Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det var Van der Vaart ja.

 

Når jeg først skriver her så må jeg bare gi en liten hyllest til Raul Albiol. Han forsvinner litt i Ronaldo og de andre superdupersuper-stjernene, men jeg tror ikke jeg har sett en eneste dårlig kamp av han i Madrid. Gjør ikke de store tingene i kamp, men han er pokkern meg solid. Så en liten applaus til han. Klapp klapp.

Lenke til kommentar
Tror det var Van der Vaart ja.

 

Når jeg først skriver her så må jeg bare gi en liten hyllest til Raul Albiol. Han forsvinner litt i Ronaldo og de andre superdupersuper-stjernene, men jeg tror ikke jeg har sett en eneste dårlig kamp av han i Madrid. Gjør ikke de store tingene i kamp, men han er pokkern meg solid. Så en liten applaus til han. Klapp klapp.

 

 

Henger meg med på den, Albiol var vel sommerens "smarteste" kjøp. Er også overrasket hvor mye spilletid Arbeloa har fått, spiller jo nesten hver eneste kamp, men er for det meste veldig solid, syntes de to Spanjolene har vært fantastiske forsterkninger i forsvaret, ut med Heinze og Cannavaro, inn med Albiol og Arbeloa :)

Lenke til kommentar

Endelig, Sergio Canales offisielt klar for Real Madrid. Som ventet så blir han på lån i Racing også neste år. Skriver under på en 6 års avtale. Herlig spiller, passer ypperlig til å ta over etter Raúl og Guti ( som, litt trist å si det, forhåpentligvis legger opp etter 2011 sesongen)

 

Ahh, det varmet mitt hjerte å lese denne CO :D

 

I tillegg har Real Madrid lagt inn bud på en Manchester United spiss.. heh

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Canales er klassesignering, har faktisk tro på at han er en spiller som kan være en stor spiller for både Spania og Real Madrid, synd at det er en stund til vi får se han spille i Madrid, men men.

 

Uansett, her ser vi et bilde av den flotte banen Real Madrid skal spille på i kveld.

 

Gleder meg ikke så mye til kampen i kveld, her trenger vi bare tre poenger og ikke noe annet, laget spiller mot et kjipt bunnlag som kommer til å forsvare seg, og med tanke på Lyon til uka er det ikke så farlig om vi får en kjedelig kamp, 3 poeng som gjelder i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...