Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Hadde Pipita klart å putte balle 2 cm mer til venstre og sentra til Ronaldo ved den andre situasjonen, jeg kommer ikke til å sove godt i natt. Dette er bare møkk, bare dritt, latterlit hvor mye alt revner i andre omgang. Blir bare tull, alt sammen, tøys og tull. La oss lage vår egen cup, så kan vi vinne den, eller hvertfall komme oss videre fra en forpult 8-delsfinale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør så jævlig vondt, i fjor var det ikke så ikke, greit nok, vi var ikke gode nok til å gå videre, Liverpool vant fortjent. Men dette er bare faenskap, kampen skulle vært avgjort i første omgang, vi hadde fortjent det i kveld. Greit nok at vi ikke har vunnet siden 2002, greit nok! Det er ikke lett å vinne CL !!! Men hvorfor i helvete klarer laget ikke en gang å komme seg til kvartfinalen eller semifinalen, det skal vi da for helvete klare. Hva feiler laget?! Hvorfor kommer vi ikke forbi der vi er nå? Greit, vi har ikke hatt et fantastisk lag i alle år, men selv før sommeren i år har vi hatt et lag som, jeg mener, er godt nok i det minste til å komme til kvartfinalen, iverthafall minst EN gang på SEKS år!! Hvorfor satte ikke Higuain den sjansen, den var hundre prosent, jeg var helt siokker på at han skulle score, ja, det var jeg. Jeg er lei av å ikke komme lengre i CL, vi har 9 CL, vi trenger felre, dette rer ikke godt nok!

Lenke til kommentar

Jeg gråter nærmest her jeg sitter, utrolig skuffende. Higuain misser på åpent, velger å skyte når ronaldo er på åpent, vi blir snytt for straffe og vi har en manager som bytter inn raul for kaka. Greit, Kaka var dårlig, men vi har 10 min igjen og må score 2 mål. Også går han ikke over til 3 mann bak. Herre, jeg hadde kunne styrt laget bedre. Pellegrini er borte for uka er slutt.

Lenke til kommentar

Jeg gråter nærmest her jeg sitter, utrolig skuffende. Higuain misser på åpent, velger å skyte når ronaldo er på åpent, vi blir snytt for straffe og vi har en manager som bytter inn raul for kaka. Greit, Kaka var dårlig, men vi har 10 min igjen og må score 2 mål. Også går han ikke over til 3 mann bak. Herre, jeg hadde kunne styrt laget bedre. Pellegrini er borte for uka er slutt.

Nei! jeg liker Pellegrini, han er den beste managerern vi har hatt siden Capello og del Bosque, han må fortsette! vi trenger kontinuitet, Pellegrini er perfekt for Real, men det er bare at vi har en jævlig vanskelig barriere for å komme videre i CL, han trenger mer tid for å jobbe med dette.

Lenke til kommentar

Tror ikke Teipball mente det, men heller at han trodde det, forhåpentligvis har han ikke rett, og ærlig talt tror jeg han heller ikke har det. Perez-styret virker mye mer rolige og komfortable i nåværende stund, de har verken klaget eller gitt noen indikasjoner på at noe slikt skal skje (Selv om Madrid som oftest holder stritt med slik info). Dog tror jeg årets El Classico blir avgjørende for Pellegrini's skjebne, taper vi den, og heller ikke overbeviser, så er nok hans dager talte, dessverre.

Pellegrini var det beste alternative vi hadde i sommer, får han tid kan han definitivt utvikle dette laget til noe stort noe. Men tid er mangelvare, og mtp hvor mye Perez har spyttet inn (Ikke personlig) så ville jeg også ærlig talt skjønt en slik avgjørelse. Uansett så har jeg stor tro på seriegull og Happy-Thought's, vi ligger per dags dato best an i det racet der, itilegg slipper vi å delta i en ubetydlig hjemlig cup og nå også CL. Et fokus. Det burde uten tvil være lettere å fokusere da.

Lenke til kommentar

Det er det vi sier vær jævla gang, "ja, nå er vi ute av CL, så da får vi fokusere på La Liga", vi så jo vor jævlig bra det gikk i fjor, NEI, i år taper vi 8-0 hjemmer i Clasico, garantert,jeg viste allerede når Ramos sa at vi skulle vinne 3-0 at vi var ute, hvorfor kan vi ikke fokusere på det laget må gjøre, man kan ikke tippe slike resultater,

Man tror man har allerede vunnet kampen, men kampen spilles når kampen spilles, ikke når man tipper i hodet sitt,.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Mene ikke at Pellegrini skal bli sparka, men det at han bytter ut Kaka, en av få spillerne som faktisk kan sette fart med ballen, skjønner jeg ikke. Vi burde hatt så mange offansive spillere på banen de siste 10 min når vi MÅ score 2. Han endte jo å opp med å sette inn Diarra for Arbeloa 5 min senere. Det forteller også noe om hvilken ikke ekisterende bredde vi har når det gjelder spisser. Greit Benzema var skadet. Men skjønner virkelig ikke at det ikke ble hentet inn en ny spiss i januar når van Nistelroy forsvant.

Jeg TROR også at Pellegrini forsvinner, Perez så ikke akkurat fornøyd ut etter kampen, og med finalen på Bernabeu så var denne CL sesongen viktigere enn de forrige. Alltid hatt sansen for Wenger, så får vi ikke han kan vi beholde Pellegrini.

Lenke til kommentar

Wenger!? Tror du vireklig han kommer? NEI! Vet du hvem som kommer? Den største treneren som det er mulikghet for å kommer er Murinho, men vil vi han? Nei, selvfølgelig ikke! Ikke ta meg feil, jeg elsker Muruho, men jeg vil ha han i en annen klubb å glede meg over han der, ikke i Madrid, det er ikke rigkit. Jeg elsker Wenger, men han forlater ikke Arseal, han er der til slutten, han var sikkert interessetrt i madrid i sommer. men selvøfolgelig valgte han ikke Madrid, for han viste, Han viste at Madrid aldri kommer til kvarten i CL, se på Arsneal, knuste Porto, LETT! Håper Murinho kommer til kvarten og skjønner at det ikke er noen vits i å gå til Madrid.Hvem er det igjen da? Benitez? HA!

Lenke til kommentar

Gonzolaz: Nå høres du tåplig ut.

Wenger er en våt drøm selvsagt, men jeg tviler på at han er klar for å flytte på seg. Men jeg hadde uten tvil byttet ut Pellegrini for Wenger, mannen er rett og slett genial på alle mulige måter! En Mou vil tilfredsstille enhver Madrista, dog vil spillet bli anstrengt og kjedelig og i lengden vil det aldri fungere. Dessuten er han ikke en Manager du beholder over en lengre periode, og det er akkurat det vi trenger.

Alt i alt, det finnes bedre enn Pellegrini, men de er høyst sannsynlig ikke villige til å dra.

Lenke til kommentar

[...] han var sikkert interessetrt i madrid i sommer. men selvøfolgelig valgte han ikke Madrid, for han viste, Han viste at Madrid aldri kommer til kvarten i CL, se på Arsneal, knuste Porto, LETT! Håper Murinho kommer til kvarten og skjønner at det ikke er noen vits i å gå til Madrid.Hvem er det igjen da? Benitez? HA!

Det her gir jo ingen mening. Selvfølgelig visste han ingenting om hvor Real ville havne. Skal vedde på at han var mer usikker på egne sjanser i Arsenal, men han er lojal mot klubben, og jeg tror heller ikke han drar med mindre han får sparken. Real burde virkelig gått videre i kveld, men når man bommer så grovt som Higuain greide å gjøre fortjener man egentlig ikke å gjøre det. Glem heller ikke megabommen til Lisandro på slutten, det burde vært 2 til Porto der.

Lenke til kommentar

Blir Pellegrini sparka nå da, nei, da blir jeg mer skuffa en i dag. Nå må man for guds skyld la en trener få sitte litt. Han har noe på gang, men må bare gi alt litt mer tid, mer tid enn ønskelig, men helvette heller har ikke så jævlig mye å tape på det nå uansett. Ønsker virkelig ikke å våkne til overskrifter om at Pellegrini må gå.

Når det gjelder kampen så er 1 omg gang godkjent, det ble en god start med tidlig mål og alt. Men så var det dette med å sette sjangser, herregud, herregud og atter herregud. Det stolpeskuddet til Higuaín kommer til å plage meg i lang lang tid. Merker nesten at jeg får tårer i øynene av tanken på at finalen spilles på Bernabeu, og det uten Madrid. Det er bare så jævelig irriterende å se hvordan spillet rakner totalt i andre omgang. Det er bare ett eller annet som er så utrolig galt med spillet, men jeg klarer ikke sette ord på det. Alle blir veldig statiske, ballen kommer til midten men der står spissene og alt og ser på hverandre mens de traller på en sang. Jeg mener altså, hvor vanskelig kan det være å spille fotball. Savner en plan framover, savner at alle vet hva de skal mer, savner at man utnytter sjangser, savner at ikke alt bare ender opp i ingeting, savner kreativitet. Og det siste burde ikke være det største problemet når man har C.Ronaldo, Kaká, Guti osv på en bane. Alt blir bare så meeh.

