ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Selv om andre omgang ikke var fantastisk var kampen det.Raul kan dere få av meg, men resten gjorde en god jobb. Savner at Kaka setter fart når han har ballen. han gjør det kanskje i 5-10 m så stopper han opp og venter. Flott at Benzema og Guti gjorde det bra. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Var Mosquera som stod på sidelinja hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde vært artig og sett en av Castilla-gutta få prøvd seg, menmmen, klager ikke nå! Endelig kom den, første seieren jeg noen gang har sett på Riazor, og det var vel fortjent. 1 omgang var veldig bra, total dominans og 2 mål. Hvorav ett av de var orgamisk. Andre omgang begynner omtrent som den første starter, men så ble det etterhvert alt for stillestående og lite angrepsvillig. Så at Deportivo stadig kom til halvsjangser osv. Så kom jo denna straffen da, etter at deportivospilleren fikk en liten pust av Ramos og tok et vakker stup. Sitter med følelsen at det har skjedd for mange ganger i år, at vi leder med grei margin, før det kommer en skorting og da rakner det litt. Heldigvis gikk jo ikke alt til helvete i dag så det var bra. Istedet fikk Benzema skore sitt andre, etter et flott angrep! Litt spillervurderinger: Casillas: Får ikke mye å gjøre, redder nesten straffen. Er på en bærtur, men det blir heldigvis ikke no farlig ut av det til slutt. Arbeloa: En god kamp, er med bra offensivt og er trygg defensivt. Får også en assist. God dag på jobbe. Albiol: Er stødig bak, var i hvertfall ikke no slurv eller fanteri som jeg la merke til. God. Ramos: Er som vanlig god på stopperplass, er stabil og god selv om han lager ett straffespark, men det klandrer jeg han ikke for ettersom det var av det fryktelige billige slaget. Savner han litt på kantene oppover, så det blir godt å få tilbake Garay igjen. Marcelo: Gjør også en god kamp. Spillet foregår mest på høyresiden noe som gjør at han ikke blir så alt for involvert. Men er god defensivt, bortsett fra noen små glipper, som det som etterhvert ble et straffespark. Alonso: Enkelte feilpasninger, men styrer spillet bra. Er som vanlig også god på ballgjenvinning og sentrer mange flotte pasninger. Guti: Slurvete i starten, men gjør opp for alt galt han har gjort med den assisten. Vakkert. Ellers god og er kreativ som vanlig, noe som hjelper når det blir stillestående. Her er forresten målet og assisten: Klikk på meg Granero: En god kamp av piraten også, flink til å holde på ball og sentrer smart. Et mål får han også. Ikke stort mer å si, god kamp. Kaká: Er ivrig i dag og syntes han gjør en god kamp. Er ganske så viktig i oppbygningen av spillet og gjør mye riktig der. Gjør ikke så stort ut av seg, men det går også greit, god kamp. Raúl: Tilbake fra start og jeg syntes han gjør det helt greit. Kommer til to enorme sjangser hvor ihvertfall den ene burde vært mål. Jobber hardt som vanlig, men dessverre så skal han absolutt løpe ned til backen for så å sentre en 2 meters pasning. Noe som ikke funker så bra, men helt ok godkjent kamp. Benzema: Har mange fine pasninger og får 2 fine mål, bommer på en ganske stor en, men det er lett å tilgi. Får håpe han finner godformen, han og Higuaín på topp kan være drøyt dødelig. God kamp av frosken. -------------- Drenthe: Får ikke gjort stort utpå der. Så veldig lite til han til å bedømme. Mosquera: Blir litt vel stillestående men får tatt en knebøy og et hopp før dommeren blåser av kampen. Kanskje han rekker å bli byttet inn neste gang. --------- Godt fornøyd generelt, selv om jeg skulle ønske at det ikke ble så tamt ut i andre omgang. Kunne lett fått 2 mål til om man hadde gått inn for det Endret 30. januar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Casillas holdt da strengt tatt ikke buret rent? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gikk litt fort her gitt. Hehe, rettet på nuh. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg er på ingen måte real madrid fan, men guti er bare elsk Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 De siste 6 sekundene: http://www.youtube.com/watch?v=tT6lL4yLk8Y Herlig følelse Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skulle egentlig på Grand Island konsert, men ettersom Parkteateret solgte så få billetter i skranka ble det ingen billetter, derimot endte jeg opp på Oslo Sportspub på Grønland, og etter litt offensiv argumentasjon for visning av Deportivo-Real Madrid-kampen gikk det igjennom. Angrer ikke akkurat på det i ettertid, uansett hvor pessimistiske tanker jeg hadde før kampstart. Ingen god kamp, bortsett fra deler av første omgangen, vi savner virkelig en på topp som kan gjør alt selv, verken Kaka eller Benzema gjør dette. Det er noe vi egentlig er totalt avhengig av. Benzema er feilplassert altfor ofte, hvorfor trekker han seg alltid nedover i banen? Det er jo foran 16-20 metern han ved enhver anledning burde være. Dette burde Pellegrini rette opp i. Kaka på sin side blir løpende altfor mye mellom alt og ingenting, prøver å skaffe seg ball, men når han får det er det et stillestående Madrid-lag som ikke jobben hans lett. Uansett, det ble 3 poeng, 3 overaskende poeng. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Laget i kveld: SQUAD LIST Goalkeepers: Casillas, Dudek Defenders: Ramos, Arbeloa, Albiol, Marcelo, Drenthe Midfielders: Lass, Xabi Alonso, Kaka, Guti, Granero, Diarra, Van der Vaart, Gago Forwards: Higuain, Raul, Benzema Ronaldo fortsatt utestengt, kan hende Higuain blir spart, men håper på dette laget: Casillas Arbeloa - Ramos - Albiol - Marcelo Granero - Alonso - Guti Kaka Higuain (Raul) - Benzema Denne kampen skal vinnes greit, De la Pena spiller heller ikke for Espanyol, noe som er bra for oss. Håper Guti har nok en god kamp og Benzema scorer flere mål. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Ramos! Nice Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Goooooool Ramos! 4 min. Tipper dette blir en solid seier til hjemmelaget! Mye slurv i starten nå. Endret 6. februar 2010 av Eivicious Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hoho, gøy mål av Kaka, flott innlegg fra Granero. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 skjer med espanyol spillerne?? sparker jo alt annet enn ballen.. er ikke måte på.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Benzema og Kaka ser virkelig ut som di ikke takler presset med å være i Real Madrid.Benzema kløner det til med hver anledning og Kaka er langt ifra sitt sanne jeg. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ganske fornøyd med omgangen. Det som er positivt er at Espanyol knapt har hatt en halv halvsjangse og vi styrer spillet. Det negative er at vi ikke kommer til så mange sjangser som jeg skulle ønske. Men alt i alt, fornøyd. Håper på et mål til Raul, før han bytter med Higuaín som putter hatrick og får 2 målgivene til Benzema. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Blir så planløst når man kommer i angrep. Stopper helt opp. Forøvrig herlig å høre de to supporteregjengene ropa "Puta Barca" mellom seg. Sånn skal de værra. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Higuaín er klasse, punktum. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 HIGUAIN!!!!!!!!!! GOLGOLGOLGOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå