Gonzolaz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Vakkert, vakkert og atter vakkert fra Higuain, som sagt, klasse. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Grei kamp. Dabber veldig av og skjer lite generelt. Skulle gjerne sett flere sjangser og en ordentlig spilleplan forover. Men hadde god kontroll og fine 3 poeng. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Grei nok kamp, ikke stor motstand og da er det greit at laget ikke gir alt for mye. Ville sagt meg ufornøyd med kampen, men Higuain reddet det generelle inntrykket. Gleder meg til han spiller mot Xerez neste helg Endret 6. februar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 hvem som ga assist til higuain? kunne ikke se på min stream:S Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hvem som ga assist til higuain? kunne ikke se på min stream:S Van der Vaart av det jeg så. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tror det var Van der Vaart ja. Når jeg først skriver her så må jeg bare gi en liten hyllest til Raul Albiol. Han forsvinner litt i Ronaldo og de andre superdupersuper-stjernene, men jeg tror ikke jeg har sett en eneste dårlig kamp av han i Madrid. Gjør ikke de store tingene i kamp, men han er pokkern meg solid. Så en liten applaus til han. Klapp klapp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dere kan ta inn flere poeng på Barca de neste rundene. Alves og Toure skadet, mens Pique og Marquez er suspendert. Lillebror Atletico kan nok gi en gave til dere på hjemmebane mot Barca. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tror det var Van der Vaart ja. Når jeg først skriver her så må jeg bare gi en liten hyllest til Raul Albiol. Han forsvinner litt i Ronaldo og de andre superdupersuper-stjernene, men jeg tror ikke jeg har sett en eneste dårlig kamp av han i Madrid. Gjør ikke de store tingene i kamp, men han er pokkern meg solid. Så en liten applaus til han. Klapp klapp. Henger meg med på den, Albiol var vel sommerens "smarteste" kjøp. Er også overrasket hvor mye spilletid Arbeloa har fått, spiller jo nesten hver eneste kamp, men er for det meste veldig solid, syntes de to Spanjolene har vært fantastiske forsterkninger i forsvaret, ut med Heinze og Cannavaro, inn med Albiol og Arbeloa Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Endelig, Sergio Canales offisielt klar for Real Madrid. Som ventet så blir han på lån i Racing også neste år. Skriver under på en 6 års avtale. Herlig spiller, passer ypperlig til å ta over etter Raúl og Guti ( som, litt trist å si det, forhåpentligvis legger opp etter 2011 sesongen) Ahh, det varmet mitt hjerte å lese denne CO I tillegg har Real Madrid lagt inn bud på en Manchester United spiss.. heh Endret 13. februar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bra at Canales endelig er offisielt klar. Den siste der var køddelink du har mekka selv? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Bra at Canales endelig er offisielt klar.Den siste der var køddelink du har mekka selv? Newsarse er en satireavis. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Canales er klassesignering, har faktisk tro på at han er en spiller som kan være en stor spiller for både Spania og Real Madrid, synd at det er en stund til vi får se han spille i Madrid, men men. Uansett, her ser vi et bilde av den flotte banen Real Madrid skal spille på i kveld. Gleder meg ikke så mye til kampen i kveld, her trenger vi bare tre poenger og ikke noe annet, laget spiller mot et kjipt bunnlag som kommer til å forsvare seg, og med tanke på Lyon til uka er det ikke så farlig om vi får en kjedelig kamp, 3 poeng som gjelder i kveld. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Svak 1 omg. Har ballen mest men når man kommer i angrep så stopper det bare opp og vannes ut i ingenting. Forøvrig helt jævlig gressmatte. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 ARBELOA!! Herlig!! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha. Arbeloa, liksom. Herlig, sett han som spiss neste gang! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ronaldo !!! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 haha, igjen for Ronaldo, flott av Kaka! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Haha Ronaldo igjen! Detta minner veldig om kampen på Bernabeu mot Xerez. Nå bare renner det inn. Kaká med flott forarbeid og 3 assist i denne kampen, ikkje værst! Endret 13. februar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Slutt, som jeg forventet, ikke den mest spennende kampen, men Arbeloa sin scoring kom akkurat da jeg begynte å frykte 0-0. Ellers markerte Kaka seg fint i kveld. Men 3 poeng var viktigst, vi får se om lillebror hjelper oss i morgen. Endret 13. februar 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå