Gonzolaz Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Herrejesus, hva er galt med Casillas i kveld? Uansett, var bekymret for denne kampen, men burde bli greit nå. 1-2 mål til i andre omgang. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Andre omgang var elendig, kjedelig. Men Higuain har nå scoret like mange mål som i fjor, og med 10 kamper igjen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ronaldo og Higuain er dødsviktige for laget. Fine mål av begge to. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En god første omgang, påfulgt av en elendig andre omgang. Synd vi ikke klarer å utnytte forsvarsklippen Ustari's merkverdig avgjørelser fra tid til annen. Dette kunne blitt en kalas seier... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Atletico leder ufortjent 1-0 (...Eller 0-1 om du vil). Vi misser på 3 100 % sjanser. Denne her må vi bare vinne, har en slitsom bror ved siden av meg... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Herlig med seier mot Atletico igjen, vel fortjent. Kanskje spille Arbeloa som spiss? Nydelig pasning, nydelig scoring. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det ble seier til slutt. Vårt spill sitter mer og mer. Vi er vesentlig bedre enn Atletico. I første omgang utgjør Atletico i praksis ingen trussel, svakt å se at et (Egentlig) topplag legge seg så lavt etter skåringen. Andre omgang starter vi best og fortsetter selv etter 2-1 skåringen. Men på 3-1 så ser jeg svakhetstegn, hvorfor i alle dager legger vi oss bakpå da? Vi gir Atletico en mulighet om å komme inn i kampen igjen, og med litt udyktighet (...Og uheldighet) fra Xabi gjør den tankegangen fullkommen. De kommer heldigvis ikke lenger enn dette, men vi klarte aldri å virkelig kontrollere kampen etter dette, selv om vi skapte et par fete sjanser... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Små kjedelig kamp, Racing fikk etterhvert overtaket på oss. Heldigvis har vi litt flaks med oss og Pipita på topp. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Spiller Palanca fortsatt for Castilla eller dro ha i sommer? Fant det ut, han var utlånt til CD Castellón Endret 7. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 God nyhet! De la Red kan være tilbake til høsten Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spennende å se hvor mye han har tapt siden pausen. Hvordan har han egentlig trent siden kollapsen? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han har vel ikke trent noe med ball. Det eneste jeg vet er at han har vært igjennom haugevis med tester. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tenkte mer på den fysiske formen, har han fått lov til å ta joggeturer og sånn eller har det vært forbud mot det også. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Forøvrig så bekrefter Guti i et intervju at dette er hans siste sesong i Real Madrid. Utrolig synd, har alltid vært en stor fan av Guti, elsker spillestilen hans når det fungerer. Blir spennende da å se om Canales kommer inn i sommer. Endret 9. april 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Utrolig synd ja Ingen er bedre enn Guti til å slå passninger når han er i form! Håper han får en verdig avslutning på karrieren i Madrid med seriegull. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Synd med Guti, ja. Men det er på tide også, slippe ungutta litt frem, satser på at Canales kan få lurt seg inn på laget til neste år, det hadde vært snygt. Merker at det snart er El Clásico nå, blir nervøs av den minste tanke på kampe. Ugh som jeg hater dette, gruer meg til timene før kamp, måtte det gå bra til slutt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kunne ikke vært mer enig. Har slengt med kjeften som aldri før, før denne sesongen. Taper vi i morgen vil det se veldig svart ut. Umulig? Ikke vet jeg. Men jeg tipper på et grufult tap, forbereder meg ihvertfall på det. 1 poeng og uavgjort tar jeg som seier. Hvor er det folket skal se kampen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fy faen, gleder meg så jævlig til i kveld. Håper Real vinner, vet ikke helt hvorfor. Ronaldo > Messi for min del. Blir en syk kamp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå