du svarte på det, gjorde du ikke Faen da må vi vinne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du svarte på det, gjorde du ikke Faen da må vi vinne Joda, jeg sa jeg skulle huske det. Og det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Skal du kjøpe Barca-drakt? Likte Figo sin bedre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) faen, jeg skrev barca logo ja, da ble det litt verre Endret 10. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ahh jeg hater dette her, tiden går så sakte, vil bare bli ferdig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ser at Barca fortsetter å bruke Champions League patchen,den som er beregnet for bruk i Champions League !! Veldig rart må jeg si. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Haha!! Det er jo fremdeles hands vel? Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Før kampen virket det som om det var en slags stillhet mens de spilte musikk fra Once Upon a Time in the West. Er dette en sang som vanligvis spilles før kamp? Eller var det en form for markering for noe? Ser lite La Liga, så jeg vet ikke hva drillen pleie å være på Santiago Bernabeu. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Var en markering for ett eller annet. Utrolig kjipt mål, men har trua. Noen ganger blir det for store rom mellom forsvar og midtbane som keita eller wassevah, plutselig blir stående alene forran forsvaret. Ser også flere ganger at man omtrent gjør hva som helst for å ikke skyte selv. Etter en fin kontring så kommer Marcelo i ganske fri bane, men så stopper han opp og slår en håpløs krysspassning mot Ronaldo, ikke smart. Marecelo har forresten vært god i dag, det skal han ha. Frykter at det snart kommer et rødt kort, er hissigt utpå der, og spesielt Xabi roter seg oppi mange farlige situasjoner. Vil gjerne se en guti uttpå der også snart, trenger litt kreativitet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Med en gang de skal til å skyte ser de veldig nervøse ut og nøler for mye. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fy fader så veikt.. Hva Van der Vart har å gjøre utpå der er beyond me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå