Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vel ikke kommet til en eneste ordentlig sjanse......

Alle virker tafatte og det er ikke noe system i angrep. Få inn på Guti, eller kanskje Benzema eller Drenthe. Trenger noen som vil løpe og vil komme til sjanser.

Hva skjer egentlig når vi kommer ut i europa? Tafatt nesten hver gang.

Helvete. Hva var poenget medå putte innpå Garay? Vi trenger noe offensiv kraft.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Dette er bare så rævva, skjønner faen ikke at disse får betalt for å spille fotball. Herrejesus sug meg i nøtta det må da være mulig å ha litt bevegelse rundt ballfører, alle står å venter på ballen. Faen meg helt latterlig, detta lærer man når man er 10 år, fytti faen, helvettes CL. Ikke langt unna at jeg savner å se Alcorcon-kampen når jeg ser dette, helt forferdelig.

Lenke til kommentar

For et pokkers inkompetent lag Real egentlig er, 3-2 målet til Villarreal er nok et bevis på det. Vi mister ballen i en farlig situasjon, det utarter seg etterhvert til en 3 mot 3 sjanse for Villarreal, ingen millionlønnede stjerner gidder å ta løpet hjemmover for å forhindre dette målet. Et mål som enkelt og greit skal forhindres. Giddalausheten er rett og slett sinnsvakt stor, fortsatt.

Det skal sant sies at Villarreal er et trist lag iforhold til det de var under Pellegrini, ultradefensivt kontringslag.

Som jeg har sagt før: Pipita er livsviktig for oss, viktigere enn Portugiseren vår.

Lenke til kommentar

Tja, er ganske fornøyd med 6-2 :) Syntes Ronaldo storspilte i dag, er innvolvert i alle målene i kveld, assist til Higuain og Kaka, vinner straffespark og spiller opp til Marcelo på Pipita's andre mål. Flott frispark hadde han også. Fint at laget fortsetter å angripe utover hele kampen, spesielt i andre omgang viste vi til flott spill.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Hehe, resultatmessig er dette en kjempeopptur, spillemessig er det også tildels positive ting å ta med seg videre, men defensivt så er det vanvittig mye som fortsatt må ryddes opp i. Jeg har tidligere sagt at vi ikke har en god nok forsvarsrekke og står fortsatt på det. Vi mangler en leder bak der, en ener, en som kan lede ungvalpene våre.

Forhåpentligvis gir dette Pellegrini et lite pusterom, for det vi har prestert eller vist hittil i sesongen er langt ifra godt nok for en Madrista. Han har mye å rette opp i, spesielt defensivt men også mye kollektivt fremover, jeg tror han kan lede Real til noe stort noe, men at det vil ta for lang tid å bygge opp. Dog er ikke Real kjent for å ha evigvarende tolmodighet, men jeg synes Pellegrini har fått en mye større mulighet enn hva jeg antok.

Lenke til kommentar

Mye av grunnen til at vi vant med disse sifrene var jo fordi Villarreal var elendige i forsvar, men kampen var underholdende og laget viste til mye fint spill. Sånn ellers var det jo ikke ofte at Villarreal truet Casillas sitt mål, var selv litt sur på det andre målet, men det første var bare utrolig flott fra Senna.

Uansett, jeg syntes forsvaret vårt ser bedre ut en på ganske lenge, men jeg skjønner hva du mener når du sier vi trenger en leder bak der, men det er ikke akkurat lett å finne slike typer, det kommer jo oftest med samspill, erfaring og kommunikasjonsevne. Jeg håper egentlig at Ramos eller Pepe kan bli en slik type, men kan ikke helt se det i noen av de enda.

Lenke til kommentar

Ingen som så kamp i kveld?

Forøvrig, Granero var kjedelig i kveld, helt grei, men fikk ikke til mye. Van der Vaart var veldig god etter at han kom på, aggressiv og konstruktiv i å bygge opp angrep. Skaffet straffen og målgivende til Raul. Han burde absolutt få spille på midtbanen forran Granero fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...