Må gi litt ros til Ronaldo. Måten han hele tiden drar med seg ballen i angrep, setter fart, utfordrer og gjør ting fancy samtidig som han gjør det enkelt. Magisk. Uten han tror jeg dette kunne gått meget verre.

Albiol syntes jeg også var solid i dag, som vanlig. Han er en bauta, godt å ha en man alltid kan stole på bak der.

Men jeg må si jeg savnet en Xabi og ikke minst en Marcelo på kanten. En xabi som kunne strødd med gode baller istedet for å rote dem borte på midten. Og en liten duracell-marcelo som løper og hopper rundt og danser seg rundt folk på kanten.

Blir en tung måned.

Lenke til kommentar

Ja, hadde ikke skapt god stemning det, tror nok Pellegrini da forsvinner ganske fort, eller får max til sommeren for å vinne ligaen, men uten noe særlig progresjon i CL forsvinner han uansett om vi vinner La Liga og slår Barca hjemme. Synd.

Ja, det er faktisk synd. Liker Pellegrini, og han hadde fortjent bedre. Uheldigvis gjorde ikke Higuain jobben sin i dag, det må nevnes. Vet han har vært fantastisk for dere og at han er et stort talent osv, men det ble for svakt av han når det VIRKELIG telte i kveld.

Synd for dere; same procedure as last year ble det vel.

Lenke til kommentar

Gonzolaz: Nå høres du tåplig ut.

Beklager min veldig dårlige tone, men dette er noe av det mest skuffende jeg har opplevd som RM supporter. Sa til meg selv i hele dag, "dette klarer vi ikke". Jeg gjorde dette for å sørge for å ikke bli skuffet. Men i første omgang ble jeg utrolig optimistisk, mente nesten at vi allerede var igjennom. I fjor gikk vi fortjent ut til et sterkere Liverpool, men i kveld hadde vi virkelig fortjent å gå videre, derfor er dette så utrolig skuffende.

Jeg håper likevel at Pellegrini får fortsette, CL tap til tross, denne mannen fortjener å fortsette.

Ønsker virkelig ikke å våkne til overskrifter om at Pellegrini må gå.

Hehe, etter dette kommer nok Marca og AS til å lokte blod, blir nok masse kritikk og snakk om at Pellegrini må gå et par uker nå.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Skal man sparke manageren fordi laget taper en ussel kamp, en match dere dominerte atpåtill? For en sjelløs kjøpeklubb RM er og alltid har vært. Supporterkulturen i Spania og Madrid spesielt er forkastelig. Dette er ikke kritikk av dere, men av måten RM drives på.

Virker dog som enkelte her tror RM har enerett på CL, men det har de ikke. RM vant E-cupen 7 ganger rad under Francotida på 50-60 tallet. Siden den gang har dere "bare" ("" fordi det er latterlig godt gjort) vunnet E-cupen tre ganger.

Jeg er lei av å ikke komme lengre i CL, vi har 9 CL, vi trenger felre, dette rer ikke godt nok!

hehe...

Blir vel å kjøpe Ribery og co i sommer tenker jeg. Lykke til da :)

Lenke til kommentar

Skal man sparke manageren fordi laget taper en ussel kamp, en match dere dominerte atpåtill? For en sjelløs kjøpeklubb RM er og alltid har vært. Supporterkulturen i Spania og Madrid spesielt er forkastelig. Dette er ikke kritikk av dere, men av måten RM drives på.

Virker dog som enkelte her tror RM har enerett på CL, men det har de ikke. RM vant E-cupen 7 ganger rad under Francotida på 50-60 tallet. Siden den gang har dere "bare" ("" fordi det er latterlig godt gjort) vunnet E-cupen tre ganger.

Jeg tror de fleste er frustrert fordi vi ikke klarer å komme forbi 16-dels finalen på seks år, tror heller ingen her mener vi har enerett på CL, men vi ønsker veldig å gjøre det bedre enn dette i konkurransen. Er også bittert med tanke på sjansesløsingen. Er også lei at RM ikke klarer å prege seg mot andre storlag lengre, annet en Barcelona når de er i en dårlig periode.

Jeg tror heller ikke Ribery kommer i sommer.

Anyway, Valdano sa i et intervju i går at Pellegrini ikke får sparken, håper han kan stå ved disse ordene ved slutten av sesongen.

Lenke til kommentar

Higuain tar den sjansen lett ja, men etter CL-kampen hadde jeg ikke klart å feire en gang om jeg var han. Ser ut som Real-laget har kommet seg over det da.

Utrolig at Valladolid ikke får straffe for den Ramos-handsen der, helt utrolig klar.

De skulle forresten også hatt en straffe til tidligere pga. Ramos den gangen også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...