Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen slutt. Ble 1-4 til slutt, i en kamp hvor Real Madrid skoret alle målene. Higuaín med 3 mål, synd at han er så dødlig i la liga, men i CL så forsvinner han. En helt grei kamp idag. En haug med frispark, skittent spill og annet tull som gjør at det ikke blir helt den vakreste kampen å se på. Men gjennomfører det til godkjent i min bok.

Lenke til kommentar

Les litt mellom linjene. Jeg er fullstendig klar over at RM får frem spillere selv, men "poenget" er at driver med hesejakt på spesielt våre spillere. Chelsea supporterne var ikke spesielt fornøyde med måte RM snappa opp Robben husker jeg, så du burde vite litt om hvordan leksa er selv.

 

Becks, Nistelrooy, Heinze, Ronaldo. Hvor mange har gått andre veien?

 

Francoklubb.

Lenke til kommentar

Haha, dummeste jeg har hørt The Game, Real Madrid er den klubben i europa som har fostret opp flest spiillere i de store europeiske ligaene. Det at en eks. president sier at Madrid ønsker Rooney er et tulle rykte. Det at TV2 er en kilde hjelper ikke akkurat. Og hvor mange spillere har United rappa fra andre klubber, syntes at det var mye oppstyr rundt Macheda og at Lazio(?) mente United hadde tatt han, det samme var vel med Roma og Petrucci.

Lenke til kommentar

Det er så utrolig latterlig hvordan mange United-supportere blir så sykt forbanna over ting som står i avisen. Når en president som fikk sparken pga juks sier at Real Madrid vil ha Rooney så kliker det helt. Skal vi Madridistas f.eks bli sure på Bayern fordi de kjøpte Robben? Dere tar jo helt av bare en avis skriver om noe som har med at Madrid har sagt noe om Manchester. Skjønner ikke helt greia. Ta dere en bolle og slapp litt av.

 

Jorge Valdano har også sagt i et intervju for litt siden av Rooney ikke er aktuell.

 

Du har forresten solgt deg når du drar frem Franco, The Game. Viser godt hvordan kunnskaper du har om dette.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Real Madrid er og forblir et kjøpelag, end of story. Kjøpet stjernespillere for x-antall millioner, ryker ut av CL - trener sparkes. Skjer gang, på gang, på gang, på gang. Kanskje på tide å bygge opp noe selv istedenfor å alltid/nermest alltid kjøpe ferdige produkter? 11 stjernespillere som absolutt ikke spiller sammen som et lag, ender vel med tap mot Barca hjemme og sparket Pellegrini.

Endret av Highfivex
Lenke til kommentar

Personlig ser jeg ingeting galt i å kjøpe spillere. Bedre å betale en klubb godt med penger for en spiller enn å lure spillern vekk for småpenger. Jeg syntes spesielt ikke det er noe galt å kjøpe spillere når man selv har pengene. Kan skjønne det når det gjelder klubber som har en sjeik Abdull mohammed som bare sender penger inn i klubben, men når man har tjent de selv, ser jeg ikke problemet.

 

Kunne gjerne tenke meg å la trenere få tid og bygge opp ting og tang jeg, Highfivex. Uheldigvis bestemmer ikke jeg så mye, ta heller å send et brev til mr Perez ang det.

 

Men jeg syntes at ting er på "bedringens vei" når det gjelder dette. Valdano har lenge gått ut og sagt at de har full tillit til Pellegrini, kjøpt tilbake f.eks Granero, prøver på med unge som f.eks Mosquera, samt kjøper spillere mer for fremtiden. Han har også sagt dette med at han gav de unge før, som Mata osv, for liten tid og at han vil nå prøve. Noe jeg håper.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Mye av den "respektløsheten" skyldes pressen. Sånn som nå f.eks, drar enormt mye ut av en sak som ikke er en sak, noe som gjør at vi sitter her og skriver. Men også, Calderon har en god del av skylden han og. Perez derimot er en gentleman og ærlig herre, selvom han er litt for glad i å bla opp cash.

Lenke til kommentar

Heksejakt?

 

* Becks

Her har United og Fergie bare seg selv å takke, de ønsket å selge deres nummer 7. Han var vel forøvrig den andre eller tredje Engelskmannen som hadde signert for Madrid på det tidspunktet?

 

* Nistelrooy

At Fergie kranglet med deres daværende viktigste spiller, er selvsagt ikke Madrid sin skyld, ei heller ikke krangler mellom Ruud og C.Ronaldo.

 

* Heinze

Dette er lavmål. You begged us to buy him.

 

* Ronaldo

Eneste punktet (Spilleren) hvor jeg kan forstå det til en viss grad. Dog var det under Calderon denne heksejakten startet (...Og sluttet).

 

* Robben

Igjen, det var spillerens ønske om å dra, at han hadde hatt en fantastisk fjorårssesong som gjorde Chlesea-supporterne småbitre kan ikke Real klandres for.

 

Uansett, jeg ser poenget ditt. Det burde alle se: Pengene, de massive pengene vi har invistert i omtrent samtlige sommer vinduer. Alle burde forstå at det er bittert å se en såpass rik klubb. Men det blir helt feil å fremstille det som at vi faktisk har "Stjelt" spillerne, i omtrent samtlige overganger de siste årene har vi betalt overpris som du nesten kan få blodsmak i kjeften av. Real er og blir en Gentlemans-klubb, eller i dine ord: En klubb for de høyere makter og en Rikmannsklubb.

 

Eivicious sa det forøvrig relativt greit ;)

 

Bedre å betale en klubb godt med penger for en spiller enn å lure (Unggutter) vekk for småpenger.

 

 

Francoklubb.

Drittlei slike utsagn, dette gjelder forsåvidt generelt sett. Dette er informasjon allmennheten på langt nær har! Informasjon blir gjemt eller skjult på en eller annen snuskete måte.

 

For min del toppet det seg under Calciopoli. Hvor alle og enhver hadde en mening, om det var rett eller galt, mild eller streng straff. Alle spikret opp bevis etter bevis som at det skulle vært knallhard fakta.

 

Alle Madristas: Han har et poeng vedrørende talentoppfostring. At vi fostrer opp mange mellomgode o.l, det har ingenting med saken å gjøre, det er hva vi faktisk bruker og har i stallen som teller. Der er det relativt få som er, og enda færre som blir brukt.

Selvsagt er dette tildels forståelig da enhver Madrista er utolmodig av ragn, og resultater og ikke minst spill kreves vært eneste år.

 

Respektløsheten: Er det rart at dette utrykket kun ble koblet til Madrid, under Mr. Calderon's regime? Svaret er igrunn selvforklarende. Under hans regime, var det en mørk, mørk tid i Madrids gater.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...