Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Er ikke noe å si på at ungdomssystemet har vært latterlig dårlig de siste årene, den som slo igjennom sist var vel Casillas. Granero spiller jo en del nå, men er ikke helt hva man kaller et stort gjennombrud. For tiden mener jeg de fleste i Castilla er for dårlige til å gå opp, selv om jeg håper på denne Marcos Alonso. Nedover i systemet er det flere veldig spennende spillere, men det må nok en liten revolusjon til i ungdomssystemet før det blir noe av disse. Men dette var jo noe Valdano hintet til i begynnelsen av sesongen, håper vi ser noen forrandringer i Castilla til sommeren.

 

Igjen, det er nok ikke så mye i disse "nyhetene" om spiller som Rooney osv... ellers vurderer jo Real Madrid på mange spillere, men om man faktisk legger in bud er jo en hel annen sak. Det meste er bare avis snakk.

 

Og som andre sa: vi gir i alle fall kompensasjon for andre sine spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Jeg blir 18 den 11 april. Også kjent som dagen for El Clasico. Planen er å se kampen på Bernabeu, men jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal få billetter. Jeg har meldt meg inn på realmadrid.no, men medlemskapet er ikke aktivert enda. Hvordan er sjansen for å få billetter til denne kampen? Noen som har prøvd før? Takker for alle råd som kommer. :)

Lenke til kommentar

Hehe, den er nok dessverre utsolgt :)

 

Du har derimot Valencia kampen helgen etter, ikke akkurat en kjiip kamp...

 

Trodde ikke billettene var lagt ut til salg enda jeg... Og hovedgrunnen til at jeg ønsker å dra over er at det er bursdagen min :)

 

Har sett en pakketur som ser grei ut, har ikke med flybilletter, men det kan jeg jo fikse ellers. Problemet er at det virker som de bare selger en billett i pakken og det blir det fort uaktuelt.

Lenke til kommentar

Ja, virker som disse selskapene som selger pakketurer har billetter de vet de får som de selger ut. For på realmadrid.com har de ikke startet salget enda, ikke til Atletico kampen heller 27 mars. Noen som veit hvor lenge før de begynner å selge billettene? Til Sporting kampen nå til helgen så startet de 12 mars for "holdning members", hva enn det er, 14 mars for "international madridista" og 15 februar for alle andre. Tipper "international madridista" betyr folk som er f.eks medlem av realmadrid.no

Lenke til kommentar

Lagene i kveld:

 

REAL MADRID: Casillas; Arbeloa, Ramos, Garay, Marcelo; Xabi Alonso, Lass, Granero, Van der Vaart; Cristiano Ronaldo e Higuaín

 

 

SPORTING: Juan Pablo; Lora, Gregory, Botía, Canella; Rivera, Camacho, Morán, Diego Castro, De las Cuevas; Barral

 

Vet ikke hvorfor Albiol ikke starter men... skulle ønske Pellegrini kunne spare seg for å spille Granero så mye. Hvis vi leder greit mot slutten håper jeg vi får se Marcos Alonso debut, som er med i troppen. Bare å ta av Granero og Marcelo opp på midtbanen :)

Lenke til kommentar

Dårlig kamp men 3 poeng er viktigst, litt press på Barcelona i morgen.

 

Men spillet må bli bedre, Getafe i uken og Atletico i helgen, det kan begge bli vanskelige kamper.

 

Ronaldo hadde en "off-dag" i dag, men fint at Higuain puttet sitt 20 mål på 21 kamper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...