Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da var det over og 3 poeng i boks. Kjedelig og rimelig dårlig kamp, med nok av passningsfeil og slurv, men det bryr meg ikke så mye nå. Viktig å spare kreftene til Lyon-kampen og å få med seg 3 poeng. Fint også at San Casillas holdt nullen i sin 500 kamp, gratulerer med det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det endte til slutt 3-0? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Jepp. Vil igjen hylle Arbeloa, han kom utrolig billig og jeg så mest på han som back-up for Ramos, noe han til en viss grad er, men mener han har vært en viktig del av laget i år, og syntes det var flott at han scoret i kveld. Billig var han også Forøvrig, Ruud scoret to mål på sin debut for Hamburg som innbytter, hyll hyll! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fulgte ikke mye med på Arbeloa i Liverpool, men har han blitt bedre nå enn når han var der? Virker som om han ahr luket bort mye smårusk og sluttet å gjøre noen enkle feil. Han har vært solid både bakover og forover for oss i det siste. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Arbeloa var vel det svakeste leddet i Liverpool-forsvaret,hvis jeg ikke tar feil.Tror han hadde problemer med å takle tempoet og fysikken (utifra det jeg har sett). Et annet tema,Benzema ryktene ser jo aldri ut til å slippe taket,om at han ikke er ønsket osv. Tror dere det er noe hold i disse ryktene?Han fikk ikke komme på banen idag mot Xerez,en kamp jeg tror han kunne gjort noe tellende,samt kroppsspråket hans og di smarte løpene er mer og mer fraværende i di kampene jeg har sett han i det siste. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Benzema var skadet i kveld, derfor spilte han ikke. Arbeloa husker jeg, i Liverpool, som en trygg men ikke veldig spennende back, husker det var noen her på forumet mente han var PL's beste høyreback sist sesong, ikke at jeg kan si noe spesielt om dette. En jævel i forsvar var han iallefall når Liverpool spilte på Bernabeu i fjor. Endret 14. februar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 barca sliter mot atletico nå.. ca 15min igjen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Oi, 84 min spilt og de taper 2-1. Er det fortjent til Atletico eller? Har Real btw spilt denne kampen da? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Atletico har vært gode. Snart på overtid nå. Og ja, El Madrid har spilt kampen, vant 2-3. Hadde vært herlig med en sier til lillebror nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Der tapte Barca 2-1 faktisk! Bra for dere da, dere vant der og de tapte. Hvor mange poeng ble det mellom dere nå da? Og fy faen, første spanske laget som slår Barcelona siden MARS 2009! Og da var det også Atletico, 4-3 den gangen. Den kampen husker jeg godt. Var rett og slett en classic. La Liga blir like spennende som PL i år. Gleder meg til mai-tiden. EDIT: 2p mellom dere ja, samme forskjell som i PL på toppen. Gøy gøy. Endret 14. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Herlig! Da skilder det bare 2 poeng mellom de vakre hvite englene og de stygge fæle katalanerne, og det med en El Clasico igjen. Detta kommer til å bli spennende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Første gang på nesten ett år. Det er ganske imponerende. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Ja flott at Barca tapte poeng i kveld, to poeng bak er ikke så ille og vi har greit borteprogram fremover. Skal vi vinne ligaen i år MÅ vi vinne El Clasico hjemme. Vinner vi den tror jeg det blir hvit seriegull, hvis ikke, da blir det Barcelona igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja flott at Barca tapte poeng i kveld, to poeng bak er ikke så ille og vi har greit borteprogram fremover. Skal vi vinne ligaen i år MÅ vi vinne El Clasico hjemme. Vinner vi den tror jeg det blir hvit seriegull, hvis ikke, da blir det Barcelona igjen. De tapte da tre? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Barcelona har 55 poeng. Real Madrid har 53 poeng. Altså er Real Madrid to poeng bak Barcelona i ligaen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ahh. Leste feil. Trodde du skrev "flott at Barcelona tapte to poeng". Endret 14. februar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kjekt å se at Arby stråler. Vil bare skyte inn at han langt ifra var det svakeste leddet i Liverpool. Han manglet en del offensivt med var bunnsolid bakover. Endret 15. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Lyon i kveld da. Er litt smånervøs, men håper på seier. Hadde vært morsomt om Benzema sto for jobben med å senke gamleklubben i kveld Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Blir spennende i kveld ja, her er forøvrig laget som spiller: Casillas; Arbeloa, Albiol, Sergio Ramos, Marcelo; Diarra, Xabi, Granero; Cristiano, Kaká, Higuaín. Litt merkelig at Diarra spiller fremfor Lass, men kanskje dette gir Xabi litt mer rom til å gå lengre opp i banen? Overrasket over at Granero starter, og lurer veldig på hvordan Marcleo gjør det i kveld. Endret 16. februar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har ikke fått sett hele omgangen, men det jeg har sett har vært rævva, rett og slett. Lager så jævlig mange unødvendige frispark og gjør alt så vanskelig. Rævva, må opp en haug hakk til pausen. Nå fikk også Alonso gult slik at han mister neste kamp, flotters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå