Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Da var det over og 3 poeng i boks. Kjedelig og rimelig dårlig kamp, med nok av passningsfeil og slurv, men det bryr meg ikke så mye nå. Viktig å spare kreftene til Lyon-kampen og å få med seg 3 poeng.

Fint også at San Casillas holdt nullen i sin 500 kamp, gratulerer med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.

Vil igjen hylle Arbeloa, han kom utrolig billig og jeg så mest på han som back-up for Ramos, noe han til en viss grad er, men mener han har vært en viktig del av laget i år, og syntes det var flott at han scoret i kveld. Billig var han også :)

Forøvrig, Ruud scoret to mål på sin debut for Hamburg som innbytter, hyll hyll!

Lenke til kommentar

Arbeloa var vel det svakeste leddet i Liverpool-forsvaret,hvis jeg ikke tar feil.Tror han hadde problemer med å takle tempoet og fysikken (utifra det jeg har sett).

Et annet tema,Benzema ryktene ser jo aldri ut til å slippe taket,om at han ikke er ønsket osv.

Tror dere det er noe hold i disse ryktene?Han fikk ikke komme på banen idag mot Xerez,en kamp jeg tror han kunne gjort noe tellende,samt kroppsspråket hans og di smarte løpene er mer og mer fraværende i di kampene jeg har sett han i det siste.

Lenke til kommentar

Benzema var skadet i kveld, derfor spilte han ikke. Arbeloa husker jeg, i Liverpool, som en trygg men ikke veldig spennende back, husker det var noen her på forumet mente han var PL's beste høyreback sist sesong, ikke at jeg kan si noe spesielt om dette. En jævel i forsvar var han iallefall når Liverpool spilte på Bernabeu i fjor.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Der tapte Barca 2-1 faktisk! Bra for dere da, dere vant der og de tapte. Hvor mange poeng ble det mellom dere nå da?

Og fy faen, første spanske laget som slår Barcelona siden MARS 2009! Og da var det også Atletico, 4-3 den gangen. Den kampen husker jeg godt. Var rett og slett en classic.

La Liga blir like spennende som PL i år. Gleder meg til mai-tiden. :)

EDIT: 2p mellom dere ja, samme forskjell som i PL på toppen. Gøy gøy.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja flott at Barca tapte poeng i kveld, to poeng bak er ikke så ille og vi har greit borteprogram fremover. Skal vi vinne ligaen i år MÅ vi vinne El Clasico hjemme. Vinner vi den tror jeg det blir hvit seriegull, hvis ikke, da blir det Barcelona igjen.

Lenke til kommentar

Blir spennende i kveld ja, her er forøvrig laget som spiller:

Casillas; Arbeloa, Albiol, Sergio Ramos, Marcelo; Diarra, Xabi, Granero; Cristiano, Kaká, Higuaín.

Litt merkelig at Diarra spiller fremfor Lass, men kanskje dette gir Xabi litt mer rom til å gå lengre opp i banen? Overrasket over at Granero starter, og lurer veldig på hvordan Marcleo gjør det i kveld.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...