Gonzolaz Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Er ikke noe å si på at ungdomssystemet har vært latterlig dårlig de siste årene, den som slo igjennom sist var vel Casillas. Granero spiller jo en del nå, men er ikke helt hva man kaller et stort gjennombrud. For tiden mener jeg de fleste i Castilla er for dårlige til å gå opp, selv om jeg håper på denne Marcos Alonso. Nedover i systemet er det flere veldig spennende spillere, men det må nok en liten revolusjon til i ungdomssystemet før det blir noe av disse. Men dette var jo noe Valdano hintet til i begynnelsen av sesongen, håper vi ser noen forrandringer i Castilla til sommeren. Igjen, det er nok ikke så mye i disse "nyhetene" om spiller som Rooney osv... ellers vurderer jo Real Madrid på mange spillere, men om man faktisk legger in bud er jo en hel annen sak. Det meste er bare avis snakk. Og som andre sa: vi gir i alle fall kompensasjon for andre sine spillere. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Jeg blir 18 den 11 april. Også kjent som dagen for El Clasico. Planen er å se kampen på Bernabeu, men jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal få billetter. Jeg har meldt meg inn på realmadrid.no, men medlemskapet er ikke aktivert enda. Hvordan er sjansen for å få billetter til denne kampen? Noen som har prøvd før? Takker for alle råd som kommer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hehe, den er nok dessverre utsolgt Du har derimot Valencia kampen helgen etter, ikke akkurat en kjiip kamp... Endret 17. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kan jo dra nedover å satse på svartebørs Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Man får alltids tak i billetter, bare man har penger nok Er vel sånn at rm.no har god sjangse til å få tak i billetter så lenge det er x antall som skal nedover og se kampen. Send mail til de, mener det er [email protected] som du skal sende til, men ikke helt sikker. Ikke mye svar jeg kunne gi deg, men som sagt, send en mail, da får du sikkert svar. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe, den er nok dessverre utsolgt Du har derimot Valencia kampen helgen etter, ikke akkurat en kjiip kamp... Trodde ikke billettene var lagt ut til salg enda jeg... Og hovedgrunnen til at jeg ønsker å dra over er at det er bursdagen min Har sett en pakketur som ser grei ut, har ikke med flybilletter, men det kan jeg jo fikse ellers. Problemet er at det virker som de bare selger en billett i pakken og det blir det fort uaktuelt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hadde ikke undersøkt før jeg skrev, men antok det: http://www.reiseshop.no/fotballreiser_real_madrid Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, virker som disse selskapene som selger pakketurer har billetter de vet de får som de selger ut. For på realmadrid.com har de ikke startet salget enda, ikke til Atletico kampen heller 27 mars. Noen som veit hvor lenge før de begynner å selge billettene? Til Sporting kampen nå til helgen så startet de 12 mars for "holdning members", hva enn det er, 14 mars for "international madridista" og 15 februar for alle andre. Tipper "international madridista" betyr folk som er f.eks medlem av realmadrid.no Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er det ikke sånn at de starter å selge billetter fra stadion 3 eller 5 dager før kampen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Dette er hvordan det er mot Sporting som er den 20: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?c=RM_Partido_FA&cid=1202777459111&language=en&pagename=RealMadrid%2FComunes%2FPresentacion%2FpintarEntradasFutbolPopup Så det er litt anderledes fra hvordan medlem man er og fra telefon, nett og fra stadion. Endret 18. mars 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da var flybilletter, hotell og billetter fikset og jeg er på Estadio Santiago Bernabéu den 11. april på min 18 års dag. Det ble dyrt, men det for gå. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Lagene i kveld: REAL MADRID: Casillas; Arbeloa, Ramos, Garay, Marcelo; Xabi Alonso, Lass, Granero, Van der Vaart; Cristiano Ronaldo e Higuaín SPORTING: Juan Pablo; Lora, Gregory, Botía, Canella; Rivera, Camacho, Morán, Diego Castro, De las Cuevas; Barral Vet ikke hvorfor Albiol ikke starter men... skulle ønske Pellegrini kunne spare seg for å spille Granero så mye. Hvis vi leder greit mot slutten håper jeg vi får se Marcos Alonso debut, som er med i troppen. Bare å ta av Granero og Marcelo opp på midtbanen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Sist gang Ronaldo hadde et slikt kroppsspråk på banen som han har idag, var imot City ifjor når han hadde den famøse "tracksuit" episoden.. Virker veldig misfornøyd utpå der. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Skjønner han godt, spillet er ikke bra. Feilpasninger og helrævva innlegg hele tia. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Herregud. 0-1 sporting. Få ut Granero og sett innpå noe med litt fart i, dette spillet her hører hjemme i adecco. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hjalp visst å skrive ned min frustrasjon, 2 kjappe madridmål. Tok en Northug, lot motstandern få lede litt før man stikker i fra, kjekt. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Dårlig kamp men 3 poeng er viktigst, litt press på Barcelona i morgen. Men spillet må bli bedre, Getafe i uken og Atletico i helgen, det kan begge bli vanskelige kamper. Ronaldo hadde en "off-dag" i dag, men fint at Higuain puttet sitt 20 mål på 21 kamper Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Selv om Ronaldo hadde en "off-dag" så skal man ikke glemme at han hadde to assist. Viktig med seier, og har en følelse at Barcelona taper poeng i morra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Selv om jeg fortsatt er irritert siden de ikke sendte Roma, så var Real/delvis Inter et godt andre valg. Begynte å tvile da Sporting flakset inn 0-1. Men, det skulle bare mangle at vi slo tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå